Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Dodatkowo zgłosiłem cashback na obiektyw (bo jest promocja, że zwracają X zł za obiektyw przy zakupie z body).
Obie promocje łączą się, tj. można zglosić cashback zimowy na aparat + ten sam aparat zgłosić z obiektywem, aby otrzymać zwrot za obiektyw.
Problem polega na tym, że obiektyw, który kupiłem okazał się wadliwy i z uwagi na sprzedaż wysyłkową zwróciłem go do sklepu. Wobec tego chciałem dziś anulować mój wniosek o cashback na obiektyw. Jednak we wniosku o cashback na obiektyw są 2 pozycje. Jedna jest na obiektyw (tą anulowałem), a druga na aparat (nie wiem co z nią zrobić).
Cashback zimowy na sam aparat poszedł osobnym wnioskiem i tam jest sam aparat zgłoszony i rozpatrywany.
W tym cashbacku na obiektyw z racji tego, że zakup szkła ma być z body, jest miejsce na body i na obiektyw, ale jest mozliwość anulowania np. tylko obiektywu albo samego body, albo obydwu tych rzeczy na raz.
I teraz, czy mam anulować w tym wniosku na cashback obiektywowy obie rzeczy, tj. i aparat i obiektyw? Później kupić inne szkło i zgłosić ten wniosek na nowo? Wniosek cashback zimowy na aparat jest osobnym tworem i toczy się pod osobnym formularzem i ma inne ID zgłoszenia.
W FAQ na stronie canona, jest napisane, że w przypadku, gdy produkt został zwrócony do sprzedawcy, wówczas należy anulowac ten produkt w sekcji zarządzania ogłoszeniem. No i ok, anuluję obiektyw, ale aparat nadal mam, czy mam go zostawić? Czy próbując zgłosić obiektyw, który nie będzie wadliwy wniosek nie będzie odrzucony z uwagi na to, że body widnieje już w obecnym wniosku?
[ Dodano: Czw 18 Sty, 2018 10:32 ]
Udało mi się dodzwonić do Canona i kazali anulować oba wiersze w zgłoszeniu na obiektyw, tj. dotyczący body i obiektywu, ale tylko w zgłoszeniu "cashback na obiektyw" - to tak jakby ktoś miał podobną sytuację
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14