forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - bezlusterkowiec (ew. lustrzanka) z optyką do 3k

miodas007 - Pią 31 Maj, 2019
Temat postu: bezlusterkowiec (ew. lustrzanka) z optyką do 3k
Cześć,
jestem laikiem jeśli chodzi o fotografię. Do tej poty wszelkie zdjęcie telefonem :)
Poszukują aparatu do zdjęć rodzinnych, wycieczek etc - typowy, prywatny użytek. Kwota max 3 tysiące - w tym jakiś obiektyw (może kiedyś dokupię lampę, ale na razie to nie ważne).
Myślałem bardziej na bezusterkowymi, bo są mniejsze więc na podróż łatwiej zabrać i wydaje mi się że dla lamera jak ja łatwiejsze w obsłudze (detekcja twarzy itd).

Tak więc co możecie polecić w tej cenie. Jeśli chcecie polecić jednak lustrzankę też chętnie przeczytam :) Mogę wprawdzie wejść na jakiś ranking i coś wybrać, tylko problem jaki mam to jest zbalansowanie ile wydać na body a ile na obiektyw jeśli mam 3 tys do wykorzystania. Widzę polecany jest np Olympus OM-D E-M10 III - no ale jak wydam 2700 za body, a na obiektyw dam 300 stówy to raczej to nie sensu, dlatego pytam o poradę Was drodzy forumowicze :)

miodas007 - Pon 03 Cze, 2019

Nikt mi nie odpisał, ale podbije troche temat. A co sądzicie np o takim zestawie: https://www.mediaexpert.p...cB&gclsrc=aw.ds

Pytam nie tylko o body, ale również obiektywy.

No i ważne pytanie do kogoś kto używa takiego aparatu. Gdzieś wyczytałem, że nie ma możliwości przesłania zdjęć po kablu, tylko przez wifi za pomocą jakiejś aplikacji. To prawda? Czy to oznacza, że trzeba mieć na komputerze zainstalowaną jakąś aplikację - nie używam windowsa więc do dla mnie może być problem. Ale mam np czytnik microSD w laptopie, więc można wsadzić kartę microSDHC do tego aparatu (pewnie w adapterze) i potem w taki sposób przesłać zdjęcia ?

T.B. - Wto 04 Cze, 2019

To jest dobry, amatorski zestaw. A nawet bardzo dobry.
Z tym przesyłaniem zdjęć, to nieprawda.
Kart lepiej używać takich, o jakich mówi instrukcja.

Jar - Wto 04 Cze, 2019