|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Początkujący Canon EOS 500D czy Canon EOS 50D
Neo - Nie 03 Maj, 2009 Temat postu: Początkujący Canon EOS 500D czy Canon EOS 50D Witam Serdecznie jestem amatorem w dziedzinie fotografii.
I chciałbym Kupić Sobie Lustrzankę+obiektyw.
Chciałbym Poznać Waszą opinię dot. Canona 500D a 50D.
Jaka lustrzanka dla takiego początkującego Amatora jakim jestem lepsza czy Canon 500D czy 50D.
I chciałbym jeszcze poprosić was o pomoc w wyborze obiektywu do robienia Portretów.
Oczywiście Czekam również na inne propozycję jeśli macie Lustrzanek.
Z góry Ślicznie Dziękuję za pomoc.
(I Przepraszam jeśli źle coś napisałem jestem tutaj nowy na forum.)
Pozdrawiam Serdecznie Jarek.
Sunders - Nie 03 Maj, 2009
Lepszy oczywiście jest 50d. Do portretów najlepiej kupić obiektyw canona 85/1,8.
mavierk - Nie 03 Maj, 2009
No i to by było na tyle... możesz też do 85tki dokupić 50tkę, bo tania
Neo - Nie 03 Maj, 2009
Dziękuję za Odpowiedź.
Jeszcze zastanawiałem się nad Canon EOS 450D.
I też myślałem nad Canon EOS 5D Tylko przy tej lustrzance to ręce mi opadły jak zobaczyłem cenę.
Chciałbym kupić taką lustrzankę z którą bym się tak szybko nie rozstał.
I W Granicach Cenowych 3000-4500 zł lub więcej.
Komplet canon 5d + obiektyw canon 85/1,8 do portretów to super zestaw, można w zasadzie powiedzieć że profesjonalny
Z 50d to będzie "zaawansowany zestaw amatorski"-niezły, ale nie tak dobry jak ten z 5d
Neo - Nie 03 Maj, 2009
Właśnie Powiem Ci że strasznie Choruję nad 5D normalnie mógłbym powiedzieć że się zakochałem ale niestety też cena jest straszna. Ale Cudne Zdjęcia Robi ten Canon 5D.
no ale możesz kupić używanego 5d mk1 za 4500zł, czyli mniej wiecej tyle samo, co 50d
Neo - Nie 03 Maj, 2009
Też Racja.
Chyba że bym się wstrzymał z kupnem lustrzanki i kupić tego Canona 5D.
Chyba że na początek Kupić tego 500D bo na dzień dzisiejszy mam ok. 3000 zł uzbierane.
mnich - Nie 03 Maj, 2009