forum.optyczne.pl

Wolne tematy - Forumowicze - POTRZEBUJĘ WAS ;)

kamfil06 - Pon 05 Sty, 2009
Temat postu: Forumowicze - POTRZEBUJĘ WAS ;)
hej,

w ramach mojego eseju
potrzebuje użytkowników :

Nikona
Canona
Pentaxa
Olympusa

by wypowiedzieli się na temat systemu swojego jak i konkurencji :wink:

z góry dzięki :wink:

mnich - Pon 05 Sty, 2009

Jestem Nikoniarzem od lat 2.
Doświadczenie mam tylko z cyfrą.
Aparat często mam ze sobą. Jestem fotografem amatorem, ale chciałbym na fotografi zarobić. Talentu raczej nie mam, ale jestem uparty i wytrwały.
W Nikonie podba mi się ergonomia i design.
Wybrałem ten system ze względu na dobre wizjery optyczne, spory wybór szkieł, szybkość działania i CLS. Kocham mojego D300, za to że jeszcze mnie nie zawiódł. Mogę polegać na nim nawet w trudnych warunkach atmosferycznych i gdy jest mało światła.
Canon? :twisted: :mrgreen:
Te ich eLki z czerwonymi paskami i brak CLS, to ich sprawa. A na poważnie, Nikoniarze z Canonowcami świetnie się potrafią bawić na spotkaniach foto.
Pomimo ciągłych docinek i westchnień na widok wizjera w D300, oraz tekstów że Nikon robi dobre aparat a Canon zdjęcia- nic do nich nie mam.
Canon to system-rywal Nikona. W wyścigu na razie liczą się te dwie potęgi.
PS: Nikon robi fatalne kompakty w przeciwieństwie do Canona.

Pentax kojarzy mi się bardziej z fotografią analogową niż Canon.
Nie znam osobiście żadnego użytkownika. Ale na forum to całkiem miła społeczność.
Ciekawe korpusy i rozwiązania przyjazne użytkownikom.

Olympus? Ach no tak robi świetne komakty cyfrowe. System który można polecić początkującemu z małymi zasobami finansowymi. Lustrzanki systemu 4/3 miały być przebojem, lecz tak się nie stało.

:)

MC - Pon 05 Sty, 2009

kamfil06, wyczuwam tu dyskryminacje K/M i S :wink:

MC,

ależ skąd :cool: ,

całe 11 stron które miało być o sony zostało przypadkowo wymienione na
budowe obiektywów zeiss-a :wink:

a tak na serio,