forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - hybryda czy lustrzanka

Kaja - Pią 31 Lip, 2009
Temat postu: hybryda czy lustrzanka
Witam wszystkich i proszę o pomoc w wyborze aparatu foto. Jestem domorosłą amatorką. Uwielbiam robić zdjęcia przede wszystkim dzieciom. Do tej pory używałam kompaktu Pentax Optio S50 i to była dla mnie porażka - być może posiadałam aparat z wadą fabryczną. Zależy mi przede wszystkim na pięknych barwach, dobrej ostrości, jak najlepszej jakości zdjęć w pomieszczeniu (mój dotychczasowy kompakt nie radził sobie w takich warunkach), szybkości działania. Ponadto lubię nosić aparat wszędzie i zawsze.
Do tej pory (po dłuższej analizie brałam pod uwagę dwa modele kompaktowe - Panasonic FZ28 i Sony HX1). Oba mają podobne parametry ale różne ceny. Ostatnio zauważyłam, że Sony A300 jest również w podchodzącej pod mój maksymalny budżet cenie (mój max budżet to 2,5 tys) i posiada dobre opinie użytkowników. Do tej pory nie brałam wogóle tego typu aparatów pod uwagę. W związku z tym, że nie mam kompletnego pojęcia o lustrzankach :oops: - proszę o pomoc który z powyższych modeli byłby dla mnie najlepszy? A może powinnam rozejrzeć się jeszcze za czymś innym?

arietiss - Pią 31 Lip, 2009

Pomyśł ile będziesz potrzebować obiektywów do lustra, żeby fotografowoac to co lubisz, lampa, filtry, inne graty... Cena początkowa to tylko wierzchołek góry lodowej! Jeśli Cię stać i nie przeszkadzają Ci gabaryty, zmiany obiektywów i noszenie tej graciarni z sobą, to warto! W zamian masz jakość zdjęć wprost proporcjonalną do Twoich umiejętności i inwestycji i masę radochy i zabawy! :wink: :smile:
najeli - Pią 31 Lip, 2009