optyczne.pl forum.optyczne.pl
 
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy



Poprzedni temat :: Następny temat
Kilka pytan laika... od miejsca w Krakowie do wywolywania
Autor Wiadomość
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009 03:04   

czym sie roznia filmy np. kodak portra 160VC/36, a 160VC/120? co oznaczaja te cyfry zaraz za czuloscia iso?
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






hijax_pl 
Moderator
click-o-matic!



Pomógł: 472 razy
Posty: 22467
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009 07:06   

160/VC36-135 to film pod mały obrazek a 160VC/120 - średni format.
 
 
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009 11:32   

dzieki hijax_pl, oczywiscie mnie (w domysle f100) interesuje tylko maly obrazek, si? juz na dniach skompletuje powiedzmy 2x velvie 50/kodak portre 400 i 160 VC i agfe apx 100, wyjdzie to pewnie ponad 100zl, ale na poczatku zobacze jak to wyglada.
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3210
Skąd: Silesia
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009 11:42   

do f100 - 135 :)
apx se wywołasz?
 
 
 
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:20   

ghost tzn? cos z agfa jest nie tak?


---
edit: wiem, ze troche czasu minelo, ale wole sie dopytac:)
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3210
Skąd: Silesia
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:24   

apx to film do ręcznego wołania. jeżeli chcesz wywoływać w labie to chyba lepiej coś do c41. :)
 
 
 
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:26   

ok, dzieki! :smile:
zaraz wrzuce linki do paru filmow, ktore zamierzam nabyc, jakby cos sie nie zgadzalo to mozesz zwerfikowac? poza tym gdzie najlepiej kupowac? czarno-biale.pl?

wlasnie czekajac na cyfre sprawilem sobie F100+ teraz pewnie 50 f/1.8D (bo do f/1.4 chyba nie warto doplacac). juz sie ciesze :grin:



-----
edit:
http://www.allegro.pl/ite...yczen_2011.html
http://www.allegro.pl/ite..._maj_2011.html,
http://www.allegro.pl/ite..._maj_2011.html,
http://www.allegro.pl/ite...topad_2011.html

wszystko bedzie nalezycie smigac?
nie moge znalezc velvi 50.
wszystko od tej samej osoby, wiec przynajniej z przesylka dobrze wyjdzie
Ostatnio zmieniony przez magiczny Nie 28 Lut, 2010 16:45, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3210
Skąd: Silesia
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:40   

zobacz jeszcze http://afv.pl/. ciut taniej, ale wybór mniejszy.
 
 
 
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:53   

ghost zostane chyba przy allegro, bo korzystnie wypada (linki wyzej)
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3210
Skąd: Silesia
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:54   

1 i 2 to 120 czyli średni format.
3 to velvia :-) ale szukaj w jednym miejscu, bez sensu 2x płacić za przesyłkę.
4 to film do ręcznego wołania

cz-b c41:
Kodak bw400cn, Kodak Profoto,
jest jeszcze fuji.
tu cała kategoria w czarno-bialych.

kolorowe c41:
lekko przeterminowane profoto, portra 160VC, portra 400VC

slajdy:
sensia na rozgrzewkę i velvia 50, albo lekko przechodzona :-)
Ostatnio zmieniony przez ghost Nie 28 Lut, 2010 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 16:58   

ghost - zobacz jeszcze raz linki, bo pozmienialem z 120 :smile:
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3210
Skąd: Silesia
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 17:11   

no to już sa małoobrazkowe :-)
 
 
 
magiczny 
Uczestnik


Posty: 92
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 17:22   

no to nie pozostaje nic tylko kupic :smile: dzieki!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13