forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - Sklep internetowy Cyfrowe.pl

MM - Wto 08 Sty, 2008
Temat postu: Sklep internetowy Cyfrowe.pl
Bardzo dobry i chyba coraz lepszy sklep internetowy. Tam kupowałem karty pamięci, lampę, obiektyw... zawsze bardzo profesjonalna obsługa, wypas w towarze (gwarancja Canon Polska) itd. Jestem w pewien sposób "zaprzyjaźniony" z tym sklepem przez jednego człowieka i ich galerię foto, ale piszę swoją opinię całkowicie obiektywnie. Zapewne każdego tak dobrze traktują jak mnie, a że ceny mają często bardzo ciekawe i konkurencyjne to także ten sklep polecam.
Chłopaki współpracują z optycznymi, to także świadczy o klasie sklepu.

MC - Wto 08 Sty, 2008

Rowniez polecam ten sklep. Zamawialem obiektyw, z mocowaniem Sony (Sigma10-20)mial byc za 2 tygodnie. Uprzejmie poprosilem, zeby sie postarali zalatwic szybciej, bo wyjezdzam na wakacje i jest mi potrzebny. Za 4 dni telefon, ze moge odbierac. Sklepik malutki, ale obsluga profesjonalna. Nie robia problemu z potestowaniem szkla. Wielki plus.
Obecnie juz trzeci tydzien czekam na filtr tabakowy, ale z gory mnie uprzedzano, ze to potrwa. Jeszcze tego samego dnia dzwonili, ze troche sobie poczekam i czy jestem pewien, ze nadal chce. Obecnie dostaje regularnie maile, zeby czekac. Normalnie bym sie wsciekl, ale UPRZEDZILI, wiec wszystko jest ok. Jeszcze raz: wielki plus.

goltar - Czw 10 Sty, 2008

Polecam. Kupiłem tam już kilka lustrzanek, kompaktów i obiektywów oraz innych drobiazgów. Zawsze sprawnie i bez problemów. Jeśli przyjdziemy w okresie kiedy nie ma kolejek (przed świętami nie polecam ;) ) jest możliwość spokojnego przetestowania zakupionego sprzętu. Obsługa na 5 :P
mnich - Pią 18 Sty, 2008

Przyłączam sie do poleceń. Jak narazie kupowałem tam tylko plecak- w dodatku jeden z tańszych a i tak wszystko było na najwyższym poziomie. Zero problemów, swietny kontak ze sklepem i solidna firma kurierska PDP :)
moon - Pią 18 Sty, 2008

A ja powiem tak, dla wszystkich, dla których jakąś role w zakupie odgrywa cena i wolą zapłacić mniej przy takiej samej solidnej obsłudze.

Wystarczy wejść na porównywarke cen np. skąpiec.pl lub ceneo.pl wyszukać nas interesujący towar i sprawdzić oferty sklepów. Jeśli sklep z najniższymi cenami ma dużo pozytywnych opinii śmiłało można kupić właśnie w nim. Jak dla kogoś ważniejsza jest nazwa sklepu, parę setek w tą lub w tamtą nie gra roli to proszę bardzo, kupuj w sklepie, o którym mówiła ciocia Klocia, czy wujek Czesiek.

Co do cyfrowe.pl, ma dobre opinie, ale jeśli dziś (18.01.) miałbym kupić np. Nikona D80 , to bez wahania zrobiłbym to w BLUESKLEP-KOMPUTER, który na skąpcu ma ten aparat o 300zł taniej od cyfrowe.pl
http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/101539

i jednocześnie solidność sklepu potwierdza kilkaset pozytywnych opinii.

A, jeśli za jakiś czas pojawi się sklep "X" i bedzie miał pozytywne opinie i niskie ceny to równie dobrze kupie w nim. :wink:

MM - Pią 18 Sty, 2008

Znam troszkę "od środka" rynek sprzedaży sprzętu w Polsce i mój nos mówi mi, by być ostrożnym przy zakupie w "najtańszych" sklepach na necie. Wiem troszkę o "numerach" jakimi te ceny się osiąga i o solidności pewnych sprzedawców/towarów.
moon - Pią 18 Sty, 2008

To doskonała okazja by podzielić się tą wiedzą, bo gdzie jeśli nie na forum?

Podałem przykład losowo wybranego aparatu i sklepu. Jak przed momentem sprawdziłem na jego stronie wszystko jest jasno określone. Również trudno uwieżyć, by 490 opinii o sklepie było nieuczciwych. Nie jestem może zbyt błyskotliwy, może to późna pora, proszę o informację, jakie "numery" robi sklep, który ma siedzibę w Polsce, sprzęt zamawia u polskiego dystrybutora i jego rzetelność potwierdza kilkaset osób?

Podobnych sklepów można podać wiecej, kupowałem w wielu, nie chcę wymieniać nazw, choć widzę, że reklama na tym forum przechodzi jak nic. Kombinatorów nie brakuje wszędzie, ale wówczas ludzie to opiszą. Przykład sklepu FotoBasia.pl. Miał on ponad 600 negatywnych opinii na ceneo i dziś o nim cicho.

MM - Pią 18 Sty, 2008

To co wiem o FotoBasi nadaje się do prokuratury ;)
Arek - Pią 18 Sty, 2008

Poza tym z takimi tanimi sklepami często jest dobrze, gdy wszystko jest dobrze. Człowiek kupił kartę, przysłali mu, wystawia pozytyw. Gdy zaczynają się jakieś schody lub problemy, często nabiera się wody w usta (vide problemy mazieka). W cyfrowe.pl nie masz tego problemu, bo każdy zaznacza, że kontakt jest utrzymywany non-stop i klient jest informowany o postępach lub ich braku.
moon - Sob 19 Sty, 2008

Rozumiem zachwyt nad sklepem cyfrowe.pl, wzajemna wspólpraca to podstawa :wink: , ale chcąc być obiektywnym trzeba powiedzieć, że jest więcej podobnych sklepów w sieci. Informacje o kolejnych etapach realizacji zamówienia, indywidualny konsultant, itp. sprawy są znane od lat. Zawsze można trafić na cwaniaków, tak jak w każdej innej dziedzinie życia.

Jeśli chodzi o pisanie opinii, to wbrew pozorom ludzie nie zawsze są tak wyrywni. Jeżeli trzeba podać konto email (opineo), potwierdzać opinię wielu rezygnuje, stąd nowe sklepy mimo dobrej obsługi często mają mało ocen. No i osoby oszukane zdecydowanie częściej obsmarowują dany sklep, niż zadowoleni np. z nabycia drobiazgu.
Ale i tak te wszystkie sprawy dzieją się u nas w Polsce, gdzie można w 10 dni zwrócić towar, bez podawania przyczyn, są PIHy, Federacje Konsumentów, itp. sprawy.

Jednak sporo ludzi, by oszczędzić od kilkuset zł do tysięcy zł kupuje sprzęt na świecie. I podobnie czyta się oceny, jeśli są ok. ludzie kupują nawet jak sklep jest w Singapurze, Australii, czy Hong Kongu, a człowiek mieszka w Polsce. Choć udzielają 2 letniej gwarancji, to mało kto będzie odsłać zepsuty sprzęt do sklepu w Azji, wolą płatnie naprawić u nas, a mimo to kupują, bo i tak są do przodu w stosunku do jak piszą "frajerów golonych z kasy w Polsce". Także każdy ma swój rozum i kupi tam, gdzie mu będzie najbardzie to odpowiadło.

MM - Sob 19 Sty, 2008

Napiszę inaczej. Ten niebieski sklepik komputerowy to jest dla mnie jawny przekręt i wałek finansowy. Robienie paragonów wyglądających na faktury, wypisywanie w paragonach cen brutto i netto itd. Z pewnością tak robili, czy robią nadal? Zamów u nich 10 sztuk D80 a po dwóch dniach (jak już wyślą towar) napisz, że zapomniałeś podać danych do faktury VAT i prosisz o dosłanie takowej. Zobaczysz jaka tam będzie panika. Podobne przekręty są w wielu innych sklepach. Klient patrzy tylko na cenę a oni się modlą, żeby tylko nic się nie zepsuło. Nasz fiskus jest oszukiwany przez wiele takich sklepów wręcz masowo i stąd takie ceny. Kupując w cyfrowe.pl miałem wrażenie, że kupiłem sprzęt w sklepie firmowym Canona. Kupując w wielu innych masz odczucie jakbyś kupił coś na bazarze.
To dlatego tam gdzie ja kupuję więcej jest wydawanych faktur niż paragonów, bo tam są niskie ceny przy wystawieniu prawdziwej faktury a nie paragonu udającego fakturę i to idącego poza obiegiem oficjalnym. Bo to często jest sprzęt księgowany jako komisowy. W wielu tych "tanich" sklepach jak będziesz chciał faktury vat to się nagle okaże, że towar już sprzedali albo wymagają dopłaty do ceny. Po dogłębnej i wnikliwej kontroli UKS-u połowa tych sklepów przestałaby istnieć. Ja złodziejskich sklepów polecać nie będę. Koniec. Kropka.

goltar - Sob 19 Sty, 2008

Ceny w cyfrowe.pl nie są najniższe - to prawda. Patrzę na to jednak trochę inaczej. Kupując obiektyw lubię mieć możliowść jego sprawdzenia na miejscu. Jeśli w cyfrowe.pl np taki obiektyw C 50 f/1.4 kosztuje 1299 zł, a sklep w Warszawie oferuje cenę 1200 zł to wolę kupić w cyfrowe niż jeździć do Warszawy, gdzie koszt podróży wynosi ok 180 zł ... Oczywiście są wyjątki, obserwuje ceny w cyfrowe.pl od dłuższego czasu i widzę że ostatnio na niektóre towary mają ceny stanowczo zbyt wysokie. Np taki EF-S 17-55 f/2.8 IS USM za 3660 czy EF 70-200 f/2.8 L IS USM za 6630 zł to znaczna przesada... :(
moon - Sob 19 Sty, 2008

Ciekawy przykład, obiektyw Canon EF-S 17-55mm 17-55 F2.8 f/2.8 IS USM, jego cena w Polsce to ok. 3200 zł, jeśli zamówię ten sam obiektyw np. z Hong Kongu,

http://cgi.ebay.com/Canon...1QQcmdZViewItem

to z przesyłką jego cena to 2550 zł. czyli 650 zł taniej od najniższej ceny u nas.

Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM 70-200 kosztuje przy takim samym kupowaniu 4500 zł. To tylko pokazuje jaki jest u nas poziom cen. :wink:

MM - Nie 20 Sty, 2008

Mnie Canon 70-200/2.8 IS USM wyniósł (po zwrocie od Canona) 4950 a kupowałem, jak był jeszcze droższy niż teraz. Obecnie bym zapłacił zapewne z jakieś 200 złotych taniej. Mam gwarancję Canon Polska i ŚWIĘTY SPOKÓJ jak się coś stanie. A stać się może, moje 100-400L była na naprawie w serwisie. ......, ale wymagająca "otworzenia" obiektywu i pewnie kilka stówek by mnie to kosztowało. Pomijam już fakt, że mogłem wziąć fakturę na firmę i mieć to jeszcze taniej. Jak założę firmę to tak zrobię :wink:
ted - Czw 24 Kwi, 2008

moon napisał/a:
Canon EF-S 17-55mm 17-55 F2.8 f/2.8 IS USM

moon nie przepisałeś całej nazwy tego obiektywu na fioletowym pasku w tym linku co podałeś
http://cgi.ebay.com/Canon...1QQcmdZViewItem
pisze jeszcze 5D/40D-0593 w tym pierwszym modelu to by chyba urwał lustro :!:
brak kompetencji taniego sklepu :sad:

MichalP - Czw 24 Kwi, 2008

Hej moon, chyba coś nie tak z Twoimi wyliczeniami.

Rzeczony obiektyw kosztuje 950 USD + 70 USD za przesyłkę - razem 1020

Przy obecnym przeliczniku ok 2,20 zł/USD masz 2244 zł.

I tu byś miał mega obniżkę rzędu ok 700-800 zł gdyby nie jedno ale.

Może się zdarzyć, że UC przed odbiorem doda podatek VAT i cło.

Cła nie pamiętam (chyba coś koło 5%)
VAT jest wszystkim doskonale znany (22%)

Proste mnożenie i mamy ok 2800, czyli już nie tak różowo. Niestety

dopisek

teraz zauważyłem, że posty są ze stycznia. Ile wtedy to kosztowało USD?

Właśnie sprawdziłem średni kurs NBP z 2.01.2008 - 2,455

Czyli 2504 bez cła i podatku (koło 3200 z cłem i podatkiem).

Teraz proszę to sobie przemyśleć, czy naprawdę warto wtedy było.

kozidron - Wto 06 Maj, 2008

cóż od cyfrowych nie kupiłem nic przez net, pojawiałem sie tam osobiście i doradzam wszystkim żeby do 17.30 sie tam pojawiali, bo zaraz krata spada w dół i mozna klamke pocałować, pomijając fakt, ze zanim przebijesz sie w korkach na kartuską pewien, ze masz jeszcze 30 minut mozesz sie grubo zdziwić wiec kupowanie przez net daje więcej luksusu. Kiedys sie zasiedziałem maglując pewien obiektyw(niedługo moze 15 minut) i panowie nic nie mówiąc kratę spuścili w dół ,20 minut przed zamknięciem oznajmiając zebym nuty pakował .....hehe i wiecej mozna poopowiadać ....jak nie mogli godzinę przed zamknięciem dokonać akredytacji sprzedaży ratalnej .....hehe, szkoda gadać....niestety w 3 mieście dużo sklepów foto nie ma...więc cóż .....polecam cyfrowe.pl na bądkowskiego bo mimo wszystko nie trafiłem ani razu na żaden bubel, wszystko od nich działa jak nalezy



pozdrawiam

rafalg - Sro 07 Maj, 2008

Sklep jak najbardziej profesjonalny, kupowałem u nich aparat, lampę i parę innych drobiazgów. Ze sprzedaża ratalną byli się w stanie uwinąć w 5 dni roboczych. Jeżeli już mówimy o sklepach to czy ktoś miał styczność ze sklepem d-photo w krakowie, jeśli tak proszę o opinie.
Bumber - Pon 12 Maj, 2008

Widzę, że z szybkim testem kupowanego sprzętu w siedzibie sklepu w Gdańsku nie ma problemu. Jednak jak to jest, jeśli odbiera się osobiście sprzęt w Warszawie? Chcialbym sprawdzić, czy kupowana Sigma 17-70 nie będzie miała problemów z ostrzeniem przy Canonie 400D. Da radę przetestować zestaw przed zakupem w Warszawie?
mnich - Pon 12 Maj, 2008

Dziś kolejna odebrana przesyłka i kolejny plus dla tego sklepu. Wszystko jak należy. Pochwalić trzeba dobrą komunikacje ze sklepem.
MC - Czw 12 Cze, 2008

Kolejny zakup. Kolejny plus dla sklepu. Paczka szla 10dni, ale to oczywiscie wina Poczty Polskiej --> dwukrotnie dzwonila do mnie Pani ze sklepu pytajacy czy aby nie chce zmienic formy przesylki na kuriera, bo strajk itp. Ale twardo obstawalem przy swoim, bo w godzinach 10-16 nikogo nie ma w domu, a z awizo na poczte mam blisko.
Przesylka zapakowana tak, ze zona musiala sie troche nameczyc, ale zameldowala, ze wszystko jest zgodnie z zamowieniem. Dolaczaja nawet ulotke z procedura zwrotu i reklamacji.

mnich - Czw 12 Cze, 2008

MC napisał/a:
Dolaczaja nawet ulotke z procedura zwrotu i reklamacji.

Zbyteczna nadgorliwość ;)
MC- można przecież podać kurierowi adres zakładu pracy...

MC - Czw 12 Cze, 2008

mnich, moj zaklad pracy to uniwerek. A jak pewnie wiesz, tam sie nie przebywa od 8 do 16... Generalnie nie spieszylo mi sie az tak i sklep zrobil co mogl, zeby mi to jak najszybciej dostarczyc.
mnich - Czw 12 Cze, 2008

MC napisał/a:
od 8 do 16...


Tak krótko?
Zazdroszczę :)

Jesienny - Czw 12 Cze, 2008

Ja też zazdroszczę.... pisząc z pracy w czasie nadgodzin kolejnych...
MC - Pią 13 Cze, 2008

No, Panowie. Ja niestety duzo pracuje w domu i "na wlasna reke" po bibliotekach.
PS. zona miala racje. Przesylka oczywiscie 100% to co chcialem i jak chcialem.

kozidron - Sro 02 Lip, 2008

no to ja mam pecha z cyfrowymi(na kartuskiej w Gdańsku), chiałem kupic stałkę C 28mm 1.8, nie mieli ...poprosiłem o 28mm ze światelkiem 2.8 -tez nie mieli. Najgorsze nie mieli C70-200mm 4.0L - co totalnie mnie przygnębiło, bo to chyba nie należy do rzadkości(kolega , z którym byłem to się grubo zdziwił, że tej eLki nie było ale nie specjalnie był zaskoczony jak żadnego słoika do pentaxa nie dostał do przymierzenia).
No nic sprzedawca obiecał tą eLkę na czwartek, pozostaje cierpliwie czekać.......

mnich - Sro 02 Lip, 2008

Cóż, cyfrowe.pl to sklep internetowy. I przy tym pozostańmy.
MC - Sro 02 Lip, 2008

kozidron, a mnie to wcale nie dziwi. Na stronie internetowej mozna sprawdzic co maja na miejscu a co nie lub ewentualnie zadzwonic.

Ja bylem w sobote, kupilem sobie taki plecaczek:
http://www.cyfrowe.pl/apa...trekker-aw.html
Najpierw obslugiwal mnie sympatyczny chlopak, potem udalem sie na krotkie konsultacje z zona. I niestety po powrocie trafilem do bardzo zniecierpliwionej Pani, ktora wygladala na niezadowolona z mojego dopytywania sie czy na pewno zmiesci sie A700+Sigma100-300. Ale i tak jestem zadowolony.

kozidron - Sro 02 Lip, 2008

sprawdziłem.......... na necie, było okey, no może i internetowy, sprzedaż wszystkich cudów tam odbywa się jak w piekarni bułek. Postałem w kolejce, atmosfera okey, u mnie nie było zniecierpliwionej Pani, tylko gościu gdzieś w moim wieku(zresztą całkiem w temacie i wporzo), ten sam co poprzednio....:)
Moze i internetowy dla tych co z wrocławia, jak mam powiedzmy srednio blisko, to wole podjechać.........

MC - racja, nastepnym razem będe dzwonił, chociaż nadal upieram się, że to podstawowy obiektyw do canona i powinien byc dostepny od reki, co nie zmienia faktu, że to i tak najlepszy sklep w 3mieście i są solidni

mi_b - Sro 02 Lip, 2008

kozidron napisał/a:
sprawdziłem.......... na necie, było okey, no może i internetowy, sprzedaż wszystkich cudów tam odbywa się jak w piekarni bułek. Postałem w kolejce, atmosfera okey, u mnie nie było zniecierpliwionej Pani, tylko gościu gdzieś w moim wieku(zresztą całkiem w temacie i wporzo), ten sam co poprzednio....:)
Moze i internetowy dla tych co z wrocławia, jak mam powiedzmy srednio blisko, to wole podjechać.........

MC - racja, nastepnym razem będe dzwonił, chociaż nadal upieram się, że to podstawowy obiektyw do canona i powinien byc dostepny od reki, co nie zmienia faktu, że to i tak najlepszy sklep w 3mieście i są solidni

Jako pracownik sklepu chciałbym zająć stanowisko w tej dyskusji.

Chciałbym nadmienić, że Canon 28/1.8 ma podany czas realizacji - do 14 dni ( http://www.cyfrowe.pl/apa.../18-ef-usm.html ), tak więc jak widać jest problem z jego dostępnością u polskich dystrybutorów. Bardzo chcielibyśmy mieć cały asortyment dostępny od ręki ale częste braki w dystrybucji to uniemożliwiają.
Zresztą sam czaję się na to szkiełko, ale po prostu nie ma go skąd ściągnąć...
Co do 70-200/4L USM - wszystko co przyjeżdża od razu jest przepakowywane i wyjeżdża w polskę do klientów. Kolega zaproponował złożenie zamówienia a tym samym rezerwację sztuki z najbliższej dostawy.

Generalnie to wszystkim tą opcję proponuję - chcecie mieć pewność, że jak przyjedziecie przestrzelać jakieś szkło to warto zadzwonić i zapytać czy jest, a jak nie ma to zamówić przez internet z odbiorem osobistym w Gdańsku. Jak szkło/plecak/statyw itp dojedzie zadzwonimy, poinformujemy, że sprzęt dojechał i można przyjechać po odbiór. Jeżeli coś się komuś przy odbieraniu nie spodoba (np okaże się, że 70-200/4L USM jest biały, albo Tamron 17-50/2.8 ma FF na 1mm) to po prostu nie odbiera i tyle...

Twój kolega, który rzekomo nie dostał do testów żadnego obiektywu do Pentaxa... Sam go obsługiwałem, więc wiem, że przestrzelał Tamrona 17-50/2.8 - sam mu go zaproponowałem - sugerowałbym zgłosić się do kolegi - na pewno ma jakąś Twoją fotkę, bo prawie cały sklep opstrykał i wszystkich klientów :) . Co prawda nie mieliśmy od ręki szkieł, o które pytał i na których mu zależało najbardziej, ale my użytkownicy Canonów często nie zdajemy sobie sprawy, jak trudno kupić szkło do Pentaxa. Często czeka się na nie po 2 tygodnie, miesiąc i dłużej... Na 50-135/2.8 SMD dla klienta czekam już drugi miesiąc i Apollo nadal go nie ma...

Odnośnie rzekomego wcześniejszego zamykania - wiadomo, że my też mamy rodziny i chcemy po całym dniu ciężkiej pracy jak najszybciej do domu dotrzeć ale nigdy sklepu stacjonarnego nie zamykamy przed 18:00. O godzinie 18:00 zamykamy drzwi wejściowe, ale wszyscy klienci, którzy są w sklepie zostaną jak zawsze profesjonalnie obsłużeni. Nigdy też nikogo nie wypraszamy, każdy dostaje tyle czasu ile potrzebuje. Możecie mi wierzyć lub nie, ale zdarzało się, że obsługiwaliśmy klienta nawet do godziny 19:00 (1h po teoretycznym zamknięciu sklepu). Po 18:00 rolety w oknach spuszczamy gdy tylko jest chwila wolnego, chcemy po prostu wyjść z pracy jak najszybciej po obsłużeniu ostatniego klienta.

goltar - Czw 03 Lip, 2008

mi_b dzięki za wyjaśnienia i przy okazji pozdrowienia dla obsługi Cyfrowe.pl :)
MC - Czw 03 Lip, 2008

mi_b, i wlasnie dlatego szanuje ten sklep mimo, ze czasami ceny sa nizsze w innym. Wiadomo, ze pracownik bedzie pomocny. W sobote jak bylem, to ruch byl jak diabli, ledwo sie tam klienci miescili. To tez o czyms swiadczy.
kozidron - Czw 03 Lip, 2008

mi_b zaraz, zaraz na luz....trochę ....ta sigmę wziął, żeby posiedzieć trochę i całego sklepu nie opstrykał nie przesadzaj....a jak sam wspomniałeś wyzej:

mi_b napisał/a:
Co prawda nie mieliśmy od ręki szkieł, o które pytał i na których mu zależało najbardziej,



z tym ze to nie ważne, .....ja sie broń boże nie czepiam ......tej stałki 28(bo jej nie sprawdziłem na necie czy macie-wiec moja wina), sam siebie nie bede cytował...mówie o tej eLce, poza tym obsługa jest wporzo, bardzo miła i konkretna...a sytuacja którą opisałem wyżej miała miejsce jakieś 9 miesięcy temu i przytrafiła mi się osobiście, więc przebijałem się dwa razy na kartuską na następny dzień raz jeszcze i to nie historia wyssana z palca...i nie w tym jest problem, tylko z zakupem na raty godzine przed zamknięciem i tyle, dlatego trzeba przyjeżdżać szybciej a napisałem o tym w kwestii informacyjnej dla innych. Bo można ulec zdziwieniu ale w innych sklepach raty mozna załatwić 15 minut przed zamknieciem i to nawet o 20.45.

Nie mam zamiaru wojny robić jakiejs, bo jak napisałem wyzej i tak jesteście najlepsi w 3 miescie, przepraszam jeżeli uraziłem, bo nie taki był zamiar. Pewnie moje zniecierpliwienie dało o sobie znać.

mi_b - Czw 03 Lip, 2008

kozidron napisał/a:
mi_b zaraz, zaraz na luz....trochę ....ta sigmę wziął, żeby posiedzieć trochę i całego sklepu nie opstrykał nie przesadzaj....a jak sam wspomniałeś wyzej:

mi_b napisał/a:
Co prawda nie mieliśmy od ręki szkieł, o które pytał i na których mu zależało najbardziej,

Ja jestem spokojny :) chciałem tylko przedstawić drugi punkt widzenia.
Cytat:
sytuacja którą opisałem wyżej miała miejsce jakieś 9 miesięcy temu i przytrafiła mi się osobiście, więc przebijałem się dwa razy na kartuską na następny dzień raz jeszcze i to nie historia wyssana z palca...i nie w tym jest problem, tylko z zakupem na raty godzine przed zamknięciem i tyle, dlatego trzeba przyjeżdżać szybciej a napisałem o tym w kwestii informacyjnej dla innych. Bo można ulec zdziwieniu ale w innych sklepach raty mozna załatwić 15 minut przed zamknieciem i to nawet o 20.45.

Czas w jakim zostanie przyznany kredyt nie jest zależy od sklepu bo to nie sklep o tym decyduje :) Kredyt przynaje bank, który musi posiadać jakieś podstawy do tego by pożyczyć komuś kogo nie widzi na oczy i kogo nie zna nie małe pieniądze. Jeden bank weryfikuje klienta 20 minut, drugi 2 godziny. Spisanie samego wniosku kredytowego trwa ok 15-20 minut, później następuje weryfikacja, tak więc przychodzienie 15 minut przed zamknięciem po sprzęt na kredyt jest mało racjonalne :)
Wiadomo, że są sklepy, które pracują do 21:00 i przyjmują wnioski kredytowe 15 minut przed zamknięciem (pewnie miałeś na myśli gdański MediaMarkt w którym już się sytuacja zmieniła i trzeba byź max pół godziny przed zamknięciem, ciekawe czemu zmienili zasady...). Jeżeli klient ma rat na tzw dowód to ok, spisanie wniosku to jak już mówiłem 15-20 minut, bez weryfikacji da się zmieścić, ale co jeżeli klient nie dostanie rat na dowód?
Cytat:
Nie mam zamiaru wojny robić jakiejs, bo jak napisałem wyzej i tak jesteście najlepsi w 3 miescie, przepraszam jeżeli uraziłem, bo nie taki był zamiar. Pewnie moje zniecierpliwienie dało o sobie znać.
Dzięki, staramy się jak możemy :)
kozidron - Sob 05 Lip, 2008

to nie był MM, tylko osiedlowy mały sklepik ze sprzętem audio i nie tylko, właściwie to weryfikacja trwała 2 minuty a na dodatek pan sprzedawca dał rade w następne 2 minuty zrobić weryfikacje w następnym banku...........ale nie ważne...

obiektyw (L 70-200)odebrałem wczoraj, w związku z brakiem snu sprawdziłem go dziś(jak koledzy wyżej pisali bubli nie sprzedajecie więc bez strachu mozna brać w ciemno), za tą cenę pełna petarda, warto było czekać ---dzięki bardzo, następnym razem postaram się wykazać większą cierpliwością, której teraz mi brakowało.

mi_b - Sro 23 Lip, 2008
Temat postu: Warsztaty fotograficzne Olympus w cyfrowe.pl
W dniach 29 i 30 lipca 2008 Cyfrowe.pl (Gdańsk, ul. Kartuska 149/11, www.cyfrowe.pl) wspólnie z firmą Olympus przygotowuje warsztaty szkoleniowe, promujące lustrzanki i obiektywy serii E-system.

Warsztaty będą składać się z dwóch bloków tematycznych: macro i portret. Przeznaczone są dla wszystkich fotografujących – i amatorów i tych bardziej zaawansowanych. Klienci będą mogli testować najnowsze modele E-520, E-420, E-3 oraz całą gamę obiektywów systemu 4/3.

Warsztaty są bezpłatne – warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza rejestracyjnego i otrzymanie potwierdzenia uczestnictwa drogą e-mailową. Ilość miejsc jest ograniczona.

http://www.cyfrowe.pl/form_olympus.php

Możliwe terminy szkoleń:
29 lipiec godz 11.00
29 lipiec godz.15.00
30 lipiec godz 11.00
30 lipiec godz. 15.00
Warsztaty są 1 dniowe i trwają ok. 3 godz.

Klienci mogą zabrać również swój sprzęt.

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie warsztatów, to piszcie.

Ja również będę brał udział w warsztatach, jednak od drugiej strony - szkoleniowca, więc chętnie będę służył radą odnośnie technik fotografowania jak i samego sprzętu.

mnich - Sro 23 Lip, 2008

No i fajnie że coś takiego się dzieje :)
Ale jeszcze fajniej by było jakby Cyfrowe.pl podbił drugi koniec polski i otworzył swoją filię na przykład we Wrocławiu. :)

MM - Sro 23 Lip, 2008

Jak dobrze zapłacą to zrobię im warsztaty z Canona plus fotografię reporterską i lotniczą :razz:
mi_b - Sro 23 Lip, 2008

mnich napisał/a:
No i fajnie że coś takiego się dzieje :)
Ale jeszcze fajniej by było jakby Cyfrowe.pl podbił drugi koniec polski i otworzył swoją filię na przykład we Wrocławiu. :)

Póki co jest w Warszawie.
Jak ruszy pełną parą to kto wie... może ekspansa będzie na kolejne miasta...

Paweł_G - Czw 24 Lip, 2008

To ja zapraszam do Szczecina bo tu nie ma jednego sklepu foto a mieszkańców ponad 400 tyś i sporo Niemców z grubymi kieszeniami.
kozidron - Czw 31 Lip, 2008

...fajna sprawa takie warsztaty, zaraz po propagandzie można sobie szkła po testować

MM napisał/a:
Jak dobrze zapłacą to zrobię im warsztaty z Canona plus fotografię reporterską i lotniczą :razz:


chętnie bym posłuchał ....

marekf - Sro 17 Gru, 2008

Bardzo miły sklep! (o ile to brzmi poprawnie po polsku :) !) zamówiłem u nich lampę tydzień temu w poniedziałek i czekałem na zwrot pieniędzy z jednego ze sklepów który bardzo mnie zdenerwował. Zapłaciłem im w ten poniedziałek po południu a dzisiaj już mam swój sprzęt w domu :) ponadto bardzo miła obsługa zawsze odpisują na maila i to dosyć szybko :)

POlecam :)

MC - Sro 17 Gru, 2008

marekf napisał/a:
zawsze odpisują na maila i to dosyć szybko

Ja niestety nie moge tego samego powiedziec.
Wyslalem 2 tygodnie temu zapytanie o produkt ze strony internetowej. Do dzisiaj zadnej odpowiedzi. I to nie pierwszy raz tak...

007areka - Czw 18 Gru, 2008

...ja napisalem im ze maja bledy w opisie przedmiotow...kalmry(jedna z teczek180, 190, 200) sa plastikowe a nie maetalowe , do dzis nie poprawili...z zakupow jetem zadowolony( teczka rep 300aw)...co prawda jak rozpakowalem to metki i oznaczenia byly z 200aw :evil: ale ze zawsze trzy razy sprawdze zanim kogos opieprze, to sie koazalo ze teczka jest dobra 300aw..skad takie metki :?: :smile:
marmur - Nie 14 Cze, 2009

Mam zamiar kupić w cyfrowe.pl nikona D90+ob.18-105, chciałem się tylko zorientować czy sklep w dalszym ciągu cieszy się dobrą opinią wśród Was. Chodzi mi między innymi o to czy ktoś kupował body przez internet i jak przesyłka jest zabiezpieczona do transportu kurierem. Czy jest to naprawdę solidnie zrobione, że można spać spokojnie, że przyjedzie aparat w całości a nie grzechotka?
mnich - Nie 14 Cze, 2009

marmur, masz prawo sprawdzić przy kurierze czy zamówienie się zgadza, a nawet jeśli nie to w ciągu 10 dni możesz zwrócić. Cyfrowe nadal cieszy się u mnie dobrą opinią.
marmur - Nie 14 Cze, 2009

To żeby sprawdzić przy kurierze nie podlega dyskusji, po prostu trzeba.
Wiesz mnich ,bo to tak jak z dzieckiem chciałbym się od razu bawić nową zabawką :smile:

mnich - Nie 14 Cze, 2009

Dlatego fotografowie są wiecznie młodzi :D
marmur - Nie 14 Cze, 2009

mnich napisał/a:
Dlatego fotografowie są wiecznie młodzi


zapomniałeś dodać informacji dla kobiet, że i piękni :grin:

4motion - Nie 14 Cze, 2009

Ja kupowałem od Nich body jakiś czas temu i wszystko było super spakowane. Bardzo sprawna obsługa ale teraz trochę z cenami przesadzają.
mnich - Nie 14 Cze, 2009

oczywista oczywistość
Tom7712 - Pią 10 Lip, 2009

Co do cyfrowych to widzę to tak:
Dostępność spora, na miejscu nie ma problemu z przetestowaniem sprzętu. Byłem tam wielokrotnie i zawsze zostałem miło obsłużony. Można przebierać, robić zdjęcia testowe, pogadać. Można przyjść ze swoją kartą i popróbować body czy obiektyw. Co do fachowości to nie wygląda juz to w tej chwili najlepiej. Jeżeli ktoś pyta się czy interesuje mnie canon 70-300 ze stabilizacją czy bez, to jak ma mi doradzić w zakupie ? Na temat zoomów jedyne co potrafił powiedzieć sprzedawca to to, że "elka to elka". Niektóre ceny kosmiczne, np. Canon 17-85 mm za 2210 z dopiskiem "promocja" a ceny w innych sklepach od 1000zł.

Arek - Pią 10 Lip, 2009

Tom7712 napisał/a:
Jeżeli ktoś pyta się czy interesuje mnie canon 70-300 ze stabilizacją czy bez, to jak ma mi doradzić w zakupie ?


A Ty pamiętasz wszystkie Canony ??-700 mm? Ja nie, bo tego jest sporo. A to, że sprzedawca nie pamiętał, że któryś zaczyna się od 75 mm a nie 70 mm, to chyba nie tragedia.

kozidron - Pią 10 Lip, 2009

Tom7712, krótkie pytanie, czy jest jakiś inny sklep w 3mieście tak zaopatrzony (chociaż czasem nie ma tam podstawowych obiektywów-kiedyś czekałem 3 dni na 70-200/4L), szczerze jak chce się coś "pomacać" średnio wyszukanego to są 50% szanse, że się uda. Krótko mówiąc wyjścia nie ma a 3misato to dziura, skoro cyfrowe to najlepiej zaopatrzony sklep. Co do fachowości sprzedawców to się z Tobą nie zgadzam, z tego co zauważyłem to siedzą tam łebscy ludzie i znają się na rzeczy (no chyba że w ciągu miesiąca się coś zmieniło)......

Tom7712, ....hm......z cenami to masz rację

Tom7712 napisał/a:
Na temat zoomów jedyne co potrafił powiedzieć sprzedawca to to, że "elka to elka".


a chciałeś usłyszeć bajkę o MTF-ach czy tą o aberracjach......czy może odwieczne nie kupuj pan zoomów stałka będzie lepsza :razz: :?:

goltar - Sob 11 Lip, 2009

Ja ostatnio częściej kupuje w foto-net.pl w Sopocie ze względu na lepsze ceny...
Tom7712 - Sob 11 Lip, 2009

kozidron napisał/a:
Tom7712, krótkie pytanie, czy jest jakiś inny sklep w 3mieście tak zaopatrzony (chociaż czasem nie ma tam podstawowych obiektywów-kiedyś czekałem 3 dni na 70-200/4L), szczerze jak chce się coś "pomacać" średnio wyszukanego to są 50% szanse, że się uda. Krótko mówiąc wyjścia nie ma a 3misato to dziura, skoro cyfrowe to najlepiej zaopatrzony sklep. Co do fachowości sprzedawców to się z Tobą nie zgadzam, z tego co zauważyłem to siedzą tam łebscy ludzie i znają się na rzeczy (no chyba że w ciągu miesiąca się coś zmieniło)......


Tego nie dodałem: w trójmieście obok fotonet nie mamy zbyt wielkiego wyboru :(


Tom7712, ....hm......z cenami to masz rację

Tom7712 napisał/a:
Na temat zoomów jedyne co potrafił powiedzieć sprzedawca to to, że "elka to elka".


a chciałeś usłyszeć bajkę o MTF-ach czy tą o aberracjach......czy może odwieczne nie kupuj pan zoomów stałka będzie lepsza :razz: :?:


Proste pytania: np. do czego mi ten obiektyw potrzebny :) Może tak trafiłem. Kilka lat temu przy wyborze szerokiego kąta trafiłem na fascynata, który pomógł mi w zakupie 17-40.

kozidron - Sob 11 Lip, 2009

Tom7712 napisał/a:
Proste pytania: np. do czego mi ten obiektyw potrzebny :)



idziesz kupić słoik i nie wiesz do czego ci jest potrzebny, no i tu mi się nasuwa myśl, nigdy bym nie dostał roboty w sklepie bo ja bym ci odpowiedział, że można z niego zrobić doskonałą popielniczkę na długie noce przy obrabianiu rawów.

Tom7712 napisał/a:
Kilka lat temu przy wyborze szerokiego kąta trafiłem na fascynata, który pomógł mi w zakupie 17-40.


nie wątpliwie 17-40 jest jakimś sposobem na szeroki kąt ale to ty powinieneś wiedzieć co chcesz i jak szeroko, jakbyś trafił na innego sprzedawce może poleciłby ci coś innego...szerszego, może jaśniejszego a może poleciłby ci mydlącą sigme 10-20 -mówiąc że ma rewelacyjny af (chociaż 17-40 do krajobrazu to świetne szkło i dość solidne)....na moje, to jak się idzie coś kupować to trzeba wiedzieć chociaż czego się chce.

Tom7712 - Sob 11 Lip, 2009

kozidron napisał/a:
Tom7712 napisał/a:
Proste pytania: np. do czego mi ten obiektyw potrzebny :)



idziesz kupić słoik i nie wiesz do czego ci jest potrzebny, no i tu mi się nasuwa myśl, nigdy bym nie dostał roboty w sklepie bo ja bym ci odpowiedział, że można z niego zrobić doskonałą popielniczkę na długie noce przy obrabianiu rawów.


Jak wiem czego chcę to kupuję dużo taniej w sieci


Tom7712 napisał/a:
Kilka lat temu przy wyborze szerokiego kąta trafiłem na fascynata, który pomógł mi w zakupie 17-40.


nie wątpliwie 17-40 jest jakimś sposobem na szeroki kąt ale to ty powinieneś wiedzieć co chcesz i jak szeroko, jakbyś trafił na innego sprzedawce może poleciłby ci coś innego...szerszego, może jaśniejszego a może poleciłby ci mydlącą sigme 10-20 -mówiąc że ma rewelacyjny af (chociaż 17-40 do krajobrazu to świetne szkło i dość solidne)....na moje, to jak się idzie coś kupować to trzeba wiedzieć chociaż czego się chce.


Takie sklepy jak cyfrowe utrzymają się jeżeli będą mogły zaoferować fachową pomoc.
Jeżeli idę do sklepu pokroju cyfrowego to mam nadzieję, że nie mając zielonego pojęcia o fotografii fachowcy doradzą mi sprzęt na miarę moich potrzeb.

krisv740 - Sob 11 Lip, 2009

Tom7712 napisał/a:
kozidron napisał/a:
Tom7712 napisał/a:
Proste pytania: np. do czego mi ten obiektyw potrzebny :)



idziesz kupić słoik i nie wiesz do czego ci jest potrzebny, no i tu mi się nasuwa myśl, nigdy bym nie dostał roboty w sklepie bo ja bym ci odpowiedział, że można z niego zrobić doskonałą popielniczkę na długie noce przy obrabianiu rawów.


Jak wiem czego chcę to kupuję dużo taniej w sieci


Tom7712 napisał/a:
Kilka lat temu przy wyborze szerokiego kąta trafiłem na fascynata, który pomógł mi w zakupie 17-40.


nie wątpliwie 17-40 jest jakimś sposobem na szeroki kąt ale to ty powinieneś wiedzieć co chcesz i jak szeroko, jakbyś trafił na innego sprzedawce może poleciłby ci coś innego...szerszego, może jaśniejszego a może poleciłby ci mydlącą sigme 10-20 -mówiąc że ma rewelacyjny af (chociaż 17-40 do krajobrazu to świetne szkło i dość solidne)....na moje, to jak się idzie coś kupować to trzeba wiedzieć chociaż czego się chce.


Takie sklepy jak cyfrowe utrzymają się jeżeli będą mogły zaoferować fachową pomoc.
Jeżeli idę do sklepu pokroju cyfrowego to mam nadzieję, że nie mając zielonego pojęcia o fotografii fachowcy doradzą mi sprzęt na miarę moich potrzeb.


a w jaki sposób to stwierdzisz , skoro jesteś nieprzygotowany do tej wizyty? nie masz własnego zdania co ci potrzebne....

żeby było jasne , nie zgadzam się w 100% z kozidron , ale kupując lustrzankę musisz to uczynić świadomie , a póżniej świadomie podążać w kierunku interesujących cię zdjęć/obiektywów. nik za ciebie tak do końca nie wybierze właściwego szkła, bo tak czy inaczej będzie patrzył na ciebie/twoje potrzeby przez pryzmat własnych doświadczeń czy to pozytywnych, czy negatywnych.
i "odcinając się" od zależności finansowych co do jakiejś marki , będzie ci polecał subiektywnie, a nie obiektywnie. nieczęsto zdarza się sprzedawca który uzywa każdej marki body i szkieł. to raczej niemożliwe - prawda?

Tom7712 - Sob 11 Lip, 2009

krisv740 napisał/a:
Tom7712 napisał/a:
kozidron napisał/a:
Tom7712 napisał/a:
Proste pytania: np. do czego mi ten obiektyw potrzebny :)



idziesz kupić słoik i nie wiesz do czego ci jest potrzebny, no i tu mi się nasuwa myśl, nigdy bym nie dostał roboty w sklepie bo ja bym ci odpowiedział, że można z niego zrobić doskonałą popielniczkę na długie noce przy obrabianiu rawów.


Jak wiem czego chcę to kupuję dużo taniej w sieci


Tom7712 napisał/a:
Kilka lat temu przy wyborze szerokiego kąta trafiłem na fascynata, który pomógł mi w zakupie 17-40.


nie wątpliwie 17-40 jest jakimś sposobem na szeroki kąt ale to ty powinieneś wiedzieć co chcesz i jak szeroko, jakbyś trafił na innego sprzedawce może poleciłby ci coś innego...szerszego, może jaśniejszego a może poleciłby ci mydlącą sigme 10-20 -mówiąc że ma rewelacyjny af (chociaż 17-40 do krajobrazu to świetne szkło i dość solidne)....na moje, to jak się idzie coś kupować to trzeba wiedzieć chociaż czego się chce.


Takie sklepy jak cyfrowe utrzymają się jeżeli będą mogły zaoferować fachową pomoc.
Jeżeli idę do sklepu pokroju cyfrowego to mam nadzieję, że nie mając zielonego pojęcia o fotografii fachowcy doradzą mi sprzęt na miarę moich potrzeb.


a w jaki sposób to stwierdzisz , skoro jesteś nieprzygotowany do tej wizyty? nie masz własnego zdania co ci potrzebne....

żeby było jasne , nie zgadzam się w 100% z kozidron , ale kupując lustrzankę musisz to uczynić świadomie , a póżniej świadomie podążać w kierunku interesujących cię zdjęć/obiektywów. nik za ciebie tak do końca nie wybierze właściwego szkła, bo tak czy inaczej będzie patrzył na ciebie/twoje potrzeby przez pryzmat własnych doświadczeń czy to pozytywnych, czy negatywnych.
i "odcinając się" od zależności finansowych co do jakiejś marki , będzie ci polecał subiektywnie, a nie obiektywnie. nieczęsto zdarza się sprzedawca który uzywa każdej marki body i szkieł. to raczej niemożliwe - prawda?



Zakup lustrzanki może być podyktowany chociażby brakiem możliwości obecnego sprzętu. Drogi są dwie, albo sie naczytamy na forach, albo zdamy na fachowość sklepu. Czy ktoś z trójmiasta kupi w cyfrowe droższy obiektyw, jeżeli wie dokładnie czego chce ? Cyfrowe ceni sobie sprzęt i naprawdę rzadko można trafić na rozsądną cenę. Dotyczy to na pewno szkieł Canona. Foto-net, fotojoker oferuje atrakcyjniejszą ofertę. Wiec jeżeli wiemy czego chcemy to omijajmy ten sklep a zaoszczędzone pieniądze wydajmy na coś innego. 70-300IS - oferty za 1800zł cyfrowe 2270, 24-105 4300 a w cyfrowe 4900zł. To ja się pytam: kto tam kupuje. Na pewno nie ten, który wie czego chce.
Co do uzywania danej marki: kupując lodówke mam szukać kogoś kto uzywa na codzień elektroluxa bo ja chcę kupić ta markę ? Za co mam zapłacić więcej ?

kozidron - Sob 11 Lip, 2009

Tom7712 napisał/a:
To ja się pytam: kto tam kupuje. Na pewno nie ten, który wie czego chce.


kiedyś były dobre ceny, w sensie około 5% drożej niż konkurencja, polityki firmy nie komentuje ja sobie szpilek w oko nie wbijam, opowiadania bajek przez pracowników przez telefon też nie komentuje, podobnie jest w foto-net.
Na foto-necie się naciąłem parę razy a najbardziej nie trawie faceta z Mata w Gdyni -badziewiak, kłamczuch i naciągacz...Opinie swoje wyciągam na podstawie doświadczeń do grudnia 2008, (chociaż ostatni raz w cyfrowych byłem w czerwcu'09) teraz rynek się troszkę skurczył i można przypuszczać, że bardziej dba się o klienta.
Co z tego jak pewnie za niedługo pójdę do foto-net'u kupić szkło, bo lubię wybierać a nie odpakowywać paczkę, 3 miasto to dziura -sporych manewrów nie ma.......

Tom7712 - Sob 11 Lip, 2009

kozidron napisał/a:
Tom7712 napisał/a:
To ja się pytam: kto tam kupuje. Na pewno nie ten, który wie czego chce.


kiedyś były dobre ceny, w sensie około 5% drożej niż konkurencja, polityki firmy nie komentuje ja sobie szpilek w oko nie wbijam, opowiadania bajek przez pracowników przez telefon też nie komentuje, podobnie jest w foto-net.
Na foto-necie się naciąłem parę razy a najbardziej nie trawie faceta z Mata w Gdyni -badziewiak, kłamczuch i naciągacz...Opinie swoje wyciągam na podstawie doświadczeń do grudnia 2008, (chociaż ostatni raz w cyfrowych byłem w czerwcu'09) teraz rynek się troszkę skurczył i można przypuszczać, że bardziej dba się o klienta.
Co z tego jak pewnie za niedługo pójdę do foto-net'u kupić szkło, bo lubię wybierać a nie odpakowywać paczkę, 3 miasto to dziura -sporych manewrów nie ma.......



I w tym jest cały problem. Prawie milion mieszkańców a są dwa sklepy i markety. Cyfrowe oceniam na 6 w sklali 10 stopniowej. 3 punkty odejmuję za "chore" ceny. Osobiscie uważam, że lepiej sprzedać 4 obiektywy z 10% marżą niz jeden z 25-30%. Wydałem 7tys na hobby w ciągu roku, nic nie kupiłem w cyfrowe a mieszkam od nich 10 min drogi.

krisv740 - Sob 11 Lip, 2009

Tom7712 napisał/a:
Osobiscie uważam, że lepiej sprzedać 4 obiektywy z 10% marżą niz jeden z 25-30%. Wydałem 7tys na hobby w ciągu roku, nic nie kupiłem w cyfrowe a mieszkam od nich 10 min drogi.


wszystko jest względne i pogląd zależy od miejsca siedzenia. nie należy narzucać swojego poglądu na handel wszystkim.
chore stosunki w polsce nie są właściwym odzwierciedleniem tego jak handel powinien wyglądać ogólnie.
to , że są osoby handlujące w necie i mające ceny konkurencyjne w stosunku do sklepów "realnych" nie znaczy , że tak będzie zawsze.

co do 10% marży to proponuje abyś utrzymał i rozwijał sklep i pracowników z takiej marży.

nie dyskutuje tutaj o cenach sklepu cyfrowe, bo to inna bajka. jeśli ich ceny są zawyżone to nic nie sprzedadzą, ale wątpię by było to spowodowane narzucona marżą w tym sklepie.

każdy kij ma dwa końce. proponuje byc bardzo delikatnym w tego typu ocenach.

B o g d a n - Wto 04 Sie, 2009

Mam wrażenie, że ten sklep w ostatnim czasie obniżył ceny.
Może to zasługa tego wątku?

MM - Wto 04 Sie, 2009

Jak już to raczej braku kupujących :wink:
goltar - Wto 04 Sie, 2009

Jeśli chodzi o ceny Nikonów to nic się nie zmieniło :(
mavierk - Sro 05 Sie, 2009

goltar, bo nikony są dla ludzi walczących z przeciwnościami losu ;)
kozidron - Czw 06 Sie, 2009

B o g d a n napisał/a:
Mam wrażenie, że ten sklep w ostatnim czasie obniżył ceny.
Może to zasługa tego wątku?


ja niczego takiego nie zaobserwowałem, przynajmniej w tej materii, która mnie interesuje - trzymają się tych cen twardo :arrow: jak mucha gów.....

Introverder - Wto 19 Sty, 2010
Temat postu: -
Przeczytałem cały wątek.. Czy ktoś kupował jeszcze w tym sklepie i może się podzielić swoimi wrażeniami?

Błagam tylko niech nie wypowiadają się Ci, którzy czują się oszukani że zapłacili 200 zł więcej niż w najtańszym miejscu w sieci, bo mnie to śmieszy.. Jeśli chcą ryzykować ich sprawa.

Pragnę usłyszeć informacje dotyczące konkretu: realizacji zamówienia, poziomu fachowości obsługi, rozwiązywania problemów czy służenia pomocą sprowadzania elementów, które nie widnieją w ofercie sklepu tak na co dzień..


P.S. Pytanie dodatkowe: na obiektywy (wszystkie) Canon daje gwarancję producencką 1 rok? A Sigma na obiektywy serii "EX" opcję 3+2?

MM - Wto 19 Sty, 2010

Przeczytałeś ten wątek i zadajesz takie mało bystre pytanie? Ile razy można pisać to samo? Sklep bardzo dobry, kupiłem tam kiedyś szkło i lampę. Dobra obsługa, świetna strona internetowa, towar od dystrybutora z wszystkimi kwitami, dobra informacja i kontakt. Czego chcieć więcej?
Introverder - Wto 19 Sty, 2010
Temat postu: -
Dzięki,

ja rozumiem, że takie ogólne pytanie jest mało bystre dla kogoś, kto nie musi liczyć się ze środkami, a ktoś inny woli sprawdzić wpierw 2 razy, niż wydac na przysłowiowej firmie krzak, bo nie zna i nie kupował wcześniej sprzętu foto, to właśnie takie "mało bystre" pytania zadaje :P .

[ Dodano: Sro 20 Sty, 2010 02:49 ]
2. opinii różnych osób nigdy mało (Twoją opinię doskonale znam, bo była u samej góry :) :P; ))... Tym opiniom w przeglądarkach produktów nie do końca ufam, bo niektórzy najmują marketingowców od czarnego PR, którzy sami piszą "pozytywy" :) :P; ), dlatego wg mnie jest to forum, żeby różne osoby się wypowiadały i było więcej obiektywnych opinii. Wtedy można zweryfikować opinie o danym sklepie czy produkcie..


P.S. Nasi górą :P ;).

RB - Sro 20 Sty, 2010
Temat postu: Re: -
Kupowałem u nich kompakt i jakieś duperele (przejściówki, ale niestety nie wszystkie) do digiskopingu. Nie było najmniejszych problemów.
Nie za bardzo rozumiem o co chodzi z fachowością obsługi: wylistowałem co chce kupić i to dostałem. Porad sprzętowych nie oczekiwałem. Nie dopytywałem sie czy mi sprowadzą costam cośtam egzotycznego (prawdziwa egzotykę łatwiej, szybciej i często taniej można nabyć chcoby w Bundesrepublice, tez przez internet zresztą).

hijax_pl - Sro 20 Sty, 2010

Kupiłem raz duperele do lampy błyskowej - dlaczego w tym sklepie? Ano dlatego, że tylko oni oferowali te duperele ;)

W każdym razie zero problemów: zamówienie/przelew/odbiór.

MC - Sro 20 Sty, 2010

Już to pisałem, ale powtórzę:
najpierw kupowałem S10-20. Czas oczekiwania z mocowaniem Sony był ok. 14 dni. Napisałem maila, że za tydzień wyjeżdżam i czy się wyrobią. Odpowiedzieli, że nie gwarantują. Za 2 dni telefon - proszę przyjechać po odbiór. Byłem bardzo mile zaskoczony.

Kilka drobiazgów kupiłem na miejscu - jedyny problem to tłok w sklepie :wink:

4motion - Sro 20 Sty, 2010

Ja też kupiłem parę rzeczy u nich i naprawdę załatwiono to szybko i sprawnie.
Introverder - Pią 22 Sty, 2010
Temat postu: -
Dzięki za opinie :) .
k7piotr - Pon 22 Mar, 2010

Zakupiłem u nich filtr UV przez internet. Wszystko pięknie i sprawnie. Naprawdę duży plus dla nich :grin:
Introverder - Sro 24 Mar, 2010
Temat postu: -
Dziękuję za pomoc w poleceniu mi tego sklepu - naprawdę fachowa, miła obsługa, wiarygodny sprzedawca :) .

Co prawda było trochę zwłoki, ale czasem jak jakiś dostawca nawali, to się trochę przeciąga, ale jestem super zadowolony :) .

Nic nie jadłem, nic nie piłem :) :razz: ;) , acha i niewiele spałem, ale w końcu raz w życiu kupuje się pierwsze lustro :) :P;).

4motion - Czw 08 Wrz, 2011

Dziś doszła do mnie lampa zamówiona na cyfrowe.pl wszystko wporzo lampa doszła do Irlandii w jednym kawałku cena była dobra. Kurier DPD moim zdaniem jakiś wolny bardzo mało updatów statusu zamówienia i długi czas dostarczenia. Sklep jak najbardziej na tak to już trzeci mój zakup tam i jak narazie super.
komor - Czw 08 Wrz, 2011

4motion, tak z ciekawości, czemu kupujesz sprzęt w PL mieszkając w IR? Tam jest drożej czy jak?
4motion - Czw 08 Wrz, 2011

Dokładnie w Ire ceny są masakryczne 60d body kosztuje tu 1250E, 600d z kitem 830e nie wiem skąd oni biorą te ceny, karty pamięci to są da razy droższe. Mały wybór. W Anglii ceny są normalne ale nie zawsze chcą wysłać albo wysyłka kosztuje tyle co z Polski. 580EX kosztuje tu ponad 500e. To teraz ponad 2tys. złotych, ze 100e można zaoszczędzić lub więcej z jak koszt wysyłki idzie na pół z kimś to już wogle.

Generalnie bardzo mało sklepów, i zero wyboru.

Dziwne to jest bo np. telewizory są tańsze niż Polsce.

nienietaktak - Wto 21 Sie, 2012

Też moge polecić ten sklep. Kupiłem już u nich masę sprzętu za niemałą kwotę i ani razu żadnego problemu. Body, obiektywy, akcesoria itd. Przy ostatnim większym zakupie wynegocjowałem ceny, które niewiele różniły się od tych, które mają tzw. "kombinatorzy". Wszystko przez e-mail i telefonicznie, a sprzęt dostarczony kurierem w z góry określonym terminie.
elnino - Wto 21 Sie, 2012

nienietaktak napisał/a:
Też moge polecić ten sklep. Kupiłem już u nich masę sprzętu za niemałą kwotę i ani razu żadnego problemu.


ja to samo :) aczkolwiek jest parę innych które też lubię :)

inna sprawa że dobry sklep poznaje się nie po tym jak się kupuje a bardziej podczas reklamacji itp :)

nienietaktak - Wto 21 Sie, 2012

elnino, i poznaje sie po tym, jak podchodzą do klienta, którego nigdy w życiu nie widzieli i najprawdopodobniej nie zobaczą. Zapytania ofertowe wysłałem do kilku sklepów. Większość nie odpowiedziała, z jednego odpisali, że nie mogą mi sprzedać MP-E 65, bo im sie nie opłaca załatwić (o rabatach nawet nie chcieli słyszeć), a tylko w cyfrowych podeszli do tematu w sposób profesjonalny. Po cichu powiem, że na rabatach zaoszczędziłem przeszło 1k.
Zresztą, widziałem tutaj, że jeszcze jeden partner optycznych jest bardzo chwalony, a mi sprzedali kartę, która po dwóch tygodniach padła (zdarza się i nie mam pretensji) i procedura reklamacyjna polegająca na ściągnięciu z półki innego egzemplarza trwała 5 tygodni plus kilka telefonów, bo nikt nie wiedział o co chodzi ( a bo jest przed dziesiątą, a bo nie wiem, dzwonię do magazynu i oddzwonię - oddzwaniał 8 dni).

kozidron - Wto 21 Sie, 2012

elnino napisał/a:
inna sprawa że dobry sklep poznaje się nie po tym jak się kupuje



a to fakt, pół roku temu czekałem cierpliwie godzine dwadzieścia w sobotę przed zamknieciem przy szklanej gablocie, bo mocno "poinformowana Pani sprzedawczyni" opowiadała w czym jest lepszy jeden entry level od drugiego. Na końcu entro lovelowy klient zdecydował się, że przyjedzie w przyszłym tygodniu, bo jednak dziś się do końca nie zdecydował. Oczywiście kumulacja mądrości, które opowiadała Pani sprzedawczyni spowodowała, że zacząłem niegrzecznie chrząkać i kaszleć.
Mimo wszystko wyszedłem zadowolony, nigdzie w okolicy 3miasta nie dostałbym tego szkła w sobotę a potrzebne było na niedzielę i zdązyłem kwadrans przed zamknięciem.

sigmiarz - Sro 22 Sie, 2012

bardzo po cichu to powiedziałeś.. :)

kupowałem w cyfrowe, wszystko ok, niestety nie są najtańsi.

Sunders - Sro 22 Sie, 2012

sigmiarz napisał/a:
kupowałem w cyfrowe, wszystko ok, niestety nie są najtańsi


Ja również byłem klientem cyfrowe.pl - dwukrotnie w sytuacji kiedy mieli rzeczy,których nie mogłem znaleźć u tańszej konkurencji - wtedy,można powiedzieć cena nie gra roli :smile: Dwukrotnie byłem zadowolony.

nienietaktak - Sro 22 Sie, 2012

sigmiarz napisał/a:
bardzo po cichu to powiedziałeś.. :)


No cóż... Nieraz trzeba krzyknąć, aby nikt nie usłyszał ;)
Z doświadczenia wiem (z tego, czym się zajmuję też), że tanio oznacza prędzej czy później jakieś kłopoty. Nawet wtedy, gdy dotyczy to tego samego towaru lub usługi.

kozidron - Sro 22 Sie, 2012

nienietaktak napisał/a:
a tylko w cyfrowych podeszli do tematu w sposób profesjonalny


nienietaktak, teraz dopiero zauważyłem tą część wypowiedzi, to związane jest pewnie z ISO, maja takie procedury, że pewnie muszą odpowiedzieć na wszystkie zapytania do pewnej godziny w określonym terminie.

nienietaktak - Sro 22 Sie, 2012

kozidron, może, może... tym bardziej, że kontaktowałem się bezpośrednio z szefem oddziału katowickiego i on koordynował całe zlecenie. W razie wpadki nie miałby kogo ochrzanić ;)
kozidron - Sro 22 Sie, 2012

nienietaktak, to dość specyficzne szkło, duzej sprzedazy w naszym kraju nie ma, moja siostra kupowała je w Norwegii
nienietaktak - Sro 22 Sie, 2012

kozidron, zdaję sobie z tego sprawę, że bardzo specyficzne i cholernie ciężkie do opanowania, aczkolwiek to nie moje zmartwienie. makro uprawia moja piękniejsza połowa.
Usjwo - Sob 25 Sie, 2012

kozidron napisał/a:
nienietaktak napisał/a:
a tylko w cyfrowych podeszli do tematu w sposób profesjonalny


nienietaktak to związane jest pewnie z ISO.


:lol: :lol: :lol:

kozidron - Sob 25 Sie, 2012

Usjwo napisał/a:
:lol: :lol: :lol:


Usjwo, są bardzo "czuli" na potrzeby klienta :wink: :mrgreen:

MM - Czw 29 Lis, 2012

Sklep cyfrowe.pl wygrał przetarg na dostawę sprzętu foto dla sekcji lotniczej łódzkiej policji. Właśnie dostarczono nowe zabawki w pięknym stanie - Canon 300/2.8L IS II USM, Canon 7D, oba najnowsze TC, bardzo szybkie karty pamięci, zapasowy aku i duży plecak Lowepro 600 AW II. Profesjonalna obsługa, najniższa cena w przetargu, sprzęt dziewiczy (no... aparat był odpalaaany... :wink: ). Wszystkie papierki i gwarancja OK. Mnie osobiście ucieszyło to, że przetarg wygrał ten właśnie sklep. Przynajmniej mam pewność pochodzenia sprzętu. Za dużo wiem o różnych firmach-krzakach a prawo przetargowe niestety preferuje najniższą cenę. Potem różnie się to kończy. Tutaj obaw o pochodzenia nowego nabytku nie mam.
Jest też jedno ALE... Cyfrowi mieli dostarczyć sprzęt w najnowszym oprogramowaniu (takie były wymagania). Sprawdziłem obiektyw - jest z "dobrej serii". Niestety korpus aparatu ma stare oprogramowanie. Jeżeli cyfrowi sądzą, że stróże prawa tego nie wykryją to są w wielkim błędzie. Źle trafili :mrgreen: :twisted: , ale biorę tę "niedogodność" na siebie dając jednocześnie chłopakom z Gdańska małą żółtą karteczkę :cool:

manolo - Nie 02 Gru, 2012

cyfrowe jest ok, poza tym widać na przykładzie ich strony jak bardzo ważne jest aby strona była zrobiona dobrze i była przemyślana, tam się najwygodniej czegokolwiek szuka, są tańsze sklepy z dużym wyborem ale znaleźć tam cokolwiek to katorga.. poza tym mają stacjonarne sklepy, to ich uwiarygadnia.
kozidron - Nie 02 Gru, 2012

MM napisał/a:
Źle trafili :mrgreen: :twisted: , ale biorę tę "niedogodność" na siebie dając jednocześnie chłopakom z Gdańska małą żółtą karteczkę :cool:


To jest chyba mały pikuś :wink: mozna to przeboleć :wink:


manolo napisał/a:
poza tym widać na przykładzie ich strony jak bardzo ważne jest aby strona była zrobiona dobrze i była przemyślana


strona jest zrobiona co najwyżej przeciętnie a ten paździerz w PD "zostaw wiadomość" jest denerwujący i niepotrzebny, wystarczyło skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań zamiast wyważać otwarte drzwi.

manolo napisał/a:
poza tym mają stacjonarne sklepy, to ich uwiarygadnia.


Sklep jak wszystkie, ciasny, mały, nie ma gdzie usiąść, czeka się jak wszędzie, nawet odbierając wcześniej zamowione szkło, żadnych rewelacji.

Sunders - Nie 02 Gru, 2012

kozidron napisał/a:
Sklep jak wszystkie, ciasny, mały, nie ma gdzie usiąść, czeka się jak wszędzie, nawet odbierając wcześniej zamowione szkło, żadnych rewelacji.


Mam podobne spostrzeżenia - chyba całą sieć stacjonarna mają taką :???:

manolo napisał/a:
mają stacjonarne sklepy, to ich uwiarygadnia


Kupowałem u nich w sieci zanim trafiłem do ich sklepu stacjonarnego - to co zobaczyłem w ich sklepie stacjonarnym IMO ich nie uwiarygadnia :wink:

manolo - Nie 02 Gru, 2012

kozidron napisał/a:
strona jest zrobiona co najwyżej przeciętnie a ten paździerz w PD "zostaw wiadomość" jest denerwujący i niepotrzebny, wystarczyło skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań zamiast wyważać otwarte drzwi.


haha, miałeś nadzieję że to ja go robiłem i zepsujesz mi interes ;)
Nie, ale porównując z wieloma innymi sklepami wygląda dużo lepiej.
Rzuć przykład lepszego sklepu (polskiego) bo np. Adorama wygląda lepiej
ale też są wpadki..

Co do stacjonarnego podobnie, na tle wielu innych esklepików dzięki temu wyglądają wiarygodniej.
Szansa na to że wyślesz pieniądze a sklep zniknie co już się zdarzało w historii esklepów jest mała.

jaad75 - Nie 02 Gru, 2012

MM napisał/a:
Cyfrowi mieli dostarczyć sprzęt w najnowszym oprogramowaniu (takie były wymagania).
A to policjanci mają problemy z upgradem firmware? :razz:
MM - Nie 02 Gru, 2012

jaad75 napisał/a:
A to policjanci mają problemy z upgradem firmware? :razz:


Nie mają najmniejszego złośliwcu. Gdybyś jednak znał prawo przetargowe to byłby punkt by przetarg tak naprawdę uwalić. Tak - też byłem w szoku.
Wcześniej mieli poprawkę, bo nie napisali o małej pierdółce w specyfikacji, którą ma 7D i każdy o tym wie, ale zgodnie z prawem ta pierdółka MUSIAŁA być odznaczona bo tak jest przy przetargach.
Tak na marginesie - jeżeli w przetargu wygrywa naprawdę najlepsza oferta z punktu widzenia kupującego to jest to CUD...

jaad75 - Nie 02 Gru, 2012

MM, tylko po co pisać taką rzecz w warunkach przetargu, skoro powszechnie wiadomo, że firmware aparatu jest zawsze user upgradeable? Przecież, to tak jakby żądać, żeby dostarczane komputery miały najnowszą wersję łatek systemowych, albo bazy wirusów... :roll: Producent też niekoniecznie dostarcza korpusy z najnowszą wersją firmware, więc teoretycznie dostawca byłby zobowiązany do otwierania każdego pudełka i aktualizacji firmware - na miejscu ogłaszającego przetarg wolałbym otrzymać dziewiczy sprzęt... No chyba, że ten punkt specjalnie po to, by w razie czego dało się ten przetarg bezproblemowo uwalić...
Sunders - Nie 02 Gru, 2012

jaad75 napisał/a:
ten punkt specjalnie po to, by w razie czego dało się ten przetarg bezproblemowo uwalić...


Bardzo prawdopodobne :twisted:

MM - Nie 02 Gru, 2012

Co w tym dziwnego, że sprzęt ma być taki jak napisano w przetargu? A jak np. miałbym sobie aktualizować samemu oprogramowanie w obiektywie? Tutaj (w korpusie) jest to proste bo znam się na tym i wiem jak to zrobić. A gdybym nie umiał? Zresztą co się tłumaczyć. Sklep zapewnia, że dostarczy towar w danej specyfikacji a tego nie robi. Skoro taki punkt był wyszczególniony to nie po to, żeby go olać. Wiesz jak to wygląda na zachodzie? Tam ma być tak jak zapisano i BEZ DYSKUSJI.

Sunders napisał/a:
jaad75 napisał/a:
ten punkt specjalnie po to, by w razie czego dało się ten przetarg bezproblemowo uwalić...


Bardzo prawdopodobne :twisted:


G..no prawda. Ten punkt jest po to, żeby mieć towar najwyższej klasy. Chyba wiem po co to pisałem :razz: A pisałem to głównie z myślą o obiektywie.

nienietaktak - Nie 02 Gru, 2012

kozidron napisał/a:


Sklep jak wszystkie, ciasny, mały, nie ma gdzie usiąść, czeka się jak wszędzie, nawet odbierając wcześniej zamowione szkło, żadnych rewelacji.

Podobnie jak Winmar w Poznaniu. W sieci cuda na kiju, a sklep gdzieś w piwnicy w bloku. Może trochę większej niż przeciętna ;) Sprzętu na miejscu jak na lekarstwo.

Arek - Pon 03 Gru, 2012

MM, jak Twoi koledzy chcą kupić reklamę na Optyczne, to niech piszą do nas, a nie do Ciebie...
manolo - Pon 03 Gru, 2012

przesada, ja tylko zapytałem, chcąc się upewnić.
MM - Pon 03 Gru, 2012

Arek napisał/a:
MM, jak Twoi koledzy chcą kupić reklamę na Optyczne, to niech piszą do nas, a nie do Ciebie...


Jacy koledzy? Czy ja napisałem jakąś nazwę, jakiś adres? Nadmiar inteligencji przeszkadza w myśleniu jak widzę...
Mógłbym napisać czym powinienieś sobie w coś uderzyć, ale chyba nie muszę.

Absengard - Nie 25 Sie, 2013

Kit tam z tym że mała pakamerka :) Najgorsze to raczej ceny...
Body D7100 - 4399, a wczoraj kupiłem z AB foto za 4099, a na stronie maja nawet 4050 :)

kozidron - Pią 04 Paź, 2013

Statha napisał/a:
Polece sklep, kupiłem z niego niejedną rzecz i z każdej byłem zadowolony.


ale w tym wątku nikt nigdy nie narzekał na towar z cyfrowych, tylko na:

1 ceny
2. po przenosinach, przenieśli się z totalnie małej pakamery do odrobinę wiekszej pakamery ( w tym samym budynku)
3. ISO :P
4. Jak narzekałem na kadrę z przed 6 lat, tak teraz wszystko odszczekuje, stara ekipa to byli zawodowcy w porównaniu do rzeczywiście teraz np. miłej Pani, co jakiś czas temu takie głupoty żeniła klientowi, że mi się włos zjeżył, odbywając z nim ponad godzinną pogawędkę, czemu się przysłuchiwałem przy gablocie, po czym niestety się dowiedziałem, że to był dobry znajomy (tym gorzej dla Pani), po czym klient poszedł z konkluzją, że przyjdzie pogadać nastepnym razem, bo ja chyba czekam i chrząkam znacząco, przed zamknieciem sklepu.
5. Sławne 1,5% czy 2% od transakcji, co przy zakupie d800 jest już kpiną, bo nikt z worem pieniędzy nie przyłazi do sklepu, chyba że jest skrzatem z dzbanem na końcu tęczy.
Generalnie Biedronka ma chociaż odwagę z góry nie przyjmować kart płatniczych zamiast informowania o tym klienta podczas zakupu bądź po ale co tam mają ISO

komor - Sob 05 Paź, 2013

kozidron napisał/a:
Sławne 1,5% czy 2% od transakcji

O, to widzę, że to samo co na Odrzańskiej we Wrocławiu. Ponoć operatorzy kart są tacy nieugięci i narzucają taką prowizję, choć trochę ciężko w to uwierzyć, skoro nawet zwykłe sklepy spożywcze potrafią przyjmować płatność kartą od złotówki.

siosio - Nie 06 Paź, 2013

A od czego są przelewy !?
MC - Nie 06 Paź, 2013

I każdy przelew jest natychmiast księgowany?
Bartosz Nowak - Wto 05 Lis, 2013

Właśnie kupuję nowa cyfrówkę i faktycznie ceny w cyfrowe.pl wcale nie należą do najniższych, nie skuszę się na zakup u nich.
siosio - Sro 06 Lis, 2013

MC napisał/a:
I każdy przelew jest natychmiast księgowany?


Nie potrafisz sobie zaplanować zakupu z dniowym, czy nawet półdniowym wyprzedzeniem - to sorki, ale płać więcej za płatność kartą. Za wygodę dodatkowo się płaci - normalka.

MC - Sro 06 Lis, 2013

Nie, to nie jest normalne. Jakoś na co dzień nikt mi nie dolicza żadnych kwot przy płatności kartą.
MM - Czw 07 Lis, 2013

MC napisał/a:
Nie, to nie jest normalne. Jakoś na co dzień nikt mi nie dolicza żadnych kwot przy płatności kartą.


Są różne sklepy.
Są różne branże.

W tej foto (podobnie jak w komputerowej) jest cienko. To nie sklep z wódą.
Chcemy niskich cen? Chcemy.
Sklepy tną ceny na maksa. Wiadomo - internet zabija sklepy stacjonarne.
Ceny w sklepach foto nie są małe. Marża jest procentowa. Jak marża jest kwotowo mała a chcemy płacić kartą za coś co sporo kosztuje to marża za opłatę kartą może zjeść większość zysku sklepu za sprzedany towar.
Można się dziwić i kupować tam, gdzie tak nie robią. Tylko wtedy najczęściej takie sklepy nie dają tych najniższych cen za sprawdzony towar.

Andrzej.M. - Czw 07 Lis, 2013

Cała prawda!
kozidron - Pią 08 Lis, 2013

AndrzejM.Makuch napisał/a:
Cała prawda!


AndrzejM.Makuch ale na pewno nie o tym sklepie, w którym mowa w tym wątku, bo oni mają przeciętnie wyższe ceny o 15-20% od innych sklepów stacjonarnych + ten procencik przy płatności kartą.
Więc to co napisał MM, nie dotyczy cyfrowych.

MM - Pią 08 Lis, 2013

Cyfrowi mają inną specyfikę. Mają dużą FAKTYCZNĄ dostępność towaru, mają świetną stronę internetową i generalnie obsługę informatyczną, śledzenie przetargów (a to dużo kosztuje bo muszą być ludzie tylko od tego) no i pakują mnóstwo kasy w reklamy. Taki miesięczny banerek kosztuje kilkanaście tysi. Kilka portali, do tego odnośniki na porównywarkach cenowych itd. To jest kasa za którą płaci klient.
To nie jest Pan Heniek mający sklep w piwnicy i jeden komputer. Ceny mają wysokie - to fakt. Zawodowiec doceni ich jakość obsługi i pewność towaru. Przeciętny polaczek będzie szukał gdzie jest najtaniej i często się natnie. Ja generalnie najtańsze sklepy omijam szerokim łukiem i w grę wchodzi tutaj jakikolwiek profil sprzedaży.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group