|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Bardzo proszę o pomoc fachowców w temacie wyboru aparatu
Damianitos - Nie 24 Maj, 2009 Temat postu: Bardzo proszę o pomoc fachowców w temacie wyboru aparatu Witam serdecznie wszystkich.Mam duży problem w wyborze aparatu cyfrowego,myślałem najpierw o hybrydzie z naciskiem na sony h50,Nikon p90,potem wyczytałem że są to superzoomy i nie robiąc dużych przybliżeń wystarczy mi mniejszy kompakt rozważam panasonic lumix fx500,panasonic tz7.Dodam że jestem zwykłym pstrykaczem,zdjęcia robię przeważnie na auto ustawieniach, głównie chodzi mi o żywe kolory,dobre zdjęcia w słabym świetle (imprezy,okoliczności),cena do 1600 no i ekran lcd 3 cale.Wcześniej miałem panasonica tz3.Bardzo proszę o wyrażenie opinii znawców tematu,może jakieś sugestie. Z góry dziękuję Damian.
Dominika - Nie 24 Maj, 2009
Posiadam FX500 polecam jesli chcesz pstrykacza z ambicjami jest to znakomity wybor. Chociaz jestem fotografem zarabiajacym na zdjeciach na codzian nosze ze soba FX500 i chociaz ma pelen manual uzywam bardzo czesto ustawienia auto, ktore w 90% sytuacji sprawdza sie jak nalezy. TZ7 jest nastawiony chyba bardziej na filmy niz na zdjecia no i zoom 12 x to chcac nie chcac musi sie odbic na jakosci zdjec.
tomek76k7 - Nie 24 Maj, 2009
moim zdaniem jest to aparat niskiej jakości ma małą matryce 1/2.33"CCD przy 10Mpx, mały zoom optyczny 5X, i ciemny obiektyw 2,8-5,9 Canon SX10 IS ma troszkę większą matryce 1/2.3" CCD i też 10Mpx, obiektyw ma 2,8-5,7 lecz nie 5X tylko 20X zoom optyczny przy tum samym świetle, więc lepszej jakości zdjęcia i większy zoom optyczny
wielbicielxx - Pon 25 Maj, 2009
Canon SX10 tak zoom 20 x to przyciaga bardzo wielu nieswiadomych konsekwencji nabywcow Autorowi watku chyba zalezy na raczej malych gabarytow aparacie. Wtedy FX500 jest swietnym wyborem ktory jakoscia zdjec zmiata canona. Niezly jest LX3 ale lepiej w nim na rawach fotografowac ale w nim nie ma zoomu nawet 5x