forum.optyczne.pl

Sklepy i promocje - Fuji Cashback

JBJ - Wto 31 Maj, 2016
Temat postu: Fuji Cashback
Kupiłem aparat Fuji na początku kwietnia w ramach cashback i jak dotąd nie dostałem zwrotu. Czy to jest standard w Fuji czy mam po prostu pecha?
Wojmistrz - Wto 31 Maj, 2016

A czy spełniłeś wymagania cashback?
JBJ - Wto 31 Maj, 2016

Oczywiście, że spełniłem!
Mój "(...) wniosek został zatwierdzony i zaakceptowany do otrzymania zwrotu gotówki (...)" 2-go maja.
Kilkakrotnie do nich telefonowałem (rozmowy praktycznie tylko po angielsku) i mailowałem.
Uzyskiwałem odpowiedzi o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp.

fides - Wto 31 Maj, 2016

"PŁATNOŚĆ
Po weryfikacji wniosku otrzymasz przelewem bankowym zwrot gotówki w przeciągu 14 dni."
https://www.fujifilm.eu/p...yfrowe/promocje

"REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
Warunki promocji
8. W przypadku poprawnego przedłożenia wniosku,zgłaszający otrzymuje zwrot gotówki na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni kalendarzowych od zatwierdzenia wniosku. Nie są dostępne żadne alternatywne formy realizacji promocji.
"
https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms


JBJ napisał/a:
Uzyskiwałem odpowiedzi o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp.

Popatrz, przewidzieli to:

"13. FUJIFILM nie ponosi odpowiedzialności za awarie i błędy sprzętowe, techniczne, softwareowe, związane z serwerami i witrynami internetowymi, będące poza kontrolą prowadzącego promocję, ... :razz:

...ani za ich skutki, nawet gdyby sytuacje te uniemożliwiały klientom uczestnictwo w promocji."
https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms
:lol:

JBJ - Wto 31 Maj, 2016

Dzięki za te informacje, ale to o czym napisałeś już wiedziałem wcześniej.

Moje pytanie brzmi: Czy to jest standard w Fuji czy mam po prostu pecha?
Korzystałem z cashback innych producentów nie miałem najmniejszych problemów.

Jestem bardzo zadowolony z samego aparatu ale chciałbym do niego kiedyś dokupić jeszcze jeden obiektyw. Fuji uruchomił fajne promocje w Stanach i zastanawiam się czy szukać i prosić się znajomych czy czekać na przyszłe "promocje" Fuji Polska.

fides - Wto 31 Maj, 2016

Poszukaj może tutaj https://www.google.pl/sea...sytuacja&tbas=0

Ja mam takie ostrzeżenie https://www.google.pl/int...um.fujiklub.pl/ dotyczące strony http://forum.fujiklub.pl/

JBJ - Wto 31 Maj, 2016

Dzięki. Wszedłem na tę stronę ale zamiast odpowiedzi na moje pytanie znalazłem raczej argumenty sugerujące unikania cashback w Fuji Polska.
fides - Wto 31 Maj, 2016

JBJ, jaki nr konta podałeś NBR?

http://forum.nikoniarze.p...98889-p-49.html

JBJ - Wto 31 Maj, 2016

NRB ("Numer Rachunku Bankowego", nie NBR). Tak, podałem NRB i zostało to później zamienione na IBAN.
Ale to "później" to było ponad dwa tygodnie temu!

fides - czy Ty kupowałeś coś w ramach Fuji cashback?

fides - Wto 31 Maj, 2016

niee...

[ Dodano: Wto 31 Maj, 2016 23:23 ]
Choć może i tak.
XF 14mm albo XF 23mm kupiłem z X-E1 -bo razem jakoś to taniej wychodziło, ale nie pamiętam czy to był cashback czy co.

JBJ - Pią 03 Cze, 2016

Gwoli sprawiedliwości - dziś otrzymałem cashback.
W moim przypadku - od dnia zakupu upłyneło nieco ponad dwa miesiące.
Osobiście - nie polecam.

stalowypępek - Pią 03 Cze, 2016

Nie przesadzacie trochę? Tak wam do pierwszego nie starcza, że nie możecie parę miesięcy poczekać na zwrot? :P
JBJ - Pią 03 Cze, 2016

Rzecz nie w tym, czy starcza czy nie starcza.
Wątek dotyczył czasu oczekiwania na zwrot.

Uważam, że jeśli firma deklaruje cashback w ciągu dwóch tygodni a w praktyce jest to ponad miesiąc i przy tym "mydli oczy" problemami technicznymi to warto aby osoby, które chcą skorzystać z tej formy zakupów byli tego świadomi.

fides - Pią 03 Cze, 2016

JBJ, powinieneś się cieszyć, ze w ogóle dostałeś.
Powoływali się na okoliczności które mogły ciebie z uczestnictwa w promocji wykluczyć.

-w sumie to była taka zawoalowana groźba -BARDZO NIEŁADNIE !!!

stalowypępek - Pią 03 Cze, 2016

Może i tak, ale i tak uważam całą sprawę za pieniactwo. Skąd wiesz, że naprawdę nie mieli problemów technicznych? To takie typowo polskie zakładać od razu złe intencje drugiej strony.
fides - Pią 03 Cze, 2016

Typowo polskie: gdy dopominasz się o należne ci pieniądze jest zasugerowanie lub powiedzenie wprost że możesz ich w ogóle ich nie zobaczyć.
To jest typowo polskie.

Po prostu komuna bezprawnie ludziom wiele zabierała i takie straszenie u nas na nich jeszcze działa.

Jakby nagranie lub maile "o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp." Fujifilm trafiło do sieci,
to sprzedaż sprzętu ich marki siadłaby przed zakończeniem promocji -bo nikt by im w ten cash back nie wierzył.



Nowy Cashback Fujifilm nie ma nawet regulaminu https://fuji-promotions.com/pl/pl/pages/cb-0616/home na który klient mógłby się powołać i dochodzić swoich praw.

"Pełne informacje dotyczące promocji będą dostępne na tej stronie internetowej 20 czerwca 2016"

stalowypępek - Pią 03 Cze, 2016

fides, w którym miejscu ktoś mu zasugerował, że może nie zobaczyć pieniędzy?
fides - Pią 03 Cze, 2016

Dla osoby myślącej, która przeczytała regulmim promocji (punkt 13.) i dostała informację od osób zajmujących się jej sprawą "o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp." -to oczywista sugestia.
stalowypępek - Pią 03 Cze, 2016

fides, wg mnie to nadinterpretacja. Nie chcę nikogo tutaj bronić, ale chyba nie masz świadomości jak firmy muszą się w takich sytuacjach zabezpieczać przed różnymi kombinatorami.

Jeżeli kolegi wniosek został zaakceptowany to znaczy, że wziął udział w promocji i ten punkt go w ogóle nie dotyczy.
Wg mnie tutaj raczej chodzi o sytuację, gdy serwery firmy trzeciej padną w ostatniej godzinie trwania promocji, czy coś w tym stylu. Oczywiście mogę się myllić.

fides - Pią 03 Cze, 2016

Nie jest ważne co "według ciebie" tylko co jest napisane w regulaminie promocji https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms -bo ona jest podstawą późniejszych działań Fujifilm, a także roszczeń kupującego.
Jeżeli jeden z punktów brzmi:
"13. FUJIFILM nie ponosi odpowiedzialności za awarie i błędy sprzętowe, techniczne, softwareowe, związane z serwerami i witrynami internetowymi, będące poza kontrolą prowadzącego promocję, ani za ich skutki, nawet gdyby sytuacje te uniemożliwiały klientom uczestnictwo w promocji."
-to znaczy że mogą się na niego powołując uniemożliwić klientom udział w promocji.

JBJ - Pią 03 Cze, 2016

Mogę przyjąć i zrozumieć tłumaczenie się problemami "technicznymi" jeśli trwają kilka, kilkanaście godzin. OK jakaś poważna awaria - kilka dni, no, OK - tydzień. Ale TRZY tygodnie?

Stalowypępek - proszę, nie zarzucaj mi pieniactwa i nie wyjeżdżaj z tekstami "typowo polskie".

stalowypępek - Pon 06 Cze, 2016

fides, tłumaczyłem Ci już wyżej dlaczego firmy stosują takie klauzule. Nie będę się powtarzał.

JBJ, sorry, ale nie znam dokładnych realiów, a z tego co napisałeś wynika jakbyś się trochę czepiał.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group