forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat do 1400zl, jaki?

kamiso - Sro 05 Sie, 2009
Temat postu: Aparat do 1400zl, jaki?
Witam

Na wstępie do trochę opisu.
1. Przeznaczenie aparatu: fotografowanie czego sie da, czyli nauka co jest czym (jestem amatorem)
2. Cena: około 1400zl
3. Na czym mi zależy: na regulacji przybliżenia za pomocą pierścienia

Zastanawiam się nad Lumixem FZ50, wcześniej myślałem nad Fuji S100FS ale nie mam tyle $$ :(

Może doradzicie cos innego? Albo potwierdzicie mój wybór

h.s. - Sro 05 Sie, 2009

Dobry wybór.
Tranquilizer - Czw 06 Sie, 2009

Bierz FZta.

Zanim przesiadłem się na lustrzanke używałem FZ8 i byłem z niej zadowolony, dopóki nie miałem możliwości pofotografowania lustrzanką.

Sunders - Czw 06 Sie, 2009

kamiso napisał/a:
Zastanawiam się nad Lumixem FZ50,

Też uważam, że to dobry wybór.

omegazull - Czw 06 Sie, 2009

kamiso, Mam małą propozycję bo będę przechodził na d90 i będę sprzedawał swego D60. Do nauki doskonały( pod warunkiem używania trybów M, A, S), nie przeładowany, prosty w obsłudze i zadbany. W cenie 1400 jak napisałeś + kit VR i akcesoria. Więcej na maila. Daj znać jak tak.

omegazull napisał/a:
będę sprzedawał swego D60. Do nauki doskonały( pod warunkiem używania trybów M, A, S), nie przeładowany, prosty w obsłudze i zadbany. W cenie 1400 jak napisałeś + kit VR i akcesoria.

D60 to bardzo dobry wybór dla początkującego do nauki-pod warunkiem, że chce lustrzankę a nie kompakt. W tytule wątku jest "aparat"-to chyba może być D60 :smile:

Tranquilizer - Czw 06 Sie, 2009

Dokładnie, jeśli można nabyć sprzęt w dobrym stanie i to w dodatku lustrzanke to też bym się nie zastanawiał i brał.

Potem ew dokupienie szkła długiego i będzie wypas.

Sunders napisał/a:
W tytule wątku jest "aparat"-to chyba może być D60 :smile:

A lustrzanka nie jest aparatem :razz: :?: :razz:
A poza tym kamiso, napisał że zoomowanie za pomocą pierścienia - czyli w obiektywie też może być:mrgreen:

omegazull napisał/a: