|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka do 3 tys. Sony 300/350 czy Nikon D60/80 ?
tommy2207 - Pon 11 Maj, 2009 Temat postu: Lustrzanka do 3 tys. Sony 300/350 czy Nikon D60/80 ? Witam !
Mam dylemat , ponieważ chce kupić lustrzankę i będzie to mój pierwszy aparat , przyznam się szczerze że jestem "zielony" w tym temacie ale chciał bym kupić taki aparat który będzie mi służył długi czas I będę w 1000% zadowolony z jakości fotek jaki i również nie będzie mi sprawiał trudności w obsłudze oraz będzie dobrze wykonany. Głownie aparat będę używał na wakacjach i imprezach okolicznościowych . Zastanawiam się nad konkretnymi modelami a mianowicie :
- SONY ALPHA 300
- SONY ALPHA 350
- NIKON D60
-NIKON D80
Proszę również o podanie jaki będzie najlepszy obiektyw do tych modeli i odpowiedni do moich potrzeb.
Z góry dziękuje za poradę!!!
SlawGaw - Pon 11 Maj, 2009
A może tak bez tego pogrubienia bo oczy bolą.
Sunders - Pon 11 Maj, 2009
http://www.fotoaparaciki....uct&prod_id=803
SlawGaw - Pon 11 Maj, 2009
Z sony to ja bym wolał A200, gdyż LV jest rzadko potrzebny, a znacznie częściej potrzeba dobrego wizjera, a A200 ma lepszy niż A300/350.
Z ciekawych aparatów ostatnio spodobał mi się Samsung GX20 - bliźniak Pentaxa K20D, głownie z powodu niskiej ceny jak na tę klasę aparatru.
http://www.euro.com.pl/cy...,_Samsung.bhtml
davaeorn - Pon 11 Maj, 2009
SlawGaw napisał/a: | Samsung GX20 |
daj spokój... za te pieniądze to lepiej a700 kupić...
tommy2207, napisz jaki masz budżet - bo naprawdę każdy tysiaczek zmienia obraz tego co Ci polecić można...
Monastor - Pon 11 Maj, 2009
davaeorn napisał/a: | SlawGaw napisał/a: | Samsung GX20 |
daj spokój... za te pieniądze to lepiej a700 kupić...
|
Daj spokój, za te pieniądze to lepiej 40D kupić...
czekamy na nikoniarza
ghost - Pon 11 Maj, 2009
przecież to prawie na d90 starczy
davaeorn - Pon 11 Maj, 2009
Monastor napisał/a: | Daj spokój, za te pieniądze to lepiej 40D kupić... |