|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - EOS 300D Allegro
tofik29 - Pon 17 Sie, 2009 Temat postu: EOS 300D Allegro To mój pierwszy post. Mam na imię Filip i witam wszystkich forumowiczów. Szukałem coś nie coś na tym forum o EOS-ie 300D ale to już chyba przestarzały sprzęt jaki temat. Mam pytanie czy jest sens zakupu tego aparatu, konkretnie z Allegro ( cena do ok. 1 tyś zł) z kitowym obiektywem. Jestem amatorem. Mam zamiar fotografować obiekty statyczne - krajobrazy no i chciałbym zająć się trochę fotografią HDR. Czy warto dołożyć do 350-tki? Czy warto wgrać oprogramowanie bodajże od 10D? Wiem, że to już może nie jest aparat o szczytowej technologii, ale nie dysponuję portfelem o zawartości kilku tyś. Czy to jest rozsądny zakup na początek przygody z fotografią bardziej "profesjonalną" ? Dziękuję z góry za wszystkie uwagi i porady. Pozdrawiam
mavierk - Wto 18 Sie, 2009
amm... to nie jest zły aparacik, gdyby tylko migawka była wytrzymalsza (ok. 10-15k cykli).
Moim zdaniem wręcz trzeba dopłacić do 350d
tofik29 - Wto 18 Sie, 2009
Ja rozumiem, że to taki aparat to już antyk, ale czy to już wszystko na ten temat?
Baku - Sro 19 Sie, 2009
...w zasadzie tak... ale to średni pomysł by przymierzać się teraz do zakupu lustrzanki za 1000 zł - rok temu, to miałbyś nowy sprzęt typu a200 z gwarancją. Ceny poszły do góry i jeśli możesz poczekać, to poczekaj. Nie wiem czy masz jakiś kompakcik, którym możesz sobie teraz robić zdjęcia, jeśli tak, to pomęcz go dalej. Jeśli nie masz i żal Ci kadrów, pozostaje kupić używkę. Przejrzałem na szybko allegro i do tysiaka to z "kup teraz" masz liche szanse. Pozostaje stanąć do aukcji i pewnie skończy się to tak, że kupisz to czego nie chcesz, za więcej niż planowałeś.
Pomijam już fakt, że sprzęt klasy 300d to pewnie będzie już bardzo mocno zjechany i nie będzie w tym nic dziwnego, no chyba że kupujesz od dobrego znajomego. Generalnie cały pomysł wydaje mi się raczej zły - trochę jak kupowanie samochodu za 2000 zł.