|
forum.optyczne.pl
|
 |
Nasze zdjęcia - AUTOPORTRETY
Isis - Pią 07 Sie, 2009 Temat postu: AUTOPORTRETY ...czyli jak widzimy samych siebie wlasnymi oczami
Nie wiem jak wy, ale ja nie cierpie kiedy ktos robi mi zdjecia.
Dlatego zwykle jestem swoim prywatnych fotografem, bo znam swoje cialo/twarz na tyle, ze wiem jak najlepiej je fotografowac.
Autofotografia nie jest obiektywna ale potrafi z pewnoscia poprawic samopoczucie ..
Poza tym milo czasem pojawic sie z drugiej strony obiektywu i miec sie na zdjeciach w rodzinnym albumie..
Zapraszam do czynnego udzialu w watku! na pewno bedzie milo i bardziej rodzinnie.
Cos ode mnie skoro juz zaczelam temat. Na poczatek bardzo niesmialo wiec cos malo-aktualnego..
Zdjecie sprzed 3 lat, robione kompaktem.
mavierk - Pią 07 Sie, 2009
ogólnie to kobiety mają lepiej, bo od razu mają fajne modelki, co widać na powyższym zdjęciu
No a mojego avka już pare osób widziało, ale skoro ktoś wpadł na ten wątek, to nie dałbym rady tego zdjęcia nie dodać ^^
maziek - Pią 07 Sie, 2009
Mavierk, trzeba uczciwie powiedzić, że górne zęby w zakresie lewa czwórka - prawa trójka - przynajmniej od przodu - masz cholera zdrowe jak koń!
mnich - Pią 07 Sie, 2009
Isis napisał/a: | Nie wiem jak wy, ale ja nie cierpie kiedy ktos robi mi zdjecia.
Dlatego zwykle jestem swoim prywatnych fotografem, bo znam swoje cialo/twarz na tyle, ze wiem jak najlepiej je fotografowac. |
w sumie się zgadzam, jednak na spotkaniach warsztatowych można/trzeba się do tego przyzwyczaić.
Wstawię napewno coś potem.
A maziek, zamiast się podlizywać mavierk'owi, lepiej sam by coś pokazał.... tak wiem... wstawiłeś... ale filmiki się nie liczą ;P
Monastor - Pią 07 Sie, 2009
mnich, filmik to też nie był autoportret
maziek - Pią 07 Sie, 2009
mnich napisał/a: |