|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat do 1400zl, jaki?
kamiso - Sro 05 Sie, 2009 Temat postu: Aparat do 1400zl, jaki? Witam
Na wstępie do trochę opisu.
1. Przeznaczenie aparatu: fotografowanie czego sie da, czyli nauka co jest czym (jestem amatorem)
2. Cena: około 1400zl
3. Na czym mi zależy: na regulacji przybliżenia za pomocą pierścienia
Zastanawiam się nad Lumixem FZ50, wcześniej myślałem nad Fuji S100FS ale nie mam tyle $$
Może doradzicie cos innego? Albo potwierdzicie mój wybór
h.s. - Sro 05 Sie, 2009
Dobry wybór.
Tranquilizer - Czw 06 Sie, 2009
Bierz FZta.
Zanim przesiadłem się na lustrzanke używałem FZ8 i byłem z niej zadowolony, dopóki nie miałem możliwości pofotografowania lustrzanką.
Sunders - Czw 06 Sie, 2009
kamiso napisał/a: | Zastanawiam się nad Lumixem FZ50, |
Też uważam, że to dobry wybór.
omegazull - Czw 06 Sie, 2009
kamiso, Mam małą propozycję bo będę przechodził na d90 i będę sprzedawał swego D60. Do nauki doskonały( pod warunkiem używania trybów M, A, S), nie przeładowany, prosty w obsłudze i zadbany. W cenie 1400 jak napisałeś + kit VR i akcesoria. Więcej na maila. Daj znać jak tak.
omegazull napisał/a: | będę sprzedawał swego D60. Do nauki doskonały( pod warunkiem używania trybów M, A, S), nie przeładowany, prosty w obsłudze i zadbany. W cenie 1400 jak napisałeś + kit VR i akcesoria. |
D60 to bardzo dobry wybór dla początkującego do nauki-pod warunkiem, że chce lustrzankę a nie kompakt. W tytule wątku jest "aparat"-to chyba może być D60
Tranquilizer - Czw 06 Sie, 2009
Dokładnie, jeśli można nabyć sprzęt w dobrym stanie i to w dodatku lustrzanke to też bym się nie zastanawiał i brał.
Potem ew dokupienie szkła długiego i będzie wypas.
Sunders napisał/a: | W tytule wątku jest "aparat"-to chyba może być D60 |
A lustrzanka nie jest aparatem
A poza tym kamiso, napisał że zoomowanie za pomocą pierścienia - czyli w obiektywie też może być:mrgreen:
omegazull napisał/a: | A lustrzanka nie jest aparatem |