|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Pomoc w wyborze, maly budzet :(
kamiso - Sro 06 Maj, 2009 Temat postu: Pomoc w wyborze, maly budzet :( Witam
Dysponuje budzetem okolo 1500zl, jestem amatorem i to bedzie moja pierwsza lustrzanka w rekach czego sie boje ze nie bede umial robic dobrych fotek, ale do rzeczy, wybralem takie oto modele:
- Olympus E-420 + 14 - 42 mm ED za 1399zl
- Olympus E-410 Double Kit ED 14 - 42 mm + ED 40 - 150 mm za 1550zl
- Sony DSLR-A200K + DT 18 - 70 mm za 1490zl
Ktory byscie model mi polecili, a moze cos innego? (patrzac na cene i na jakosc)
W przyszlosci chcial bym sobie dokupic wiekszy obiektyw tzn zeby mial wieksze przyblizenie oraz chcialem miec jakies filtry.
Pomozecie?
BigB - Sro 06 Maj, 2009
o kurcze trudno z tym budżetem ...
no nic, byle jaki z trzech wyżej wspomnianych ci się będzie podobał, lustrzanki to lustrzanki i jest to zawsze w miarę dobre (ale nie myśl se ze jak będziesz ja miał to fotosy będą super, mały czas z obeznaniem się ze sprzętem, kilka pytan na forach i będziesz miał cudka )
ja bym wybrał ten środkowy (masz od 28mm do 300 za małą kaskę ) ... albo jakiegoś pentaxa k200D albo może canonka ...
ale myślę
SlawGaw - Czw 07 Maj, 2009
kamiso, też wybrał bym raczej środkowy zestaw, czyli Olympus E-410 Double Kit ED 14 - 42 mm + ED 40 - 150 mm, z powodu dość szerokiego zakresu ogniskowych za niewielką kasę.
A200 za takie pieniążki to trochę drogo, można kupić za około 100 zł taniej, a za tym aparatem przemawia stabilizacja i jeszcze parę innych drobiazgów.
Proponowany przez BigB Pentax K200D, to jednak już cena w okolicach 1900 zł i brzydkie odszumianie raw'ów od czułości 500, aparat do iso 400 jest ok.
Baku - Czw 07 Maj, 2009
Bardzo mi się podoba pomysł z Pentaxem K200D i obiektywem kitowym, tylko nijak nie mieści się w budżecie. Tu jest za 1827 zł
http://www.pixmania.com/p...&&CodePromo=oui