Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jest teraz sens kupować pierwszą wersję? Ona zdaje miała parę drobnych, ale istotnych problemów czy ograniczeń, jak pamiętam? Chyba że jako drugi korpus w systemie…
Można tak napisać o każdym poprzedniku produkowanego obecnie aparatu.
U Fujifilm na przykład przed modelami X-Pro2, X-T2 i X-T20 tryb szeroki/śledzenie ostrością był kiepski.
W najnowszych tanich modelach X-A3 i X-A10 wciąż jest kiepski autofokus -sprawdza się tylko przy statycznych obiektach. A jednak ktoś je kupuje.
Można tak napisać o każdym poprzedniku produkowanego obecnie aparatu.
Oczywiście, ale niektóre modele są bardziej obciążone „genetycznie” niż inne i bardziej cierpią na syndrom pierwszej generacji w danej linii. Moja wątpliwość to bardziej było pytanie niż stwierdzenie faktu. Cena na poziomie 1000€ jest i tak bardzo atrakcyjna, ciekaw natomiast jestem, czy nie ma zonków typu 12-bitowe skompresowane RAW-y z artefaktami czy brak możliwości wyłączenia symulacji ekspozycji przy współpracy z lampami studyjnymi.
Za różnicę w cenach między A7 (wczorajszej 813 euro) i A7 II można kupić obiektyw Sony FE 85mm f/1.8
lub Sony Zeiss FE 35mm f/2.8
lub Samyang 14mm f/2.8 AF
lub Sony FE 28mm f/2 + Sony FE 50mm f/1.8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14