Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: goltar
Sob 01 Sty, 2011
FOTOGRAFIA KOLEJOWA
Autor Wiadomość
hajhet 
Rozmowny
tak jest.



Posty: 213
Skąd: Głogów Małopolski
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010   

152. To w takim razie jeszcze jedno zdjęcie pociągu relacji Warszawa Wschodnia - Przemyśl Główny przy zmienionej trasie. Z wczoraj. Czekałem na niego pół godziny, bo się łaskawiec spóźniał :D . Lekko przerobione, dla "klymatu" :D

 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






muzyk 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 282 razy
Posty: 8443
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010   

Hajhet, ładne zdjęcie. Ociupinkę leci w lewo moim zdaniem.
 
 
ophiuchus 
Optyczny



Pomógł: 36 razy
Posty: 2267
Skąd: Zamość
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010   

muzyk, pociąg zakręcowywuje, bo mu się szyny wygły... dlatego leci w lewo :mrgreen:

[ Dodano: Nie 14 Lis, 2010 18:41 ]
153. W perspektywie mając...


154. ...przyszłość kolei na Zamojszczyźnie,


155. ...rozważyć musimy wszystkie przeszkody,


156. ...aby obrać właściwy kierunek.


157. Teraz nasza kolej!
 
 
Oggy 
Uczestnik
Fotograf kolejowy



Posty: 85
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010   

ophiuchus, a z Zamościa to PKP IC zrobiło kolejowe za***ie - idiotyczna decyzja o likwidowaniu pociągów o trakcji spalinowej odcięła Twoje miasto od reszty kraju... Ale za to z drugiej strony miasta są Bortatycze... No i LHS - tam warto pokombinować :)

hajhet, pamiątka po tym pociągu będzie świetna. Podoba mi się :)
 
 
ophiuchus 
Optyczny



Pomógł: 36 razy
Posty: 2267
Skąd: Zamość
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010   

Oggy, ponoć są plany przywrócenia ruchu osobowego do Krakowa i Wrocławia w ciągu najbliższych miesięcy. Czytałem coś o marcu 2011. Zobaczymy jak to będzie po wyborach. Natomiast LHS mam po drugiej stronie miasta, codziennie w drodze do pracy przejeżdżam nad torowiskiem. Muszę tylko wyczaić kiedy jeżdżą jakieś składy i się zebrać w sobie :D Szkoda też, że PKP pozbyło się stacji Zamość - Północ ;)
 
 
hajhet 
Rozmowny
tak jest.



Posty: 213
Skąd: Głogów Małopolski
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010   

Oggy, linia 71 przez bodajże 7 lat też była wyłączona z ruchu pasażerskiego. W 2007 pojechał pierwszy skład: diesel SU42+1 wagon, tylko z Rzeszowa do Kolbuszowej, czyli jakieś 29km, w grudniu 2009 puścili szynobus i w/w skład do Tarnobrzega i Stalowej Woli Rozwadowa. Problemem było to, że duża, bardzo duża część infrastruktury była zrujnowana, urządzenia srk rozkradzione, dworce zdemolowane itd. Vmax na linii wynosił 30 km/h. Całe szczęście podnieśli do 70, a w planach jest jeszcze więcej. Mam nadzieję, że to się PKPowi opłaci, bo gruntownie odnowili dworzec w moim Głogowie, ostatnio, a wcześniej porobili jeszcze przystanki na trasie ;)
 
 
Tadeuszek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

http://www.kropilak.com/?go=trains
a może coś takiego spróbujcie? :razz:
 
 
dr11 
Optyczny


Pomógł: 54 razy
Posty: 3810
Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

ophiuchus, fajna opowieść.

Tadeuszek, widać, że tło się powtarza ale fajnie zrobione technicznie :)

Ode mnie pstryk z sztokholmskiego metra.
158.
 
 
Oggy 
Uczestnik
Fotograf kolejowy



Posty: 85
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 12 Gru, 2010   

Powracając do tematu umierającej prawdziwej trakcji spalinowej (bo plastikowe szynobusy które bez przerwy się psują są dla mnie mało ciekawe i "nieprawdziwe"), w Poznaniu póki co z ruchem lokomotyw SU45 nie jest źle. W planie pozostaje jedna para osobowych do Krzyża (przynajmniej powinna, wszak zmienił się rozkład i jutro się okaże czy jeszcze diesel jeździ na tym składzie), dodatkowo wskutek rozpadających się szynobusów SA132 w ostatnich dniach często pojawiał się dodatkowy skład wagonowy na linii do Wolsztyna, jedna SU45 jest także rezerwą dla parowozu dla tej linii. Jedna SU45 1-2 razy w tygodniu odbywa służbę z pociągiem towarowym Poznań Franowo-Czarnków. Zniknął natomiast niestety łącznik do pociągu iR "Mazowsze" relacji Gorzów Wielkopolski-Warszawa, który między Gorzowem i Poznaniem prowadzony był SU45.

159. Jeden ze składów osobowych udało mi się uwiecznić - SU45-089 z Zakładu Przewozów Regionalnych w Poznaniu (Lokomotywownia Krzyż) na czele pociągu 78143 do Krzyża oczekuje na odjazd z poznańskiego dworca.

Ciekawostką odnośnie tego składu jest to, że cała jego trasa poprowadzona jest "pod drutem". Mimo to nie opłaca się na ten kurs wystawiać innego taboru - lokomotyw elektrycznych Przewozy Regionalne już nie mają, natomiast dzierżawa od PKP Cargo jest kosmicznie droga. Także poczciwe "kible", czyli jednostki EN57 na to połączenie się nie nadają, gdyż ze względu na frekwencję pociąg musiałby być zestawiony z 3-4 zestawów - a ten byłby tak prądożerny, że bardziej się opłaca wystawić diesla...
Dodatkową ciekawostką są same wagony. W Poznaniu zaszedł ostatnio renesans kilka lat temu masowo wycofywanych i ciętych na złom piętrowych zestawów serii Bhp - do Poznania ściągnięto z Chojnic kilka sztuk takich zestawów - 4 czterosekcyjne oraz 1 dwusekcyjny, które podczepione pod SU45 przypominają czasy eksploatacji lokalnych linii kolejowych w latach 90-tych...
 
 
bhpchmiel 
Optyczny



Posty: 2863
Skąd: Milanówek
Wysłany: Nie 12 Gru, 2010   

Oggy, ja tylko ogromnie żałuję, że składy z wagonami Bhp nigdy nie były "puszczane" na trasie Warszawa - Skierniewice. To co się wyrabiało i teraz wyrabia w pociągach na tym odcinku woła o pomstę do nieba :evil: W czasie remontu tunelu średnicowego obiecywano, że po jego zakończeniu będą tamtędy jeździły nowe, piętrowe składy bodajże Bombardiera. Jak skończyli to się okazało, że wykonawca bezmyślnie podniósł torowisko i te wagony nie będą mogły wjechać - idiotyzm na maxa :evil:
 
 
muzyk 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 282 razy
Posty: 8443
Wysłany: Pon 13 Gru, 2010   

ophiuchus napisał/a:
pociąg zakręcowywuje, bo mu się szyny wygły... dlatego leci w lewo

Ba. Mimo to całość leci lekko w lewo - pominąwszy wygłe szyny. :lol:
 
 
baracuda 
Entuzjasta
kotletów.



Pomógł: 5 razy
Posty: 669
Skąd: Silesia
Wysłany: Pon 13 Gru, 2010   

dr11 napisał/a:
Ode mnie pstryk z sztokholmskiego metra.



Witam , tylko jeden pstryk :neutral: , przecież tam można pstrykać i pstrykać ,
jak w muzeum :razz:
 
 
Oggy 
Uczestnik
Fotograf kolejowy



Posty: 85
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 13 Gru, 2010   

160. Przypadkiem trafiłem na to zdjęcie szperając sobie na dysku... Oświetlony promieniami powoli zachodzącego słońca parowóz Ol49-69 z nadzwyczajnym pociągiem pospiesznym pędem wjeżdża na stację w Szreniawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16