forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Obiektyw do sportu, piłki nożnej (Nikon D80)

Jovi - Nie 05 Kwi, 2009
Temat postu: Obiektyw do sportu, piłki nożnej (Nikon D80)
Witam ! Proszę o pomoc...Otrzymałam zlecenie fotografowania meczów piłki nożnej!-w tej kategori jestem zupełnym laikiem!Prosze poradzcie jaki kupić obiektyw?Koszt nie moze przekroczyc 4.000.00

[ Dodano: Nie 05 Kwi, 2009 22:15 ]
:oops:

jarecki_jg - Pon 06 Kwi, 2009

Dla D80-ki budżetowo do piłki noznej, z pozycji ludzi z kamileką FOTO polecam ci 70-300 VR dasz rade tym fajne zdjecia pstryknąc oczywiście pod warunkiem, że pogoda nie bedzie za najgorsza, a halówka raczej odpada. VR w sporcie se można w d..... wsadzić to tak dla przestrogi, by się tym za bardzo nie podpalać.

Jesli chodzi o pólkę wyżej, to w deklarowanej przez ciebie kwocie dasz rade kupic sigme 70-200/2.8 HSM obowiązkowo monopod z głowicą i jeszcze ci zostanie na akcesoria.

Oba maja zajebisty AF (szybki i celny), nastomiast ten drugi ze wzgledu na wiekszą "dziurę" moze wiecej i halówke da sie zrobic. Ja mam doswiadczenia z basketu i z koncertów pstrykanych właśnie Sigmą 70-200 i jestem zadowolony.

Ideałem byłby chyba Nikkor 70-200VR ale 4000 zł to raczej za mało.

Polecę więc Sigme 70-200/2.8 z monopodem, ja tez sie zastanawiałem w końcu kupiłem i naprawdę nie załuje.

Pozdrawiam.

mavierk - Pon 06 Kwi, 2009

jarecki_jg napisał/a:
Oba maja zajebisty AF
ograniczmy się z takimi wyrażeniami, proszę.

A co do sigmy to się zgodzę :)

Jovi - Pon 06 Kwi, 2009

Dziekuje bardzo za wskazówki!Pozdrawiam
jarecki_jg - Pon 06 Kwi, 2009

Przepraszam w takim razie modów i czytelników za słownictwo i obiecuje poprawę.
jaad75 - Pon 06 Kwi, 2009

mavierk napisał/a:
jarecki_jg napisał/a:
Oba maja zajebisty AF
ograniczmy się z takimi wyrażeniami, proszę.

mavierk, pogięło Cię?... :lol: :twisted: :roll:

mavierk - Pon 06 Kwi, 2009

jaad75 napisał/a:
mavierk, pogięło Cię?... :lol: :twisted: :roll: