|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka czy może kompakt
tommy2207 - Sob 16 Maj, 2009 Temat postu: Lustrzanka czy może kompakt Witam !
Niedawno pisałem na forum ponieważ miałem dylemat dylemat jaką lustrzankę kupić : nikona d60 , nikona d80 ,czy sony alpha 300 czy 350 ? Dodam że jestem kompletnym laikiem i nie znam się na fotografowaniu a aparat jest mi potrzebny do robienia fotek na wakacjach i imprezach . Do tej pory się nie mogę zdecydować , czytając różne posty dowiedziałem się że są aparaty typu "hybryda" lup "kompakt" co to są za aparaty i czy dla mnie były by lepsze od lustra jeżeli tak to jakie ? Kwota jaką chce przeznaczyć ogólnie na aparat to 2700pln. Najczęściej pewnie będę korzystał z trybu auto bo w niektórych sytuacjach nie mam czasu na ustawanie aparatu żeby wyszło dobre zdjęcie . Napiszcie jaki aparat powinienem wybrać żeby spełnił moje oczekiwania , szybkiego zrobienia dobrej fotki jak i dobrej i pięknej fotografii !
Z góry dziękuje za konkrety !
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
goltar - Sob 16 Maj, 2009
Czytałeś TEN TEMAT ?
lotofag - Sob 16 Maj, 2009 Temat postu: Re: Lustrzanka czy może kompakt
tommy2207 napisał/a: | czytając różne posty dowiedziałem się że są aparaty typu "hybryda" lup "kompakt" co to są za aparaty |
Hmmm, urodziłeś się wczoraj czy co?
tommy2207 napisał/a: |
Dodam że jestem kompletnym laikiem i nie znam się na fotografowaniu a aparat jest mi potrzebny do robienia fotek na wakacjach i imprezach (...)
i czy dla mnie były by lepsze od lustra jeżeli tak to jakie ? Kwota jaką chce przeznaczyć ogólnie na aparat to 2700pln. Najczęściej pewnie będę korzystał z trybu auto bo w niektórych sytuacjach nie mam czasu na ustawanie aparatu żeby wyszło dobre zdjęcie .
|
Zapewne dowolna małpka za kilkaset złotych będzie aż nadto.
Napiszcie jaki aparat powinienem wybrać żeby spełnił moje oczekiwania , szybkiego zrobienia dobrej fotki jak i dobrej i pięknej fotografii !
|