|
forum.optyczne.pl
|
 |
Nasze zdjęcia - Co sądzicie o tym zdjęciu?
buraldinho - Nie 13 Gru, 2009 Temat postu: Co sądzicie o tym zdjęciu? Witam wszystkich
Chciałbym prosić o ocenę tego zdjęcia. co sądzicie o kompozycji kadrowaniu i dobranych parametrach? Dodaje że jestem kompletnym amatorem i stawiam dopiero pierwsze kroki w tym.
http://s514.chomikuj.pl/C...6&vid=199348436
MC - Nie 13 Gru, 2009
Fascynacja mala glebia ostrosci. Nic wiecej. Z czasem to przechodzi
jaad75 - Nie 13 Gru, 2009
Po pierwsze, to nie jest ten dział, po drugie, wklejaj bezpośrednio do wątku:
A po trzecie, wrzucaj trochę większe rozmiary.
A zdjęcie wygląda na przypadkowy pstryk, tyle, że z małą GO.
buraldinho - Nie 13 Gru, 2009
jaad75 napisał/a: | A zdjęcie wygląda na przypadkowy pstryk |
Po czym wnioskujesz to?
mavierk - Nie 13 Gru, 2009
buraldinho napisał/a: | Po czym wnioskujesz to? | Ja wnioskuję to po kompozycji, której nie ma, doborze komponentów na zdjęciu, które wydają się być totalnie przypadkowe i tym bucie... nie wiem co o nim nawet napisać
krisv740 - Nie 13 Gru, 2009
buraldinho napisał/a: | Po czym wnioskujesz to? |
a co świadczy o czymkolwiek innym???
buraldinho napisał/a: | Po czym wnioskujesz to? |
Może inaczej. Powiedz nam jaki pomysł przyświecał Ci gdy komponowałeś ten kadr - co chciałeś pokazać?
Mogway - Nie 13 Gru, 2009
Czasami jakiś błyskotliwy tytuł naprowadza no to co autor miał na myśli. Zdjęcie w tej postaci nie mówi nic ,wygląda jakby aparat spadając na ziemię sam zrobił zdjęcie.
sigmiarz - Nie 13 Gru, 2009
popstrykaj jeszcze trochę .. jakieś 10000-15000 przemyślanych kadrów zanim będziesz coś wrzucał do oceny, pooglądaj zdjęcia na flikrze, na jpg mag, w galerii na optyczne
sigmiarz napisał/a: | w galerii na optyczne | To akurat nie zawsze jest dobrym pomysłem...
mnich - Nie 13 Gru, 2009