|
forum.optyczne.pl
|
 |
Lampy błyskowe i oświetlenie - Canon Speedlite 270EX
kisielkamil - Nie 23 Sie, 2009 Temat postu: Canon Speedlite 270EX Witam.
Nie zauważyłem tematów o tej lampie błyskowej.
Jestem amatorem i chciałbym zaopatrzyć się w ten sprzęt.
Posiadam C 450D + kit i 50 f/1.4.
Czy są użytkownicy na forum? Czy ktoś miał z nią styczność?
Proszę o pomoc, jakieś opinie lub sugestie.
Pozdrawiam
lama - Nie 23 Sie, 2009
Moim zdaniem nie warto. Za te pieniądze kupiłbym używaną lampę nikona (np. sb-26, sb-28, sb-80dx). Lampy te mają tryb automatyczny oparty na własnym czujniku, więc będą działały nawet z body canona (trzeba tylko w lampie ustawić taką samą czułość i przysłonę). Niektórzy mogą mówić że to nie wolno, że się elektronika spali itd. Ja używam lampy nikona z korpusem canona, absolutnie nic złego się nie dzieje. No a jak ktoś chce maksimum bezpieczeństwa to zawsze można wyjąć pomocnicze styki ze stopki lampy
lupo57 - Nie 23 Sie, 2009
kisielkamil za tą cenę to bym wolał Nissin Di622
komor ją testował
http://forum.optyczne.pl/...er=asc&start=30 tu masz ceny
http://www.skapiec.pl/sit...CFZcv3wodyhxcmw
kisielkamil - Nie 23 Sie, 2009
Głównie chodzi tu o małe rozmiary no i palnik w górę. Szkoda, że w amatorskich body nie ma takiego rozwiązania jak w tej żeby skierować flesz w sufit.
jak palnik kierujesz w górę to światło musi się od czegoś odbić (np. sufit) jak myślisz ile z takiej 270EX "wyciśniesz" mocy po dobiciu światła
kisielkamil - Nie 23 Sie, 2009
Ehh... Widzę, że skończy się na wstrzymaniu zakupu, dozbieraniu kasy i kupnie Canon Speedlite 430EX II jeśli 270EX jest aż taka słaba.
kisielkamil napisał/a: | Ehh... Widzę, że skończy się na wstrzymaniu zakupu, dozbieraniu kasy i kupnie Canon Speedlite 430EX II jeśli 270EX jest aż taka słaba. |
i to jest bardzo dobry wybór !!!
komor - Nie 23 Sie, 2009