forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - simplyelectronics UK sklep

90s - Czw 10 Maj, 2012
Temat postu: simplyelectronics UK sklep
Polecam zapoznanie się z ofertą tego sklepu dla mieszkańców wysp choć i może wysyłka za granice będzie tanią opcją.
http://www.simplyelectron...p?cid=11&sid=86
dla porównania na tle konkrecji w UK
http://www.camerapricebus...non_Lenses.html

ja kupiłem szkło 200funtów taniej niż w każdym innym sklepie lub nawet na ebayu.
do tego za 60 funtów 3 letnie pełne ubezpieczenie na http://www.mackcam.com/

Seria szkła UY0501 zaplombowane pudełko, wszystko nówka jedyna wada że trzeba czasem czekać nawet kilka tygodni bo nie wszystko mają jeszcze na stanie i czekają na dostawy za wielkiej wody.

W każdym razie sprawdziłem i polecam, mój znajomy już kupił 7D i dwa szkła. wszystko nowe. 100% rekomendacji.

[ Dodano: Czw 10 Maj, 2012 13:03 ]
przykład Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM
silmpyelectronic £1439.95
Jacobs Digital Ł1869.95

komor - Czw 10 Maj, 2012

Znaczy się szary import z USA? A jak z gwarancją?
90s - Czw 10 Maj, 2012

komor napisał/a:
Znaczy się szary import z USA? A jak z gwarancją?


Napisano mi tylko że czekają na kontener z towarem skąd szedł to nie mam pojęcia.
też byłem pełen obaw bo nie wierze w takie ceny dlatego pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem datę produkcji i stan szkła.
ale UY to U = Utsunomiya, Japan a Y-2010 więc szkło stosunkowo nowe napewno nie używane wszystko zapakowane jak należy.
O gwarancji trzeba poczytać lub zapytać ja jak już wspomniałem kupiłem za 60 funtów na trzy lata ubezpieczenie.
tutaj więcej danych o nim:
Mack 3 Year Extended Warranty for Professional Lens Under £3000 / €3200 / $5000

At Simply Electronics we believe that our customers should have comprehensive warranty options to protect their expensive new purchases. Therefore, we have carefully evaluated the extended warranty market & chosen Mack Camera & Video Service as our extended warranty partner.

Established in 1938, Mack have been a trusted name in the service & repair industry for cameras and electronics for almost 70 years. So you can rest assured that your equipment will be protected if it needs service. Our Extended Service Contract is designed to give the customer the best total protection for their equipment for the life of the Extended Service Contract. You will be protected from expensive repair bills and treated with the highest level of customer service.

All are Worldwide Extended Warranties, ensuring that you have access to manufacturer-level repair services at any time, anywhere in the world. Such warranties make all the difference in securing many years of reliable performance on photographic, digital video, and personal digital equipment.

Peace of mind. Anytime. Anywhere.

• All parts and labour are covered for the life of the extended warranty
• Unlimited service
• Covers all brands
• Product replacement if the unit cannot be repaired for manufacturer defects.
• Local & International service centres available for most products
• Warranties are transferable to a new owner if the equipment is sold on
• Check repair status online
• Worldwide Coverage
• Knowledgeable and friendly customer service

How it Works

A manufacturer warranty only covers equipment for a limited time - normally 1 year. However, for peace of mind, it is important to cover all eventualities by extending the warranty period. If one is operating as a business, it would be prudent to cover the lens for the length of the write-off of the equipment, to protect the investment. This is especially true for today's professional lens; not because they break more easily, but because they cost far more to repair.

With the Mack warranty, you have the benefit of being able to handle any warranty claim online, there is no need to visit our offices, and you have ease of access at any time, and anywhere in the world.

The warranty must be registered within the first 30 days from the date of purchase of your equipment, and comes into force the day after your manufacturers guarantee expires.

Once you have purchased the warranty you will receive a warranty card together with your invoice, all you have to do then is to register it online at www.mackcam.com to receive your warranty registration number.

To arrange a repair, go to www.mackcam.com, select 'Extended Service' then 'International Service' and you will find easy to follow steps explaining how to send the unit for repair. You may use the manufacturer authorised service centre of your choice - no hassle!!

Not covered: The equipment will be restored to proper operating condition at no charge to you (this includes warranted parts and labor for manufacturer’s defects). Such service, repair, adjustment of the equipment is assured the registered contract holder, provided the equipment has not been tampered with, modified, damaged as a result of liquid, sand, grit, impact and physically broken parts. It does not cover lens caps, rear caps, filters and additional accessories or other expenses of consequential damages.

This warranty will only cover all lenses including professional lenses valued under £3000 / €3200 / $5000.

Producent z tego co pamiętam daje tylko na rok więc i tak mi się to bardziej opłacało bo za oszczędzone pieniądze kupiłem filtr UV to ubezpieczenie i jeszcze sporo mi zostało.

lvl3ha - Nie 09 Gru, 2012

sorki ale ja znalazlem cos takiego
Link...
wiec mam mieszane uczuca. Moze zaczne od czegos tanszego niz szkla czy body :mad:

90s - Wto 22 Sty, 2013

lvl3ha, zawsze w każdym sklepie zdarzają się przygody, ja już dwa szkła tam kupiłem, dziś przyszło drugie.
Jedyny minus że ponad miesiąc czekałem, poza tym bez problemów a 300 funtów to sporo zaoszczędzonej gotówki.

lexus - Wto 22 Sty, 2013

kupiłem trzy szkła na stronie wymienionego sprzedawcy, przesyłka kurierem bez zastrzeżeń, rachunek, dodatkowa gwarancja sprzedawcy po rejestracji na stronie. dobre ceny, polecam. oczywiście możliwość odstąpienia od zakupu i zwrot towaru. z reklamacji i gwarancji nie korzystałem ( i dobrze :mrgreen: ) dlatego nie mogę nic powiedzieć.
lvl3ha - Czw 30 Maj, 2013

90s, lexus, mam pytanie co z clem i podatkami. Moze na prv bo was panstwo bedzie scigalo :)
Czytalem FAQ na stronie ale wole sie dopytac jak to w praktyce wyglada. Nie przeszkadza mi czekanie miesiac :)

lexus - Czw 30 Maj, 2013

@ lvl3ha, nie ma problemu, wszystko w szczegółach mogę przedstawić i wyjaśnić wszelkie wątpliwości w oparciu o moje osobiste doświadczenie.
manolo - Pią 31 Maj, 2013

już sam sklep na jakimś starym szablonie nie robi dobrego wrażenia,
gdyby nie jakaś pozytywna opinia nie kupiłbym tam pokrywki na obiektyw

lexus - Pią 31 Maj, 2013

@ manolo, ładne opakowanie niczego nie dowodzi, a na pewno nie wyklucza.
czy korzystałeś z tego sklepu, bo ja pięć razy.

manolo - Pią 31 Maj, 2013

mhm...
lvl3ha - Pią 31 Maj, 2013

manolo napisał/a:

już sam sklep na jakimś starym szablonie nie robi dobrego wrażenia,

Tu na wypach jest troszku inny przekaz. Jak cos jest wypasione to pewnie jest drogie.
Przyklad innych stron
http://www.connscameras.ie/
http://www.camera.ie

manolo - Pią 31 Maj, 2013

czy ja pisałem o "wypasaniu" ?
Wystarczy estetyczny minimalizm ja ma być tanio,

Poza tym to oszczędzanie na wszystkim, dosłownie na wszystkim..
nas wszystkich powykańcza.

lexus - Pią 31 Maj, 2013

@ manolo, ale na to "oszczędzanie" niestety nie mamy wpływu :neutral:
takie to chyba uroki konsumpcyjnego świata, jesteśmy prowadzani na krótkiej smyczy. towar ma się sprzedawać :razz:

lvl3ha - Pią 31 Maj, 2013

manolo, nie zrozumiales mnie. Ja mowie ze panuje takie przekonanie jak cos jest super zrobione to pewnie drogie a jak cos wyglada byle jak to musi byc tanio. Przykladem jest papier do ulotek. Jak dasz woskowany i ladnie zywe kolory to sie tak nie przyjmie jak ulotka na zwyklym papierze. Wiec wyglad strony jest inaczej odbierany. Pare lat temu strony wygladaly jak napisane w edytorze tekstowym w html'u malo kto mial animacje flash a na polskich wszystko odpicowane.
manolo - Sob 01 Cze, 2013

o czym Ty piszesz ? Parę lat temu, zagraniczne strony wyglądały tak że polacy kopiowali bez skrupułów. Dalej kopiują ale całe szczęście coraz częściej dostają po łapkach.

Co do papieru, zależy od grafiki, jedna wygląda dobrze na matowym inna na lakierowanej kredzie, osobiście preferuję mat, jest przyjemniejszy i na pewno bardziej ekologiczny.
Oczywiście są odmiany matowego papieru niepowlekanego bardzo różne, mniej i bardziej szlachetne.

Podobnie jest z prostą grafiką na stronach internetowych, sama typografia, czytelnie, ale powinno to być przemyślane, tak żeby było wygodnie nawigować i można było szybko dotrzeć do treście które nas interesują. To nie musi być bardzo drogie, jak coś jest zrobione jak simplyelectronics to może świadczyć o niekompetencji, niechlujstwie, niedbalstwie, sklepy to nie brandy, ich nie stopniuje się w taki sposób. Zdecydowanie nie powinno straszyć, rzeczona strona mnie odstraszyła i tyle.

lexus - Sob 01 Cze, 2013

trochę przypomina mi się zus i jego infrastruktura.
lvl3ha, zaprosiłbym kolegę na wyspę żeby zobaczył jak wygladaja instytucje, banki itd :lol:

manolo - Sob 01 Cze, 2013

Widziałem w UK, nie wiem co próbujesz w ten sposób osiągnąć ale to na pewno nie ma nic wspólnego z tematem, poza tym niewiele wiesz o infrastukturze ZUS-u, w ogóle niewiele wiesz o czymkolwiek, czepiasz się bo lubisz.

[ Dodano: Sob 01 Cze, 2013 10:54 ]
Co istotne Irlandię trudno traktować jako wzór czegokolwiek, chyba że ktoś lubi ciemne piwo. LOL

lexus - Sob 01 Cze, 2013

@ manolo, po pierwsze niczego się nie czepiam, tylko zwyczajnie komentuję :lol:
przytoczyłem zus bo przypomniały mi się marmury i złote klamki - a produkt marnej jakości!
dobra otoczka i ładne opakowanie dowodzi tylko, że niczego nie dowodzi.
po drugie nie wypowiadaj się pochopnie na temat wiedzy innych, bo może się okazać, że jest wyższa od twojej.
miłego dnia

manolo - Pon 03 Cze, 2013

lexus napisał/a:
po drugie nie wypowiadaj się pochopnie na temat wiedzy innych, bo może się okazać, że jest wyższa od twojej.


ja odbieram Twoje posty jako zaczepno prowokacyjne, nie widzę sensu w takiej zabawie więc odpowiadam zdecydowanie

lvl3ha - Wto 04 Cze, 2013

manolo napisał/a:

Co istotne Irlandię trudno traktować jako wzór czegokolwiek, chyba że ktoś lubi ciemne piwo. LOL

No to widze wypowiedz w stylu wszedzie bylem i wszystko widzialem :)
Nie bede sie juz z toba nawet wdawal w rozmowe.
lexus napisał/a:
trochę przypomina mi się zus i jego infrastruktura.
lvl3ha, zaprosiłbym kolegę na wyspę żeby zobaczył jak wygladaja instytucje, banki itd :lol:

Dokladnie kolega lexus przekazal ci esencje.

manolo - Wto 04 Cze, 2013

reakcja właściwa jak przystało na patriotę :grin:
lvl3ha - Wto 04 Cze, 2013

manolo napisał/a:
patriotę
Przepraszam ale takowym nie jestem. Uwazam ze swiat to moj dom a granice sa zbedne.
90s - Sro 05 Cze, 2013

Co do cła to w UK nie ma problemu, już trzy szkła tam kupiłem 85.12 50.12 i 100-400.
Ubezpieczenie osobno w mackcam od zniszczenia uszkodzenia itd.
Wszystko nowe sprawne i z papierami, sklep dużo tańszy i już ponad dwa lata tam kupuje bez problemów.

Moich kilku znajomych też tam już kupiło w sumie parę puszek typu 7D i szkieł w przedziałach 700-1000 funtów, również zadowoleni.

Nie wszystko jednak warto kupować bo czym niższa wartość tym mniejsza różnica w cenie i czasem lepiej dać te 20-50 funtów i mieć za dwa dni towar jak czekać te 2tygodni lub miesiąc.

Co do wyglądu strony co to mnie to? jakbym miał kupować towar bo strona fajnie wygląda to bym już nie raz został ogolony.
e-sklepy się inaczej sprawdza a nie na oko :shock:

lvl3ha - Sro 05 Cze, 2013

Bardzo dziekuje za odpowiedzi.
Dopytuje sie bo chce zakupic 70-200 i 50 1.2 a troszku szkoda kasy jak mam miec problemy.
A czy ktos mial juz do czynienia z tym mackiem. Oplaca sie czy to tylko taka sciema? Troszku tanie to ubezpieczenie.

90s - Sro 05 Cze, 2013

lvl3ha w sieci jest trochę na temat tej firmy ale nie zgłębiałem tematu, osobiście na razie i odpukać nie musiałem korzystać.
Co do ceny to nie wiem czy tanio czy drogo w Lloydsie za 10 funtów miesięcznie możesz sobie dom ubezpieczyć.:)

Wracając jeszcze do ubezpieczenia to wygląda to tak że dostajesz kartkę z numerem rejestracyjnym.
zakładasz konto podajesz dane zakupu, cenę nazwę szkła i tyle.


Możesz też popytać o szczegóły w biurze klienta, szybko odpisują.

lvl3ha - Czw 06 Cze, 2013

Opinie na temat tej firmy sa podzielone. Jedni maja problemy inni zachwalaja. Mysle ze dozbieram te paredziesiat euro na dwa ubezpieczenia bo warto. Dziekuje jeszcze raz :cool:
90s - Czw 06 Cze, 2013

lvl3ha to jak trafisz na jakieś ciekawe informacje to opublikuj tutaj. Tak samo gdzie ubezpieczyłeś i na jakich warunkach.
lvl3ha - Nie 04 Sie, 2013

Uff.
Po paru tygodniach przyszlo wiec opisuje.

Poczatek 14.06.2013 pierwsze starania kupna 70-200. fiasko i email do paypal.
Po paru dniach przerzucania winy pomiedzy paypal a simplyelecronics.net udalo sie zamowic obiektyw :) (19.06.2013).

Kolejnego dnia dostalem telefon z banku czy aby wszystko gra bo nagle przelalem taka sume piniedzy i dzwonia potwierdzic moje ostatnie poczynania (szok i zdzinienie Nie wiem czy dbali o moj czy swoj interes)
20.06.2013 - prosba ze strony simplyelectronics.net o przeslanie skanu jakiegos rachunku w celu potwierdzenia autentycznosci co uczynilem.
.
.
.
po paru tygodniach a konkretnie po 14 dniach roboczych status mojej przesylki na stronie widnial jako "waiting for dispatch" wiec postanowilem sie skontaktowac z nimi i grzecznie przypomnialem ze mija im okres kiedy powinni wyslac paczke.
.Nastepnego dnia odpowiedzieli, ze maja problemy i pelne rece roboty a na pocieszenie zmieniaja mi status na priorytet. :mrgreen:
Tydzien pozniej znow wyslalem maila przypominajacego ze cos jest nie tak. W odpowiedzi dostalem informacje ze podczas rutynowej kontroli wykryli iz obiekyw jest uszkodzony ... :shock:

W odpowiedzi na ich maila napisalem iz prosze o podanie konkretnego terminu kiedy zostanie wyslany nowy obiektyw bo jak do tej pory przekroczyli czas regulaminowy 2 razy i to chyba pomoglo bo obiecali ze dostane obiektyw pod koniec nastepnego tygodnia a jeszcze tego samego dnia dostalem potwierdzenie i numer paczki 26.07.2013 DHL.


Innymi slowy wystawim im 3 na 5 punktow.

wady.
czekanie, czekanie i jeszcze raz czekanie.
Odpowiedzi na maile i konkretne terminy sa wymijajace jak zeznania polskich politykow.

zalety
Tanio

Moja koncowa rada.
Polecam jak macie duzo czasu
Placic tylko za pomoca PayPal'a
Kontaktujcie sie z nimi raz na jakis czas.


Co do podatku to musialem zaplacic 55 oiro. Wyslalem im odpowiednie zapytanie i skan dokumentu (ponoc zwracaja poniesione dodatkowe koszty)

90s - Wto 12 Lis, 2013

lvl3ha i jak zwrócili ci to 55 orio?

[ Dodano: Pon 07 Lip, 2014 15:11 ]
Kolejny plus ode mnie dla tego sklepu.
Jak kiedyś pisałem że trzeba czekać, to tym razem szkło dostałem po 7 dniach.
Zapobiegawczo po zakupie skontaktowałem się z nimi i napisałem że bardzo mi zależy by towar jak najszybciej wysłano, bo chce go mieć przed wyjazdem.
Szkło wysłano kurierem DHL przesyłką lotniczą.

Bezproblemowy kontakt i zero problemów.

[ Dodano: Sob 17 Wrz, 2016 21:25 ]
Tyle co zostało z tego sklepu.
http://www.simplyelectronics.net/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group