|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - canon eos 500d + tamron 17-50
goace - Nie 21 Cze, 2009 Temat postu: canon eos 500d + tamron 17-50 Witam, jestem 100% amatorem ale mam zamiar wreszcie zajac sie czym poza praca i planuje zakup czegos lepszego od aparatu w telefonie. Zastanawiam sie nad zestawem z tematu, powiedzcie czy ten zestaw jest dobry czy w tej cenie mozna kupic cos innego (innej firmy)
Na poczatku bede pewnie robił głównie zdjecia portretowe na wakacjach wiec mysle ze nie jest mi potrzebny jakis duzy zooom.
candy - Nie 21 Cze, 2009
"cos innego" zawsze mozna kupic
wybor zly nie jest ale jesli nie zalezy ci na wideo,a zalezy na pieniadzach to bierz 450D i zainwestuj w obiektywy
ten tamron bedzie bardzo uniwersalnym szklem,zwlaszcza jesli nie zalezy ci na duzym zoomie
do portretow mogloby sie przydac troche wiecej milimetrow(ale to juz do takich "bardzo portretowych" zdjec,czyli sama twarz)
Sunders - Nie 21 Cze, 2009
goace, od takiego zestawu
http://www.euro.com.pl/lu...html?from=ceneo
lepszy bedzie taki
http://www.euro.com.pl/lu...html?from=ceneo
Cena podobna.
O tym, że dokładnie trzeba sprawdzać tamrona chyba wiesz-jak nie, to "wrzuć go w wyszukiwarkę"na optyczne.pl
candy - Nie 21 Cze, 2009
zgodze sie z Sunders'em bo sam tez mam 40D i jest super!
goace - Nie 21 Cze, 2009
tak ale ten 40d jest drozszy, w warszawie znalazłem ten zestaw canon 500d 3000zł + tamron 1500, a samo body 40d kosztuje minimum 3600 zł, wiec juz przekrocze 5000 zł - to z pensju nie zostanie nic i przyjdzie mi cały miesiac głodowac, a tak na powaznie to interesuje mnie ten 500d z uwagi na ilosc MP 15 a 10 to jest róznica :/
[ Dodano: Nie 21 Cze, 2009 21:51 ]