Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Fuji Cashback
Autor Wiadomość
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

Typowo polskie: gdy dopominasz się o należne ci pieniądze jest zasugerowanie lub powiedzenie wprost że możesz ich w ogóle ich nie zobaczyć.
To jest typowo polskie.

Po prostu komuna bezprawnie ludziom wiele zabierała i takie straszenie u nas na nich jeszcze działa.

Jakby nagranie lub maile "o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp." Fujifilm trafiło do sieci,
to sprzedaż sprzętu ich marki siadłaby przed zakończeniem promocji -bo nikt by im w ten cash back nie wierzył.



Nowy Cashback Fujifilm nie ma nawet regulaminu https://fuji-promotions.com/pl/pl/pages/cb-0616/home na który klient mógłby się powołać i dochodzić swoich praw.

"Pełne informacje dotyczące promocji będą dostępne na tej stronie internetowej 20 czerwca 2016"
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






stalowypępek 
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 130
Skąd: Z Łodzi w Czikago
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

fides, w którym miejscu ktoś mu zasugerował, że może nie zobaczyć pieniędzy?
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

Dla osoby myślącej, która przeczytała regulmim promocji (punkt 13.) i dostała informację od osób zajmujących się jej sprawą "o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp." -to oczywista sugestia.
 
 
stalowypępek 
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 130
Skąd: Z Łodzi w Czikago
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

fides, wg mnie to nadinterpretacja. Nie chcę nikogo tutaj bronić, ale chyba nie masz świadomości jak firmy muszą się w takich sytuacjach zabezpieczać przed różnymi kombinatorami.

Jeżeli kolegi wniosek został zaakceptowany to znaczy, że wziął udział w promocji i ten punkt go w ogóle nie dotyczy.
Wg mnie tutaj raczej chodzi o sytuację, gdy serwery firmy trzeciej padną w ostatniej godzinie trwania promocji, czy coś w tym stylu. Oczywiście mogę się myllić.
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

Nie jest ważne co "według ciebie" tylko co jest napisane w regulaminie promocji https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms -bo ona jest podstawą późniejszych działań Fujifilm, a także roszczeń kupującego.
Jeżeli jeden z punktów brzmi:
"13. FUJIFILM nie ponosi odpowiedzialności za awarie i błędy sprzętowe, techniczne, softwareowe, związane z serwerami i witrynami internetowymi, będące poza kontrolą prowadzącego promocję, ani za ich skutki, nawet gdyby sytuacje te uniemożliwiały klientom uczestnictwo w promocji."
-to znaczy że mogą się na niego powołując uniemożliwić klientom udział w promocji.
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

Mogę przyjąć i zrozumieć tłumaczenie się problemami "technicznymi" jeśli trwają kilka, kilkanaście godzin. OK jakaś poważna awaria - kilka dni, no, OK - tydzień. Ale TRZY tygodnie?

Stalowypępek - proszę, nie zarzucaj mi pieniactwa i nie wyjeżdżaj z tekstami "typowo polskie".
 
 
stalowypępek 
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 130
Skąd: Z Łodzi w Czikago
Wysłany: Pon 06 Cze, 2016   

fides, tłumaczyłem Ci już wyżej dlaczego firmy stosują takie klauzule. Nie będę się powtarzał.

JBJ, sorry, ale nie znam dokładnych realiów, a z tego co napisałeś wynika jakbyś się trochę czepiał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16