forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Sony dsc-h20 czy nikon p80?

dymek72 - Pon 22 Cze, 2009
Temat postu: Sony dsc-h20 czy nikon p80?
Witam
Jestem zainteresowany kupnem nowego aparatu cyfrowego. Konkretnie interesują mnie te dwa modele (nikon coolpix p80 i sony dsc-h20). Nie wiem co wybrać, Sony podoba mi się bo mogę go podpiąć bezpośrednio do telewizora (bravia) i oglądać zdjęcia na nim, a nikon ma lepszy zoom. Osobiście nie znam się dobrze na aparatach więc proszę was o pomoc.

Jeśli doradzicie coś innego w granicach do 1200 zł to też będę wdzięczny.

DamageMax - Pon 22 Cze, 2009

Moze Panasonic FZ28? Zoom 18x jak Nikon, tyle ze nieco lepiej wypada w reckach, przynamniej jeżeli chodzi o autofocus (szybkość) i wygode obsługi menu.

Cóz FZ28 tez podepniesz pod TV, wystarczy zeby było albo wejscie Component albo s-video. Kabelek powinien być w komplecie - ale sprawdz bo mam kilka kabli pasujacych do Fz28 po starym nikonie.

Erais - Pon 29 Cze, 2009

Przydałby się ktoś, kto ma to Sony i coś by rzetelnego napisał- ja osobiście jestem do Sony uprzedzony i rozczarowany. Mój P73 robił (robi) super zdjęcia, brat ma H3 i coś fajnego, ale dzień miałem w rękach H7 i... jeśli takie jest teraz Sony, to ja go nie chcę (ale to tylko moje zdanie, a nowych modeli nie znam zupełnie). Natomiast w pełni polecam Panasonic-ki; zarówno wspomnianego FZ 28, jak i wcześniejszego FZ 18, jak i Nikona P80 (którym sam fotografuję)- najlepiej jak prześledzisz wątki tych aparatów, od użytkowników dowiesz się najwięcej o wadach, zaletach i coś wybierzesz :smile:
Ps. Nikona też możesz podłączyć do telewizora (kabel w zestawie)

Kamcio649 - Pon 29 Cze, 2009

Ja posiadam sony ale dsc H-50 nie wiem czy można go porównać do H-20 jak ktoś ma pytania co do H50 proszę pisac śmiało :D
Oniryczny - Pon 29 Cze, 2009

ja mam H10, H20 uważam że nie jest zbytnio lepszy i osobiście bym wziął na Twoim miejscu P80 :smile:
dymek72 - Pią 03 Lip, 2009