Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
I to jest najgorsze że egzekwowanie swoich praw zabiera tak dużo czasu.
Serwis się powinien wstydzić, a ten przykład powinien być przestrogą dla innych firm.
Nie chcemy niedbalstwa, olewactwa i ignorancji! Chcemy wszystkiego tego co powinen zapewnić sprzedawca i serwis od chwili zakupu produktu.
Tak długo jak w Polsce będzie jeden jedyny serwis autoryzowany Canona, tak długo będziemy (użytkownicy Canona) godzić się na monopolistyczne praktyki tego serwisu - przynajmniej w okresie gwarancyjnym. Znam to doskonale z autopsji tyle, że w przypadku kamer cyfrowych. Bez wchodzenia w zbytnie szczegóły naprawialiśmy za marny grosz (dla nas i dla klienta) kamery cyfrowe, których serwis Canona nie raczył ruszyć, bo... No właśnie nie wiadomo - serwis odmawiał naprawy gwarancyjnej i często przy tym twierdził, że konieczna jest wymiana płyty głównej (np. 75% ceny nowej kamery przy serwisie pogwarancyjnym), mimo że często wystarczyło wymienić JEDEN kondensator SMD w takim egzemplarzu (cena kondensatora w granicach kilkudziesięciu GROSZY!).
Wiadomo, serwis autoryzowany musi trzymać się pewnych zasad i "partyzantki" robić oficjalnie nie mogą - jak w procedurze mają napisane "Przy takiej usterce wymienić płytę główną", nie mogą naprawić sprzętu inaczej, ALE... Można przecież traktować człowieka jak... człowieka - wyjaśnić sytuację klientowi i zaproponować naprawę odpłatną, ale na uczciwych warunkach.
To, co zrobił Canon w tym szczególnym przypadku jest standardową odpowiedzią dla klienta, a jednocześnie... przyznaniem się do winy W piśmie oficjalnym chroni się własny tyłek, a klientowi wypłaca pieniądze, żeby pozbyć się "natręta" i zachować wizerunek firmy (im mniej "natrętów", tym większy procent zadowolonych klientów). Szkoda tylko, że trzeba to robić oficjalnymi kanałami, zamiast po prostu wyjaśnić wszystko i załatwić od razu całą sprawę z serwisem...
jest rekojmia u sprzedawcy 1 rok i nie musisz nic przez gwarancje zalatwiac
a skoro canon tylko zwroci za aparat a nie za opinie rzeczoznawcy to mozesz
1. zalatwic to sadownie
2. wziac kase pewnie dostaniesz tyle ile wtedy zaplaciles a wiadomo ceny spadly i olac canona i wziac cos innego
Oj daleka była droga do odzyskania pieniędzy.
Kadr jest minimalnie przechylony w moim eosie, i jest to tylko zauważalne przy robieniu fotek z równym horyzontem i przy ostatnich moich testowych zdjęciach z poziomica biorąc pod uwage, ze jestem amatorem i ilosc zdjec jakie robię zauważyłem tylko kilka fotek z ta wada, na których jeśli sie dobrze przyjrzeć to widać minimalne odchylenie od pionu i aby to potwierdzić musialem dobrze sie przyjrzeć z druga osoba. Jakie jest odchylenie christo? Tego nie wiem bo nie widziałem zdjeć.Stwierdzam... ze nie będę borykać się z takim problemem po serwisach, radcach prawnych za friko w naszym urzedzie miejskim itd.. podejrzewam że spale masę paliwa na załatwianiu sprawy z reklamacja,
Ale gratulacje za cierpliwość i wytrwałość!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14