forum.optyczne.pl

Filtry, konwertery i soczewki - Konwerter Kenko 1.4x jak to dzialo ??

unclehrum - Sro 28 Lut, 2007
Temat postu: Konwerter Kenko 1.4x jak to dzialo ??
Hello

Rozwazam zakup konvertera KENKO 1,4x. Czy ktos mial doswiaczenie jak taki konverter dziala ze szklem 70-200 4L i canonem 350d ?.

Czytalem rozne opinie gdzie przewazaly raczej pozytywne emocje :]. Niby Kenko nie rozni sie za wiele jakoscia od konvertera Canona ( oprocz lepszej ceny :]) . Moje obawy wzbodzial jednak jakis post na temat problematycznego dzialania Kenko 1.4 z canonem 350d ( niby z 30d dziala juz bez zarzutow).

No i jak to jest z ta jakoscia po podpieciu konvertera ? ( niestety jest to BAARDZO wazne aby obrazy nie odbiegaly jakosciowo od tych bez konvertera)

No i ostatnie o co chodzi o co chodzi z tym zaklejaniem stykow i AF ? czy nie bedzie problemow ? ( sorry ale w tym temacie jestem zielony - nigdy nie mialem doczynienia z konverterami).

Dzieki za odpowiedz :]
pozdrawiam
Wujek

p.s. Moze zna ktos jakies mile miejsce gdzie mozna dostac "taniutko" Kenko 1.4 bo na allegro jakas posucha i nic nie ma, a w sklepach chodza po 700-800 zl ?

MM - Sro 28 Lut, 2007

Ta wersja Kenko 1.4 DG kosztuje spokojnie około 800 zł. Ja swojego kupiłem u kubiska z allegro. Z 350D nie sprawdzałem jak działa. Z moimi korpusami działa bardzo dobrze. Oczywiście spadek jakości jest, to oczywiste. Działa stabilizacja w obiektywach a po zaklejeniu styków także AF w szkłach o świetle 5.6. Oczywiście wtedy AF jest wolniejszy i nie jest już tak super precyzyjny. Z moich spostrzeżeń wynika, że dobrze to wygląda po przymknięciu o jedną działkę.

Fotka zrobiona z tym TC, jakość słaba bo to prawie crop.

unclehrum - Czw 01 Mar, 2007

Ouu dzieki MM za odpowiedz :]

Jednym slowem trzeba isc do sklepu podpiac i sprawdzic fizycznie czy bede zadowolony :]

pozdrawiam
wujek

MM - Czw 01 Mar, 2007