Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ślepy chyba jestem, ale nie widzę zwłaszcza na górnym jakiegoś efektu filtra, w ostateczności balans bieli, zabawę kanałami i winietę. Na dolnym widzę za to dość nienaturalną flarę.
Ślepy chyba jestem, ale nie widzę zwłaszcza na górnym jakiegoś efektu filtra, w ostateczności balans bieli, zabawę kanałami i winietę. Na dolnym widzę za to dość nienaturalną flarę.
Na tym polega tajemnica dobrego retuszu. Większość zmian wprowadzana jest tylko troszeczkę, dlatego dla wielu efekt jest niezauważalny.
Tutaj zastosowano efekt filmowy, obecny na większości, jak nie na wszystkich filmach oglądanych obecnie w kinach. Efekt nie jest mocny i nie kłuje po oczach, ale wyraźnie zmienia klimat. Technika uzyskania wcale nie jest banalna, a polega na nałożeniu na cienie i jasności barw dopełniających. Barwy dopełniające to leżące na przeciw siebie barwy na kole barw, których zestaw ludzie odbierają jako bardzo ładny i przyjemny dla oka... na przykład niebieskości i czerwienie podczas zachodu słońca.
Tutaj mapą gradientu nałożono na cienie jakiś odcień niebieskiego, a na jasności jakiś odcień pomarańczowego i zmieszano na warstwach mapę ze zdjęciem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14