|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Jaki obiektyw do D90 na poczatek?
ja_pegaz - Pią 09 Paź, 2009 Temat postu: Jaki obiektyw do D90 na poczatek? Witam zacne grono forumowiczów.Jestem amatorem więc stąd moje pytanie. Mam zamiar kupić dobrą lustrzankę, wybór padł na D90. ale teraz mam małą zagwozdkę co do obiektywu. Jest możliwość kupna tego aparatu z obiektywem Nikkor 18-105. tzw KIT. I tu mam pytanie.Czy ten obiektyw jak na początek będzie wystarczający, czy może zastanowić się nad jakim innym obiektywem? Tamron, czy Sigma o podobnym parametrach?Mam na aparat i szkło ok.4000 zł.
Pozdrawiam.
hijax_pl - Pią 09 Paź, 2009
Nie ma sigmy czy tamrona o podobnych parametrach Co najwyżej możesz szukać czegoś jaśniejszego, np o stałym świetle 2.8. Jednak wydaje mi się że na początek ten obiektyw będzie bardzo dobry. No chyba że już wiesz dokładnie co chcesz fotografować, jaka tematyka zdjęć Cię interesuje itp...
ja_pegaz - Pią 09 Paź, 2009
Na początek to "wszystko",imprezy rodzinne,jakieś imprezy sportowe architektura też (głównie wieczorem) ale też lubię jakiś krajobraz uwiecznić.Wiem że nie ma obiektywu do tego wszystkiego. Ale na początek muszę coś wybrać "uniwersalnego"a potem myślę że już będzie z górki. W którymś ze sklepów ktoś zaproponował mi obiektyw Tamron AF 18-200 mm ale nie wiem czy jest dobry albo nawet lepszy od NIkkora?
Zdecydowanie lepszym wyborem będzie 18-105
ja_pegaz - Pią 09 Paź, 2009
Czyli nie pozostaje nic innego jak kupić ten aparat z KIT-em.Dziękuje za pomoc. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak szukać tego zestawu w jak najmniejszej cenie.Pozdrawiam.
lupo57 - Pią 09 Paź, 2009
do tego stałke 50 mm/1,8
Sunders - Pią 09 Paź, 2009
ja_pegaz napisał/a: | Teraz nie pozostaje mi nic innego jak szukać tego zestawu w jak najmniejszej cenie. |
http://www.fotoit.pl/inde...produkt&id=1198
Gan - Pią 09 Paź, 2009
Witam!