Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Anulowanie cashback
Autor Wiadomość
adf1985
[Usunięty]

Wysłany: Sro 17 Sty, 2018   Anulowanie cashback

Witam,

Kupiłem 7D + obiektyw

Zgłosiłem zimowy cashback na 7D.

Dodatkowo zgłosiłem cashback na obiektyw (bo jest promocja, że zwracają X zł za obiektyw przy zakupie z body).

Obie promocje łączą się, tj. można zglosić cashback zimowy na aparat + ten sam aparat zgłosić z obiektywem, aby otrzymać zwrot za obiektyw.

Problem polega na tym, że obiektyw, który kupiłem okazał się wadliwy i z uwagi na sprzedaż wysyłkową zwróciłem go do sklepu. Wobec tego chciałem dziś anulować mój wniosek o cashback na obiektyw. Jednak we wniosku o cashback na obiektyw są 2 pozycje. Jedna jest na obiektyw (tą anulowałem), a druga na aparat (nie wiem co z nią zrobić).

Cashback zimowy na sam aparat poszedł osobnym wnioskiem i tam jest sam aparat zgłoszony i rozpatrywany.
W tym cashbacku na obiektyw z racji tego, że zakup szkła ma być z body, jest miejsce na body i na obiektyw, ale jest mozliwość anulowania np. tylko obiektywu albo samego body, albo obydwu tych rzeczy na raz.

I teraz, czy mam anulować w tym wniosku na cashback obiektywowy obie rzeczy, tj. i aparat i obiektyw? Później kupić inne szkło i zgłosić ten wniosek na nowo? Wniosek cashback zimowy na aparat jest osobnym tworem i toczy się pod osobnym formularzem i ma inne ID zgłoszenia.

W FAQ na stronie canona, jest napisane, że w przypadku, gdy produkt został zwrócony do sprzedawcy, wówczas należy anulowac ten produkt w sekcji zarządzania ogłoszeniem. No i ok, anuluję obiektyw, ale aparat nadal mam, czy mam go zostawić? Czy próbując zgłosić obiektyw, który nie będzie wadliwy wniosek nie będzie odrzucony z uwagi na to, że body widnieje już w obecnym wniosku?

[ Dodano: Czw 18 Sty, 2018 10:32 ]
Udało mi się dodzwonić do Canona i kazali anulować oba wiersze w zgłoszeniu na obiektyw, tj. dotyczący body i obiektywu, ale tylko w zgłoszeniu "cashback na obiektyw" - to tak jakby ktoś miał podobną sytuację :)
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14