|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Pomoc w wyborze pierwszej lustranki
diodaab - Wto 07 Kwi, 2009 Temat postu: Pomoc w wyborze pierwszej lustranki Witam mam takie pytanie bo przegladaniu testów na optyczne pl zrobił mi sie mętlik w głowie. Mam do wydania ok 1400 +-100 pare zł. Bedzie to pierwsza moja lustrzanka. Chciałbym się zapytać co lepiej wybrać:
Nikona d60 samo body
canon 400D
czy moze sony alpha a200 + jakies szkło (moze w zestawie z kitem) myslałem ze to bedzie najrozsadniejszy pomysł
Zdjęcia głównie imprezy okolicznosiowe : wypady nad morze 'imieniny u cioci' i nieraz jakies widoki.
Jestem laikiem jesli chodzi o fotografie dlatego prosze o pomoc.
pozdrawiam
MC - Wto 07 Kwi, 2009
Coz, samym body to ciezko robic zdjecia...
A200 do takich zastosowan spokojnie wystarcza, nawet z kitem.
diodaab - Wto 07 Kwi, 2009
Dzięki za szybką odp więc taki zestaw może być:
http://allegro.pl/item604...l_f_vat_pl.html
a co jesli póżniej bede chciał coś lepszego nowe szkło wystarczy czy potrzebna bedzie nowa puszka ? nie chciałbym kupowac czegoś na 5-6 miesięcy
pozdrawiam
[ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 20:35 ]
czy lepiej jakaś hybryde ?
SlawGaw - Wto 07 Kwi, 2009
diodaab, poniżej 1400 to do wyboru masz A200 z kitem lub Olympusy E420 z kitem. Przy takim wyborze A200 prezentuje się zdecydowania lepiej, jeśli chodzi o możliwości i jakość zdjęć, chociaż zdjęcia z E420 też nie są jakieś straszne.
Ta aukcja nie jest jakąś super okazją, ale cena spoko, są sklepy gdzie znajdziesz A200 trochę taniej.
Sunders - Wto 07 Kwi, 2009
diodaab, za 1400PLN możesz kupić nikona d40 z kitem, a jeśli dołożysz ok. 200PLN to i d60 z kitem można kupić
Za ok. 1700 PLN można z kolei nabyć pentaxa K-m z kitem.
Każdy z tych aparatów będzie dobry dla "laika", warto je pooglądać zanim podejmiesz decyzję
SlawGaw - Wto 07 Kwi, 2009
Sunders, nikon D40 z kitem jednak osiąga ceny trochę powyżej 1400 zł w normalnych sklepach.