|
forum.optyczne.pl
|
 |
Warsztat foto, literatura, teoria, art - w jakiej kolejności czytać ?
greenhorn - Pon 02 Mar, 2009 Temat postu: w jakiej kolejności czytać ? Witam,
jestem bardzo początkujący, mam zamiar kupić trzy książki w pakiecie ( dobra cena ), wszystkie Bryana Petersona.
- Ekspozycja bez tajemnic
- Czas naświetlania bez tajemnic
- Kreatywna fotografia bez tajemnic
Pytanie do osób które znają te pozycje o poradę jaką kolejność czytania należałoby zachować ? a może nie ma to znaczenia ? byc może ktoś uzna to pytanie za głupie ale mówi się, że głupich pytań nie ma...po prostu jestem osobą która lubi porządek w niektórych aspektach życia np. w zdobywaniu wiedzy na interesujące mnie tematy ;)
będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
edmun - Pon 02 Mar, 2009
chyba dobrą masz kolejność
RaV579 - Pon 02 Mar, 2009
edmun, true, true.
greenhorn, czytaj w tej kolejności co podałeś. Poza tym fajnie będzie, jak byś przeplatał czytanie Petersona i instrukcji od lustrzanki (chyba, że już przeczytałeś instrukcję).
SlawGaw - Pon 02 Mar, 2009
RaV579, racja, instrukcja na pierwszym miejscu.
greenhorn, miłej zabawy przy nauce.
greenhorn - Pon 02 Mar, 2009
dziękuję za uwagi, kolejność wpisywania do postu była przypadkowa ale ciesze się że dobra.
instrukcję przeczytałem chyba z 11 razy albo więcej. Do tego stopnia ją zmaltretowałem, że znalazłem rażące błędy !! żenujące wręcz. nie przytoczę teraz szczegółowo bo nie mam jej przy sobie ale bardzo mnie instrukcja wprowadziła w błąd. ktoś kto ma pojęcie od razu by zobaczył ze piszą bzdury a ja musiałem się b.mocno napocić zeby do tego dojść.
chodzi np. o komentarz do priorytetu migawki:
"ręcznie regulujesz czas migawki a aparat dobiera czas naświetlania". (nie jest to dosłowny cytat ale tak mniej wiecej to leciało pragnę wspomnieć ze dla amatora intrukcja jest pierwszym źródłem informacji.