|
forum.optyczne.pl
|
 |
Serwis sprzętu i usterki - O serwisie Nikon Polska
docxxx - Wto 29 Wrz, 2009 Temat postu: O serwisie Nikon Polska Zobaczcie:
http://polishnikonservice.com/
hijax_pl - Wto 29 Wrz, 2009
Kiedyś gdzieś obiecywałem wstawić fakturę którą kiedyś dostałem, oto ona:
docxxx - Wto 29 Wrz, 2009
To napisz o tym na PNS
garreth - Wto 29 Wrz, 2009
to "czas oczekiwania na części" również jest płatny???
hijax_pl - Wto 29 Wrz, 2009
Dodam że mieszek do naprawy wysłałem w połowie stycznia. Po kilku awanturach i 3 tyg specjalista dokonał oglądu i wycenił. Mieszek w sumie z naprawy wrócił na początku maja. Czyli naprawa kosztowała mnie 160zł, kupę telefonów, pyskówek i prawie pół roku.
Wymieniony kawałek plastyku jest wielkości pudełka zapałek. Przykręcony na 4 śrubki. Był pęknięty po długości. Wystarczyło rzucić okiem.... Ech....
zug - Wto 29 Wrz, 2009
garreth napisał/a: | "czas oczekiwania na części" |
mogli to chociaż inaczej nazwać
Sunders - Wto 29 Wrz, 2009
Chyba najlepiej od razu dostarczyć do serwisu zepsuty sprzęt i części zamienne
zug - Wto 29 Wrz, 2009
Sunders napisał/a: | Chyba najlepiej od razu dostarczyć do serwisu zepsuty sprzęt i części zamienne |
pewnie wyszło by taniej
garreth - Wto 29 Wrz, 2009
można jeszcze umieścić dodatkowo informację, co się popsuło i mały instruktaż, jak to naprawić (najlepiej - w formie obrazkowej)
keram_25 - Sro 30 Wrz, 2009
I najlepiej pokazac im jak to jeszcze trzeba naprawic, a w ramach wspolpracy zrobic to samemu i podziekowac za naprawe!!!!!!!!!!!!!!!
Usjwo - Sro 30 Wrz, 2009
keram_25 napisał/a: | I najlepiej pokazac im jak to jeszcze trzeba naprawic, a w ramach wspolpracy zrobic to samemu i podziekowac za naprawe!!!!!!!!!!!!!!! |
no i zaplacic !!
MC - Sro 30 Wrz, 2009
Usjwo napisał/a: | keram_25 napisał/a: | I najlepiej pokazac im jak to jeszcze trzeba naprawic, a w ramach wspolpracy zrobic to samemu i podziekowac za naprawe!!!!!!!!!!!!!!! |
no i zaplacic !! |
Dokladnie tak
keram_25 - Sro 30 Wrz, 2009
No tak, o tym zapomnialem....
Przede wszystkim zaplacic i to duuuuzzooo!!!!!!!!!!
radek_z - Sob 03 Paź, 2009
Ostatnio bylem w serwisie Nikona w celu mapowania pikseli (na szczęście wykonują to na poczekaniu).
Widziałem jak facet przyszedł z interwencją bo 3 tygodnie wcześniej zostawił D300 na czyszczenie szkieł (przynajmniej tak zrozumiałem) i okazało się że do sprzętu nikt przez ten czas nie zajrzał. Najgorze było to że człowiek następnego dnia rano miał wylot do Afryki. Oczywiste było że nie zdążą tego zrobić na ten sam dzień. Serwisant obieciał mu wypożyczenie innego D300.
Gdy kilka miesięcy wczesniej byłem w serwisie w celu wyjaśnienia pewnych moich wądpliwości, widziałem innego faceta który ponić drugi raz był w serwisie ze swoim D5000. Pierwszy raz zgłosił problem z front focusem i po kilku tygodniach czekania odebrał aparat z jeszcze większym FF. Najfajniejsze ze podczas poprzedniej naprawy po interwencji ze względu na przedłużający się czas naprawy pożyczono mu w zastępstwie D50, który nie obsługuje kart SDHC, na co serwisant zdziwionym tonem zapytał "a pan ma SDHC?".
komor - Pią 30 Paź, 2009
Historii ciąg dalszy: news na Optycznych Nikon walczy z PolishNikonService.com.
|
|