forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu bez lustra z wymienną optyką - Olympus OM-D E-M10 MARK III - jakie obiektywy?

pszemkel - Pon 28 Paź, 2019
Temat postu: Olympus OM-D E-M10 MARK III - jakie obiektywy?
Witam.
Jako, że chciałem uniknąć typowego pytania od którego zapewne większość tutejszych użytkowników dostaje białej gorączki, a mianowicie „Jaki aparat do 2500zl?”, wstępnie zapoznałem się z tym, co rynek fotograficzny ma mi do zaoferowania.
Niestety jestem laikiem w tych sprawach i dopiero rozpoczynam moją przygodę z fotografią, chciałbym się polecić Was o kilka rzeczy.

Wstępnie planuję używać aparatu głównie w podróżach. W międzyczasie chcę szkolić swoje umiejętności na ludziach, naturze, zwierzętach.

Z początku wyszukałem dosyć popularne rozwiązanie w postaci Nikona D5600 z kitowym obiektywem 18-55. Po przeczytaniu kilku postów na forum stwierdziłem, że lepszym wyborem będzie zakupienie go w zestawień z kitowym obiektywem 18-105. Idąc dalej w las pojawiało się co raz to więcej informacji i moje chęci przerzuciłem na body D5600 z obiektywem Sigma 17-50 f2.8. Dosyć sporo fajnych promocji ostatnio pojawia się na ten model.

Na tym miałem zaprzestać, ale podczas poszukiwania tego zestawu w sklepach fotograficznych, kilkukrotnie spotkałem się z opinią „Nikoniarzy”, że nawet sami planują przerzucić się na coś z Olympusa.

Dosyć często polecanym aparatem jest Olympus OM-D E-M10 MARK III. Znalazłem fajną promocję na sklepie AB Foto, a mianowicie aparat ten sprzedawany jest w następujących konfiguracjach:
Body + obiektyw 45mm f/1.8 za 2699zl
Body + obiektyw M. Zuiko 45mm f/1.8 + obiektyw 14-42 IIR Kit za 2849zl
Body + obiektyw M. Zuiko 45mm f/1.8 + obiektyw 14-42 EZ za 3199zl

Czy osobiście możecie polecić któreś z rozwiązań? Czy macie może coś swojego do zaoferowania w tym budżecie w okolicach 2700zl?

Z góry dziękuję za Waszą pomoc.
Pozdrawiam!

Goofy - Wto 29 Paź, 2019