|
forum.optyczne.pl
|
|
Wolne tematy - Wysyłka SMS-ów do klientow
janko125 - Czw 22 Sie, 2019 Temat postu: Wysyłka SMS-ów do klientow Jakie macie podejście do tej formy prezentacji usług. Oczywiście miałbym wszystkie zgody itd. Zastanawaim się tylko, czy efekt nie będzie odwrotny od zamierzone. Poza tym w jaki sposób można to efektywnie zorganizować, aby było to profesjonalne. Jakiś krótki komunikat z ofertą itd. Czy ktoś już to może wcześniej przerabiał - miał już jakieś doświadczenia z tym związane?
ster - Pią 23 Sie, 2019
Powiem szczerze, że nie mam nic przeciwko, pod warunkiem, że przychodzące sms-y są dla mnie przydatne i wartościowe. W przeciwnym razie, łatwo można zrazić do siebie potencjalnego klienta.
Krótko mówiąc - tak, ale na wyraźną oraz świadomą prośbę klienta.
Co do samej usługi - to jest wiele serwisów dostarczających API SMS do wysyłki SMSów. Proponuję sprawdzić chociażby w Freshmail. Mają tam dobry stosunek ceny do jakości. Przydatną opcją jest możliwość personalizacji smsów. Czyli wysyłanie określonych treści dla określonego odbiorcy czy określonych grup odbiorców.
ryszardo - Pią 23 Sie, 2019
Z mojego punktu widzenia słaby pomysł.
O ile rozsyłanie 'ofert' mailami jest powszechne i akceptowalne, to SMSami nie. Ta forma komunikacji jest jednak używana głównie do kontaktów prywatnych i wszystko inne jest przeważnie traktowane jako spam lub (co gorsza) naciąganie.
Poza tym SMSy umierają wypierane przez messengera (głównie w młodszych pokoleniach, ale nie tylko) i podobne komunikatory, więc jest to co najmniej dziwne posunięcie (chyba, że usługi z założenia skierowane do osób starszych).
Lepszą strategią jest moim zdaniem skupienie się na portalach społecznościowych. Warto ogarnąć, który dominuje w danej dziedzinie - w wielu jest to Instagram, w innych FB, czasem Twitter lub nawet Youtube (tu nakłady pracy konieczne do stworzenia treści dużo większe, niż w pozostałych). O strategiach promowania na każdej z tych platform można by napisać niezłą monografię i zdecydowanie nie czuję się kompetentny, ale warto się tematem zainteresować.
komor - Nie 25 Sie, 2019
Nie wyobrażam sobie wyrażenia zgody na rozsyłanie ofert SMS-em, jeżeli nie jest to informacja oczekująca natychmiastowej reakcji. To jednak jest „nagła i pilna” forma komunikacji. Wszelkie Polsaty i inne takie dodaję do ignorowanych. SMS z Biedronki z aktualną promocją, kiedy właśnie wchodzę do ich sklepu – owszem. SMS od firmy kurierskiej, że dziś mnie odwiedzi – jak najbardziej. Ale nie reklamy/oferty — na maila proszę.
|
|