forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Najlepszy aparat do 3.500 zł

fazekasz - Sro 23 Maj, 2018
Temat postu: Najlepszy aparat do 3.500 zł
Witam, poszukuję aparatu fotograficznego. Jestem początkujący w tym temacie. Zależy mi głównie na najwyższej jakości zdjęć. Aparat będzie do codziennego użytku. Zdjęcia architektury (budynki,obiekty itp.) oraz selfie, więc koniecznie musi mieć ruchomy ekran lcd. Rozdzielczość wideo może być 1080p, nie musi być 4k. Chciałbym aby nie miał multum manualnych funkcji a raczej był prosty w obsłudze. Wolałbym powoli uczyć się na porządnym automacie. Nie zależy mi na lampie błyskowej. Jestem zwolennikiem zdjęć z rozmytym tłem. Fajnie byłoby gdyby aparat był w miarę nowy i posiadał już możliwość przesyłania zdjęć bezprzewodowo Bluetooth, nfc czy przez wi-fi.
Przeglądałem kilka modeli i niekoniecznie były one kompaktowe. Może nie musi być to aparat kompaktowy a np. bezlusterkowiec czy lustrzanka ze standardowym obiektywem. Rozmiar raczej średni. Z tego co się orientowałem, dotychczas najlepszym wyborem byłby sony a6300 ale nie posiada ruchomego ekranu o 180 stopni. Olympus E-PL8 wydaje mi się także dobry, ale matryca jest ponoć stara.
Budżet tak jak w temacie to 3.500zł, czy możecie mi coś polecić? Z góry dziękuje.

Sunders - Czw 24 Maj, 2018

Nikon D5300 AF-S + Nikkor 18-140 VR
http://allegro.pl/aparat-...6624403552.html

fazekasz - Czw 24 Maj, 2018

Dzięki. Bardzo ciekawy aparat. Szkoda, że nie ma bluetootch czy nfc jak widać jeszcze za stary nieco jest na te funkcje. Myślisz, że będzie dla mnie bardziej odpowiedni obiektyw 18-140 A nie 18-55mm? Ze względu na robienie zdjęć różnym obiektom? I czy być może jeszcze polecisz coś do wyboru, coś może młodszego? Dzięki
Sunders - Czw 24 Maj, 2018

fazekasz napisał/a:
Szkoda, że nie ma bluetootch czy nfc


Jeśli Ci na tym zależy, to Canon 800D powinien spełnić twoje wymagania:
http://allegro.pl/canon-e...7359310255.html
https://www.pasazfoto.pl/...ano-w-magazynie