forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat kompaktowy na koncerty i ogólnego użytku do 1500zł

McGregor87 - Pon 30 Paź, 2017
Temat postu: Aparat kompaktowy na koncerty i ogólnego użytku do 1500zł
Witam forumowicze. Zwracam się z zapytaniem o aparat kompaktowy do robienia zdjęć na koncertach. Warunki jak wiadomo ciemność połączona z szybko zmieniającym się światłem itp. Aparat musi być kompaktowy ze względu na regulamin niemal każdego koncertu, który zabrania wnoszenia profesjonalnego sprzętu. Poza tym aparat będzie używany głównie w górach, przy wszelkim zwiedzaniu np zamków itp, ale musi dawać radę na koncertach. Jestem amatorem, więc nie połapię się w terminach używanych w fotografii. Zdaję sobie sprawę że podobny temat mógł być przerabiany na tym forum, więc przepraszam i proszę o wyrozumiałość. I podziękował z góry za wszelkie propozycje ;)

Ps budżet 1500zł, może być ciutkę naciągnięty.

Wojmistrz - Pon 30 Paź, 2017

Siema Angol :) szkoda, że tak daleko ode mnie mieszkasz, chociaż w wakacje wiele razy jechałem gdzieś blisko ciebie, np do Hornsea. Z miłą chęcią bym ci powiedział co i jak osobiście, zwłaszcza gdzie robić najlepiej zakupy sprzętu foto w UK :)
Na koncertach aż tak ciemno nie jest, zwłaszcza na scenie, a to za sprawą oświetlenia zespołu, który gra, chociaż na widowni potrafi być czarno, że selfika nawet się nie zrobi :P Zwykłych kompaktów czy smartfonów też nie polecę, bo jak się siedzi "kilometr" od sceny to wychodzi jak poniżej.
Możesz iść w dwa kierunki, albo jakość i tu poluj na np Sony RX100 mark III i nowsze lub idąc inną drogą i większymi parametrami na np Panasonica FZ300 (no chyba że możesz nagiąć cenę do FZ1000, to masz i jakość i zoom).

McGregor87 - Wto 31 Paź, 2017