forum.optyczne.pl

Nasze zdjęcia - Co sądzicie o tym zdjęciu?

buraldinho - Nie 13 Gru, 2009
Temat postu: Co sądzicie o tym zdjęciu?
Witam wszystkich

Chciałbym prosić o ocenę tego zdjęcia. co sądzicie o kompozycji kadrowaniu i dobranych parametrach? Dodaje że jestem kompletnym amatorem i stawiam dopiero pierwsze kroki w tym. :mrgreen:

http://s514.chomikuj.pl/C...6&vid=199348436

MC - Nie 13 Gru, 2009

Fascynacja mala glebia ostrosci. Nic wiecej. Z czasem to przechodzi :wink:
jaad75 - Nie 13 Gru, 2009

Po pierwsze, to nie jest ten dział, po drugie, wklejaj bezpośrednio do wątku:

A po trzecie, wrzucaj trochę większe rozmiary.

A zdjęcie wygląda na przypadkowy pstryk, tyle, że z małą GO.

buraldinho - Nie 13 Gru, 2009

jaad75 napisał/a:
A zdjęcie wygląda na przypadkowy pstryk

Po czym wnioskujesz to?

mavierk - Nie 13 Gru, 2009

buraldinho napisał/a:
Po czym wnioskujesz to?
Ja wnioskuję to po kompozycji, której nie ma, doborze komponentów na zdjęciu, które wydają się być totalnie przypadkowe i tym bucie... nie wiem co o nim nawet napisać :)
krisv740 - Nie 13 Gru, 2009

buraldinho napisał/a:
Po czym wnioskujesz to?

a co świadczy o czymkolwiek innym???

buraldinho napisał/a:
Po czym wnioskujesz to?

Może inaczej. Powiedz nam jaki pomysł przyświecał Ci gdy komponowałeś ten kadr - co chciałeś pokazać?

Mogway - Nie 13 Gru, 2009

Czasami jakiś błyskotliwy tytuł naprowadza no to co autor miał na myśli. Zdjęcie w tej postaci nie mówi nic ,wygląda jakby aparat spadając na ziemię sam zrobił zdjęcie.
sigmiarz - Nie 13 Gru, 2009

popstrykaj jeszcze trochę .. jakieś 10000-15000 przemyślanych kadrów zanim będziesz coś wrzucał do oceny, pooglądaj zdjęcia na flikrze, na jpg mag, w galerii na optyczne ;)

sigmiarz napisał/a:
w galerii na optyczne ;)
To akurat nie zawsze jest dobrym pomysłem... :razz:
mnich - Nie 13 Gru, 2009