Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
1-Zestawienie kolorów fajne i na tym w mojej opinii koniec Dość ciężko wyszła modelka. Lewa ręka mimo światłocieni zlewa się z nogami co powoduje ciężki cielisty dół.
90s Mocne wejście w Nowy Rok! Bardzo ładne prace.Widać stary ile w to serca kładziesz,ile przygotować i godz przed kompem.Naprawdę szczere gratulacje i czapka z głowy!Z mojej strony co spróbowałbym zrobić inaczej to mniejsze tylne światło na zdjęciu nr 2 bo spore przepalenia na zegarach choć to zdjęcia tak czy inaczej podoba się naj.Podobnie sprawa wygląda na zdjęciu nr 3 w prawym górnym rogu.
Widać stary ile w to serca kładziesz,ile przygotować i godz przed kompem
Jak widać nie wystarczająco dużo.
Arkowal napisał/a:
Z mojej strony co spróbowałbym zrobić inaczej to mniejsze tylne światło na zdjęciu nr 2 bo spore przepalenia na zegarach choć to zdjęcia tak czy inaczej podoba się naj.Podobnie sprawa wygląda na zdjęciu nr 3 w prawym górnym rogu.
Zgadzam się z Tobą w 100% zwłaszcza na 3 byłoby to łatwe do wykonania.
Z mojej strony co spróbowałbym zrobić inaczej to mniejsze tylne światło na zdjęciu nr 2 bo spore przepalenia na zegarach choć to zdjęcia tak czy inaczej podoba się naj.Podobnie sprawa wygląda na zdjęciu nr 3 w prawym górnym rogu.
Zgadzam się z Tobą w 100% zwłaszcza na 3 byłoby to łatwe do wykonania.
Tylko po co? Przepal to nie grzech!. Na 3 ich nie ma, na 2 jest ich sporo. Ktore zdjcie sie podoba? Chyba watpliwosci nie ma? Obawiam sie ze po wyciagnieciu 2 "na histogram" byloby gorzej. To jest najlepsze z serii, modelka swiecona "w punkt", reszta dodaje blasku. 1 i 3 byly bardziej ciagniete w postprocesie.
Dwojke biore w ciemno
FotoVideo, moim zdaniem pewne portrety nie wymagają retuszu. Portrety dzieci, portrety sytuacyjne, portrety znanych osobistości...
Jednak istotą portretu studyjnego jest dążenie do ideału. Ostatecznie studio stwarza właśnie takie warunki. Tutaj fotografujesz co prawda dzecko, jednak jest to typowy studyjny portret i powinien być wyretuszowany, lub zrobiony z większej odległości. Nie mówię o jakiejś kilkugodzinnej obróbce. Ot usunięcie drobnych przebarwień skóry, żyłki w białkach oczu, pod lewym okiem też jest jakieś coś, jakby bród z matrycy aparatu...
Według mnie niczego nie trzeba retuszować, przyglądając się od strony technicznej zdjęcia umyka nam to, KTO i po co zrobił to zdjęcie.
Dziewczynka ta może być jego/jej córką, jest mądra, dobrze się uczy i jest w wieku "pomiędzy"- już nie dziecko; prawie kobieta.. fajnie jest patrzeć jak dojrzewa... jak się zmienia... . To jest portret prawdziwy wykonany zapewne przez rodzica kochającego miłością bez warunkową: 'a zmień to i to', 'ustaw się tak a tak'
Wolański, Czasem fajnie jest poznać historię jakiejś fotografii. Czasem fotograf może zdradzić tajemnice warsztatu, ale zawsze na pierwszym miejscu jest obraz. Obraz z dołączonym obszernym opisem, nie jest już obrazem, a historyjką obrazkową. Najlepiej obrazowi dać przemówić samodzielnie, bez literatury objasniającej widzowi, co powinien zobaczyć.
W najcenniejszym albumie fotograficznym jaki posiadam, każde zdjęcie jest opatrzone wcale nie zdawkowym tekstem. W kółko oglądam oczywiście obrazy. Tekst przeczytałem raz i rzadko do niego wracam. Jednak ten tekst bardzo wzbogaca album, a nawet przenosi go na wyższy poziom.
Tomasz Tomaszewski "To, co trwałe", tekst Grzegorza Kapli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13