forum.optyczne.pl

Propozycje - Propozycja dotycząca rejestracji uczestników

greg_lobinski - Pon 25 Sie, 2008
Temat postu: Propozycja dotycząca rejestracji uczestników
Cześć!
Jestem amatorem, niedzielnym pstrykaczem. Ale czytam stronę i forum od ok. 1,5 roku bardzo regularnie.
Nie wypowiadam się, tak sobie myślę, że moje opinia nie przydałaby się większości z was.
Odnoszę też wrażenie, że niektóre osoby piszą, choć nie bardzo wiedzą o czym, aby tylko zaistnieć. Szczególnie śmieszne są tzw. wojny systemowe.


Dlatego mam propozycję do admina, aby przy rejestracji obowiązkowo zamieszczać swoje "najlepsze" zdjęcia. Wtedy mógłbym się przekonać się, naocznie że tak powiem, czy warto słuchać rad takich osób.

Pozdrawiam

Jesienny - Pon 25 Sie, 2008

No już nie przesadzajmy z takimi rzeczami. Wojny systemowe? To, że każdy zachwala co jego to normalne, zresztą zauważmy, że polecanie "nie swojego" sprzętu jest tutaj na porządku dziennym (i nocnym). I nie zapominajmy, że jest to strona i forum głównie sprzętowe, a nie prezentujące artyzm fotograficzny.

Poza tym spora część tu przebywających zarejestrowała się po to by rozwiać swoje wątpliwości co do aparatów, które dopiero zamierzają kupić - to niby jakie zdjęcia mają pokazać, skoro niekoniecznie mają je czym zrobić.

mnich - Pon 25 Sie, 2008

greg_lobinski napisał/a:
Szczególnie śmieszne są tzw. wojny systemowe.
Gdybyś czytał uważnie, to wiedziałbyś że wszelkie takie wojny są z przymróżeniem oka.
Jak napisał kolegaJesienny, pomysł raczej nie trafiony.

[ Dodano: Pon 25 Sie, 2008 13:01 ]
greg_lobinski napisał/a:
niektóre osoby piszą, choć nie bardzo wiedzą o czym
Ale tu już masz racje. Niestety.
Arek - Pon 25 Sie, 2008

Też mi się wydaje, że kolega przesadza. Ja na przykład zdjęcia robie co najwyżej średnie, a jakie takie pojęcie o optyce i sprzęcie mam, więc wydaje mi się, że doradzać mogę.
mnich - Pon 25 Sie, 2008