forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Fundusz: 3000-3500 zł - Nikon

karczu16 - Wto 17 Mar, 2009
Temat postu: Fundusz: 3000-3500 zł - Nikon
Witam,

chciałbym kupić lustrzankę w granicach 2500-3500 zł. Poczytałem trochę optyczne.pl,
ale moja widza, tak czy siak jest znikoma.

Chciałbym się dowiedzieć, co mogę kupić.
Jestem amatorem i swoją przygodę z lustrzankami dopiero rozpoczynam.

Od siebie mogę dodać, że na oku mam Nikon D80 lub Nikon D200 ( link do aukcji)

Nie wiem czemu akurat Nikon, może dlatego, że posiadam cyfrówkę tej firmy i zawsze byłem z niej zadowolony.

Dziękuję z góry za wszelkie porady.

Arek - Wto 17 Mar, 2009

A dlaczego nie D90?
http://fotozakupy.pl/oferta/produkt,8095s

Sunders - Wto 17 Mar, 2009

Uważasz,że będzie lepszy od D200 :?:
benetnash - Wto 17 Mar, 2009

Ja również bym polecał D80/D90. Jako amator miałem w rękach D200 i dla mnie jest za ciężki a 90% funcjonalności i tak bym nie użył.
Pozdrawiam

Pytanie zdałem bo koszt używki d200 i nówki d90jest zbliżony :!:
Jeśli nawet teraz nie użyje "90% funkcjonalności" to z czasem należy się spodziewać że będzie używał coraz więcej :!:
A co do wagi to kwestia względna-trzeba wziąść do ręki :smile:

Arek - Wto 17 Mar, 2009

Sunders napisał/a:
Uważasz,że będzie lepszy od D200

Powiedziałbym, że uniwersalniejszy. Da radę i na niskich ISO i na wysokich. D200 na wysokich polegnie z kretesem.

To mnie przekonuje :idea:
karczu16 idź do sklepu i pooglądaj Nikona D90 :smile:

oracle - Wto 17 Mar, 2009

A może powiesz do czego chcesz jej używać ?

Jesteś pewien że rozumiesz co to znaczy kupić lustrzanke i że kitowy obiektyw nie wystarczy? Jesteś pewien że tego chcesz?

palindrom - Wto 17 Mar, 2009

oracle,
Wiesz jak jest. Kupuje się na start dobrą puszkę z mocnym postanowieniem że to sprzęt na lata i nic nie dokupuję. Potem dobry obiektyw, bo matryca niewykorzystana, potem drugi, macro, tele, szeroki kąt, filtry, statyw... Puszka to tylko punkt zapalny :mrgreen:

oracle,