forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony A500/550 czy Nikon D90?

milenciak007 - Pią 08 Sty, 2010
Temat postu: Sony A500/550 czy Nikon D90?
Witam.
Jestem amatorką. Planuje kupiś sony alpha 500 lub 550.
Mam pytanie, które pewnie będzie dla was bardzo banalne. Mianowicie, w poszukiwaniu najleszej oferty cenowej znalazłam róże "wersje" np. 500L, 500W, 500Y. Wszystkie dane techniczne maja takie same. Zatem co oznaczaja te literki przy modelu?
Z góry dzięki za odpowiedź.

edmun - Pią 08 Sty, 2010

Możliwe że litery oznaczają dany zestaw (np. tylko 18-55 lub 18-55 + 55-200)

[ Dodano: Pią 08 Sty, 2010 19:43 ]
zgadza się. litery oznaczają jaki zestaw kupujesz. czyli jakie obiektywy były akurat dołączone do body

ghost - Pią 08 Sty, 2010

dokładnie. strona producenta może pomóc lepiej rozszyfrować skróty
milenciak007 - Pią 08 Sty, 2010

dzięki wielkie. To wyjaśnia wszystko.
Pozdrawiam

lancer - Sob 09 Sty, 2010

na drugi raz koleżanko tak tytułuj posty aby przed ich otworzeniem było wiadomo o czym traktują - taka rada na przyszłość :wink:
milenciak007 - Sob 09 Sty, 2010

ok, nie pomyślałam :)

może ktoś tu jeszcze zajrzy, więc zadam pyt. w tym temacie, żeby nie zaśmiecać forum.

Sony a500/550 czy nikon d90? Byłam już przekonana do sony, a w sklepie strasznie namącili mi w głowie, że nikon lepszy, bardziej dostępne szkła itp...

Sunders - Sob 09 Sty, 2010

milenciak007 napisał/a:
sklepie strasznie namącili mi w głowie, że nikon lepszy, bardziej dostępne szkła itp...

Dobrze Ci "namącili", nie licząc trybu LV, nikon chyba pod każdym względem jest lepszy lub równie dobry. Wybór szkieł do nikona też jest większy. Sama jednak musisz ocenić wygodę użytkowania.

Teraz jestem w kompletnej rozterce. A jak jest z jakością szkieł ? Do którego można dostać dobre w przystępnej cenie? Nie wiem ile w tym prawdy, ale słyszałam, że do nikonów są droższe.
Wujek_Pstrykacz - Sob 09 Sty, 2010