Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Canon Zoom Browser problem z instalacją
Autor Wiadomość
jowita 
Nowy


Posty: 18
Wysłany: Wto 10 Mar, 2009   Canon Zoom Browser problem z instalacją

Witam, mam dziwny problem z instalacją oprogramowania ZoomBrowser Canona (zakupionego z kompaktem.) Umiem znaleźć pliki na karcie aparatu po podłączeniu kabla, ale miałam nadzieję, że ten program da mi coś więcej, np. automatyczne obracanie zdjęć. Nie instaluje się on jednak prawidłowo.

Dwukrotnie instalowałam i odinstalowywałam Zoom Browser, ściągnęłam tez update ze strony Canona, restartowałam, mimo to program nie działa. Pojawia sie ekran powitalny... i znika. Jest tak zarówno kiedy probuje wystartowac program ze skrótu, jak i kiedy wrzucam zdjęcia z aparatu na dysk twardy programem Camera Window. Nie wyświetla sie przy tym żaden komunikat, który by mógł stanowić wskazówkę .

Mam komputer AMD 64 X2 Athlon Dual, plyta Gigabyte ze zintegrowaną kartą graficzną, rozdz. ekranu 1024 X 1280, Windows XP SP2. Zastanawiałam się, czy program nie wchodzi w konflikt z jakimś innym oprogramowaniem - skaner Mustek, drukarka HP, antywirus Avast (?)

Jak na złość, program instaluje się bez problemów na małym laptopie, też z Windowsami XP, ale z procesorem i też zintegrowaną grafiką Intela (wolny, mało RAM-u, nie nadaje się do niczego prócz pisania i przeglądania Internetu ...)

Czy ktoś już miał takie problemy przede mną? Szukałam i nie mogłam znaleźć opisu...
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Wto 10 Mar, 2009   

biblioteki typu netfamework zainstalowane ?
system zaktualizowany do SP3 (jesli XP) ?
 
 
jowita 
Nowy


Posty: 18
Wysłany: Wto 10 Mar, 2009   

edmun napisał/a:
biblioteki typu netfamework zainstalowane ?
system zaktualizowany do SP3 (jesli XP) ?


Zaktualizowałam biblioteki netframework, zgodnie z Twoją sugestią - na pewno się przyda, ale akurat ZoomBrowser dalej nie chce działać (tak, odinstalowałam go i zaisntalowałam ponownie, aktualizację też.) SP3 nie mam na żadnym komputerze, a mimo to na laptopie ZoomBrowser się uruchamia.

Zauważyłam jedną rzecz- jest to mój komputer i jestem na nim zalogowana jako admin, ale nie mogę zlikwidować w rejestrze HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Canon oraz podklucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Canon\CAL\Server4Main nawet po dezinstalacji i restarcie. Tzn., likwiduję go, a jak uruchamiam ponownie regedit, on wciąż tam jest ;)
Może tu jest jakiś problem?
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Wto 10 Mar, 2009   

hmm.. ciężko cokolwiek wywnioskować... bardzo to pod fusy mi podchodzi...
(przy okazji znalazłem coś takiego)
http://diplodocs.pl/instr.../ZOOMBROWSER-_E

głupie pytanie ale czy nie masz czasami nazwy użytkownika dwuczłonowej?
spróbuj na kompie na którym nie chodzi, stworzyć nowego użytkownika o krótkiej nazwie i spróbuj na tym użytkowniku... :/
 
 
jowita 
Nowy


Posty: 18
Wysłany: Sro 11 Mar, 2009   

edmun napisał/a:
hmm.. ciężko cokolwiek wywnioskować... bardzo to pod fusy mi podchodzi...
(przy okazji znalazłem coś takiego)
http://diplodocs.pl/instr.../ZOOMBROWSER-_E

głupie pytanie ale czy nie masz czasami nazwy użytkownika dwuczłonowej?
spróbuj na kompie na którym nie chodzi, stworzyć nowego użytkownika o krótkiej nazwie i spróbuj na tym użytkowniku... :/


Hmmm, właśnie mam nazwę dwuczłonową... zobaczę w domku (teraz piszę z pracy.)
Dzięki za porady, oraz link do instrukcji, ściągnę sobie i przeszukam.

Dziwna sprawa z tym programem. Ostatnio nic złego nie działo się z moimi Windowsami, oby to nie był pierwszy sygnał że szykuje mi się reinstalka. Na komputerze jest duużo różnych programów, niestety.

A o co chodzi z tymi fusami, jeśli można zapytać? Czary-mary? ;)
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Sro 11 Mar, 2009   

dokładnie :)


co do nazwy.. daj znać czy dało radę
 
 
jowita 
Nowy


Posty: 18
Wysłany: Sro 11 Mar, 2009   rozdwojenie jaźni;)

Jest mi trochę głupio, ale muszę się przyznać, że nie zdawałam sobie sprawy z tego, że instaluję program NIE na koncie administratora. Jest tak: są 2 profile: Jowita/Admin i Jowita/Jowita. Na co dzień jestem na koncie Jowita/Jowita. Konfigurację robił dwa lata temu znajomy, który nie pamięta :o hasła administratora. W każdym razie takie oczywiste oczywistości jak hasło 'jowita' nie wchodzą w grę. Na konto admina wchodzę tylko poprzez tryb awaryjny, bez logowania na hasło. Nie wiem jak to możliwe, ale program zainstalowałam na zwykłym koncie, a uruchamia się tylko w trybie awaryjnym. Probowałam sama sobie nadać uprawnienia, ale może nie umiem tego robić, bo nie pomogło. Jak myślisz, gdybym odinstalowała program i zainstalowała go ponownie w trybie awaryjnym, to byłby dostępny dla obydwu użytkowników? Jestem już troszeczkę zmęczona tymi nieustającymi instalacjami... Próba zainstalowania go w folderze moje dokumenty tez zawiodła, tzn. nie pomogło...

ps. nie mogę zainstalować programu w trybie awaryjnym, bo nie che się uruchomić w niskiej rozdzielczości. Nie udało mi sie też zmusić systemu, żeby w profilu na którym pracuję, wyświetlał możliwość przełączenia się na administratora. Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Jako maniaczka testowania różnych mniej lub bardziej ciekawych programów mam za sobą już trochę instalacji, i pierwszy raz spotykam się czymś takim! Brak dostępu do głównego konta w dobrej rozdzielczości nigdy mi nie przeszkadzał, bo żaden program się tak nie zachowywał!

Napisałam maila do Canona Polska i dostałam tylko telefon do ich pomocy technicznej - nie wiem czy to dobry pomysł, bo sprawa jest dość skomplikowana.
Może znasz jakiś porządny portal anglojęzyczny gdzie można pytać o oprogramowanie Canona?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15