|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat do 1500zł
mieszczu - Sob 25 Kwi, 2009 Temat postu: Aparat do 1500zł Witam !!
Chciałbym kupić sobie jakiś nowy aparat.
Aparat w najbliższym czasie będzie mi potrzebny do robienia zdjęć na ślubie.
Potrzebuje jakiegoś fajnego aparatu, żeby nie był jakiś trudny w obsłudze ponieważ jestem jeszcze amatorem. Cena ok. 1500zł
Co powiecie o Sony A200 ???
MC - Sob 25 Kwi, 2009
mieszczu napisał/a: | Co powiecie o Sony A200 ??? |
A od kiedy jest to kompakt???
Poza tym to mam nadzieje, ze z tym budzetem to bedziesz robil te zdjecia nie jako zarobek tylko dla zabawy jako ktos z rodziny...
mieszczu - Nie 26 Kwi, 2009
Zdjęcia będę robił jako ktoś z rodziny... wiec nie potrzebna mi jest jakaś profesjonalna lustrzanka A co powiecie o tym obiektywie co jest w zestawie ?
mavierk - Nie 26 Kwi, 2009
że jest słaby
Kup sobie Fuji s9600
SlawGaw - Pon 27 Kwi, 2009
mieszczu, A200 to lustrzanka więc pytasz nie w tym dziale, ale sam aparat jest ok.
Obiektyw Sony 18-70 nie jest jednak jakoś wybitny, a raczej odwrotnie, jednak do amatorskich fot rodzinnych powinien wystarczyć. Kupno lustrzanki to wejście na drogę dalszych zakupów, obiektywów, lampy itd, jeśli więc nie masz ambicji zabawy w fotografię to kup sobie kompakt. W przeciwieństwie do mavierk nie polecam aparatów a z mega zoomem, a wolałbym coś małego z zakresem ogniskowych zaczynających się od 28 mm do 130-200 mm (oczywiście ekwiwalent dla pełnej klatki), ale to wynika z moich potrzeb.
mieszczu - Pon 27 Kwi, 2009
A jakiego kompakta polecacie ?
mavierk - Pon 27 Kwi, 2009
SlawGaw napisał/a: | W przeciwieństwie do mavierk nie polecam aparatów a z mega zoomem, a wolałbym coś małego z zakresem ogniskowych zaczynających się od 28 mm do 130-200 mm (oczywiście ekwiwalent dla pełnej klatki), ale to wynika z moich potrzeb. | na szczęście s9600 mimo dużego zakresu ma w miarę ostry obiektyw i stosunkowo dużą matrycę z używalnym iso do 800:)
SlawGaw - Pon 27 Kwi, 2009