|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - zakochalem sie w 5d mkii, 'przespalbym' sie z d700 ...
colours - Sro 25 Lut, 2009 Temat postu: zakochalem sie w 5d mkii, 'przespalbym' sie z d700 ... Witam serdecznie wszystkich na forum,
do tej pory tylko czytałem wypowiedzi na forum teraz chciałbym wziąć udział w dyskusji.
W krainie lustrzanek, szczególnie cyfrowych jestem amatorem, z zawodu i zamilowania jestem grafikiem i ilustratorem, fotografia byla moja pasja kiedys, teraz chcialbym do niej wrocic.
Ogolnie interesuja mnie wszytkie formy ekspresji stad pomysł, zeby budzet okolo kilkunastu K przeznaczyc na cyfrowa lustrzanke i sprzet, wrocic do starej pasji.
Podczas mojej 'nieobecnosci' interesowalem sie i sledzilem rozne wydarzenia w swiecie 'klatki' i bez wiekszego echa przeszedl u mnie d90, zas po tym jak zobaczylem, mniej lub bardziej komercyjne materialy z 5d mk2, nie moglem uwierzyc w to co widze.
Pozniej doszly dalsze artykuly ktore wyjawily, ze jednak wszyscy polecaja bardziej d700.
Zas moj budzet mowi, Patryk, Ty musisz miec d300, zejdz na ziemie, jezeli oprocz body chcesz TERAZ kupic jeszcze przynajmniej torbe, to zapomnij o 5d2 i d700 ...
Jestem amatorem i nie zamierzam tego ukrywac, bardziej znam strone teoretyczna niz praktyczna,
aparat mialby mi sluzyc do robienia zdjec studyjnych roznych mniejszych przedmiotow ( glownie pod www i ps),
interesuja mnie rowniez portrety, miejski krajobraz noca, no i cala reszta po malej czesci rowniez.
Szukam optymalnego zestawu do robienia zdjec w domowym studio, wyjsc na miasto i do klubu oraz mozliwej pozniejszej przesiadce na cos lepszego.
Chcialbym sie przy okazji dowiedziec juz na 100% z ktorymi starymi obiektywami warto wznowic wspolprace i jak wyglada ich wykorzystanie z tymi modelami.
Tekst jest juz i tak przydlugi, ale mam nadzieje, ze znajda sie osoby ktore beda mogly mi pomoc, jezeli w trakcie popelnilem jakis blad chetnie go skoryguje.