|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Obiektyw do fotografowania ptaków
woroq - Sro 21 Sty, 2009 Temat postu: Obiektyw do fotografowania ptaków Witam!
Zamierzam kupić tanią lustrzankę (najprawdopodobnie Canon 1000D, ewentualnie NIKON 40/60).
Jestem amatorem zafascynowanym fotografowaniem ptaków, ale mój kompakcik (SONY H5) kompletnie się nie sprawdza.
Szukam obiektywu dla amatora którym z powodzeniem mogę "polować" na ptaki. Na obiektyw chcę wydać około 1000 zł (+- 300 zl)
Z góry dziękuję
Tomek
ziemowy - Sro 21 Sty, 2009
Jeśli wybierzesz Nikona możesz wybrać:
Nikon Nikkor AF-S VR 70-300 za ok 1500 zł
Nikon Nikkor AF-S DX VR 55-200 za ok 800 zł
W przypadku Canona w tej cenie:
Canon EF-S 55-250 cena ok. 900 zł
Canon EF 70-300 f/4 - 5.6 IS USM ok 1800 zł.
Niezależnie od systemu możesz wybrać:
Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO cena ok 800 zł
Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD cena ok. 600 zł
costi - Czw 22 Sty, 2009
55-200 bym do ptakow nie bral - za krotko IMHO.
palindrom - Czw 22 Sty, 2009
Za krótko. Sam szukam stałki o ogniskowej 400, myślę że to takie minimum na ptaki (a do małych i tak będzie trzeba podejść).
Do tego jakiś statyw / monopod (tanie są ).
piotrmkg - Czw 22 Sty, 2009
przykro mi to mówić ale obrane kryteria sprzętowe:
woroq napisał/a: | Zamierzam kupić tanią lustrzankę (najprawdopodobnie Canon 1000D, ewentualnie NIKON 40/60). |
i
woroq napisał/a: | Szukam obiektywu dla amatora którym z powodzeniem mogę "polować" na ptaki. Na obiektyw chcę wydać około 1000 zł (+- 300 zl) |
praktycznie eliminują możliwość robienia fotek z podejścia i ptaków w locie. pozostaje Tobie tylko zasiadka i dobre wytłumienie hałasu lustra/migawki podczas robienia zdjęć.