forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon EOS 40D + obiektyw kitowy dla amatora

thomas03 - Pią 15 Maj, 2009
Temat postu: Canon EOS 40D + obiektyw kitowy dla amatora
Witam,

Jestem nowi i właściwie chciałbym się upewnić w paru rzeczach :

1.Używałem raz na kilka miesięcy przez powiedzmy tydzień kompaktu SONY DSC-S60 więc jestem amatorem ale fotografia mnie coraz bardziej ciekawi.

2.Zastanawiam się nad zestawem Canon + EF-S 18-55mm i mam pytanie czy to będzie dobry zestaw dla amatora który chce rozwijać się i być lepszym ? Zestaw kosztuje ok. 3500 zł i tylko tyle max moge dac.

3.Czy powinienem zamówić aparat w jakimś sklepie i odebrać oraz zapłacić na miejscu czy może lepiej jeśli pójdę do sklepu i kupię na miejscu?

4.Czy taka cena za ten zestaw jest ok ? Czy nie jest to uzwyany aparat za taka cene ? Bo mozna go kupic takze za ponad 8 tysiecy zlotych !!! Wiec o co chodzi ?

5.Jak pisalem jestem amatorem ktory wie , ze chce robic dobre zdjecia i sie rozwijac.Chce robic zdjecia architekury , widoki , krajobraz a pozniej moze portret i marko.

6.Co byście polecali za jakieś jeszcze maksimum 200 zł do tego zestawu ? Może jakiś plecak albo jakaś karta pamięcie ?

Proszę o odpowiedzi :)
Dziękuje :)

Sunders - Pią 15 Maj, 2009

thomas03 napisał/a:
Czy taka cena za ten zestaw jest ok ?

Można kupić 100PLN taniej-jeśli masz gdzieś "pod ręką" sklep FJ :smile: :
http://www.e-fotojoker.pl...non-18-55mm-is/
thomas03 napisał/a:
czy to będzie dobry zestaw dla amatora który chce rozwijać się i być lepszym ?

Tak :smile:
thomas03 napisał/a:
Co byście polecali za jakieś jeszcze maksimum 200 zł do tego zestawu ? Może jakiś plecak albo jakaś karta pamięcie ?

http://www.e-fotojoker.pl...xtreme-iii-8gb/ :smile:

thomas03 - Sob 16 Maj, 2009