forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Dylemat przy wyborze

bajer - Wto 21 Kwi, 2009
Temat postu: Dylemat przy wyborze
Witam na poczatku os o sobie jestem amatorem w dziedzinie fotografi aparat jest mi potrzebny to robienia zdjec na jakies wypady nad morze , przysłowiowe imieniny u cioci i od czasu do czasu jakies widoki. do wydania mam jakies 1200zł. Zalezy mi na dosyc dobrej jakosci zdjec. zdjec nie bede przezucał na pamier. I tutaj moje pytanie co byscie polecali:
dobra hybryde jakies Fz50 czy inny ?
Lub jakas tania lustrzanka a200 czy cos innego ? A 200 ok 1250zł z kitem a hybryda ok 750-800zł warto dokładac 400zł na moje potrzeby ? Pozdrawiam

MC - Wto 21 Kwi, 2009

A gdzie mozna kupic A200 z kitem w takiej cenie?
Bardziej uniwersalna bedzie hybryda, ale lustro da Ci lepsza jakosc zdjec.

bajer - Wto 21 Kwi, 2009

chociaz by na allegro lub w media markcie :) a co do jakosci czy bedzie ona widoczna miedzy fz50 a a200 dla amatora ? I czy opłaca sie dopłacac 400zł to a200 ?
MC - Wto 21 Kwi, 2009

Pytanie czy wolisz jakosc zdjec czy wygode. Ja bym wzial lustrzanke.
bajer - Wto 21 Kwi, 2009

szczerze to jakos zdjec tylko budrzet tez ograniczony :) a nie chce kupowac "zeby było" :)
Sunders - Wto 21 Kwi, 2009

bajer napisał/a:
A 200 ok 1250zł z kitem

Za taką kasę też brałbym a200 :idea:

dżony - Sro 22 Kwi, 2009

wiesz,
miałem ten sam przypadek co ty, :)
ale kiedy byłem już w sklepie z gotówką i wziąłem do ręki fz50 pomyślałem tak:
-fajnie się go trzyma, ale kiedy popatrzałem na tylną ściankę i na jakość wykonania ,moje uczucia już lekko zgasły.
potem kiedy popatrzałem przez wizjer to myślałem że mi oczy ten wyświetlacz wypali, a ten tylny to też nie jest jakaś rewelacja. ogólnie fz50 wygląda jak tania chińska zabawka.
ale od początku tak jak ty myślałem o alfie, dużo na jej temat czytałem i doszło do kolejnego dylematu
alfa200 czy canon g10.
jednak po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku że kupię lustrzankę