forum.optyczne.pl

Serwis sprzętu i usterki - O serwisie Nikon Polska

docxxx - Wto 29 Wrz, 2009
Temat postu: O serwisie Nikon Polska
Zobaczcie:

http://polishnikonservice.com/

:mrgreen:

hijax_pl - Wto 29 Wrz, 2009

Kiedyś gdzieś obiecywałem wstawić fakturę którą kiedyś dostałem, oto ona:


docxxx - Wto 29 Wrz, 2009

To napisz o tym na PNS
garreth - Wto 29 Wrz, 2009

to "czas oczekiwania na części" również jest płatny??? :zalamany:
hijax_pl - Wto 29 Wrz, 2009

Dodam że mieszek do naprawy wysłałem w połowie stycznia. Po kilku awanturach i 3 tyg specjalista dokonał oglądu i wycenił. Mieszek w sumie z naprawy wrócił na początku maja. Czyli naprawa kosztowała mnie 160zł, kupę telefonów, pyskówek i prawie pół roku.

Wymieniony kawałek plastyku jest wielkości pudełka zapałek. Przykręcony na 4 śrubki. Był pęknięty po długości. Wystarczyło rzucić okiem.... Ech....

zug - Wto 29 Wrz, 2009

garreth napisał/a:
"czas oczekiwania na części"

mogli to chociaż inaczej nazwać :zalamany:

Sunders - Wto 29 Wrz, 2009

Chyba najlepiej od razu dostarczyć do serwisu zepsuty sprzęt i części zamienne :lol:
zug - Wto 29 Wrz, 2009

Sunders napisał/a:
Chyba najlepiej od razu dostarczyć do serwisu zepsuty sprzęt i części zamienne

pewnie wyszło by taniej :razz:

garreth - Wto 29 Wrz, 2009

można jeszcze umieścić dodatkowo informację, co się popsuło i mały instruktaż, jak to naprawić (najlepiej - w formie obrazkowej) :zalamany:
keram_25 - Sro 30 Wrz, 2009

I najlepiej pokazac im jak to jeszcze trzeba naprawic, a w ramach wspolpracy zrobic to samemu i podziekowac za naprawe!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Usjwo - Sro 30 Wrz, 2009

keram_25 napisał/a:
I najlepiej pokazac im jak to jeszcze trzeba naprawic, a w ramach wspolpracy zrobic to samemu i podziekowac za naprawe!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:


no i zaplacic !! :mrgreen:

MC - Sro 30 Wrz, 2009

Usjwo napisał/a:
keram_25 napisał/a:
I najlepiej pokazac im jak to jeszcze trzeba naprawic, a w ramach wspolpracy zrobic to samemu i podziekowac za naprawe!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:


no i zaplacic !! :mrgreen:

Dokladnie tak :lol:

keram_25 - Sro 30 Wrz, 2009

No tak, o tym zapomnialem.... :roll:
Przede wszystkim zaplacic i to duuuuzzooo!!!!!!!!!! :evil:

radek_z - Sob 03 Paź, 2009

Ostatnio bylem w serwisie Nikona w celu mapowania pikseli (na szczęście wykonują to na poczekaniu).

Widziałem jak facet przyszedł z interwencją bo 3 tygodnie wcześniej zostawił D300 na czyszczenie szkieł (przynajmniej tak zrozumiałem) i okazało się że do sprzętu nikt przez ten czas nie zajrzał. Najgorze było to że człowiek następnego dnia rano miał wylot do Afryki. Oczywiste było że nie zdążą tego zrobić na ten sam dzień. Serwisant obieciał mu wypożyczenie innego D300.

Gdy kilka miesięcy wczesniej byłem w serwisie w celu wyjaśnienia pewnych moich wądpliwości, widziałem innego faceta który ponić drugi raz był w serwisie ze swoim D5000. Pierwszy raz zgłosił problem z front focusem i po kilku tygodniach czekania odebrał aparat z jeszcze większym FF. Najfajniejsze ze podczas poprzedniej naprawy po interwencji ze względu na przedłużający się czas naprawy pożyczono mu w zastępstwie D50, który nie obsługuje kart SDHC, na co serwisant zdziwionym tonem zapytał "a pan ma SDHC?".

komor - Pią 30 Paź, 2009

Historii ciąg dalszy: news na Optycznych Nikon walczy z PolishNikonService.com.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group