Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Cześć,
Czy ktoś zna jakieś ciekawe publikacje/książki na temat marketingu dla fotografa?
Może ktoś podzieli się swoim doświadczeniem w tym temacie ?
Sam zacznę.. wiem, że powinno się, ale sprawia mi to trudność:
- Prowadzić fanpage na fb i być na nim aktywnym jak i zachęcać do aktywności
- inne media społecznościowe jak instagram pozwala bezpośrednio dotrzeć do Klientów więc warto z niego korzystać, tutaj ciut lepiej sobie radzę, wystarczy wrzucać zdjęcia
- blog na stronie ( zastanawiałem się nad tym, jedyne co mi przychodzi do głowy to opis jak dane zdjęcie zostało zrobione, ale nie jestem pewny czy warto w coś takiego wchodzić ).
dajcie znać co myślicie
Ostatnio zmieniony przez komor Sro 29 Lis, 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zależy na jaki rodzaj klienta liczysz. Moje doświadczenie życiowe, nie tylko w fotografii, mówi mi, że najlepszych klientów miałem z polecenia, a nie „z ulicy” czy reklam. Istotne jest natomiast z pewnością portfolio w postaci strony WWW czy konta na Flikrze, FB, Insta czy gdziekolwiek, żeby było co pokazać, jak już ten klient się pojawi i zapyta.
Profile w mediach społecznościowych - na pewno są teraz ważne, ale ja bym uważała z częstotliwością, jakiś wpis 2 razy w tygodniu, myślę, że wystarczy, bo ludzi też trochę już irytuje, kiedy profile, które polubili męczą ich non stop.
Co do wrzucania zdjęć, wg mnie najlepsze są profile fotografów, którzy wrzucają jakąś zajawkę, przykładowo mieli sesję zdjęciową pary młodej i dają jedno takie wow, niedopowiedziane.
A blog - 2 wpisy w miesiącu i będzie cacy, możesz pisać o jakichś technicznych rzeczach, nie jak było zrobione jedno konkretne zdjęcie, tylko ja ustawiać światło, jakie obiektywy wybierać do fotografowania architektury, a jakie krajobrazów itp.
Najwygodniej chyba postawić na marketing w sieci. Media społecznościowe to podstawa, ale może warto nawiązać współpracę z jakąś galerią albo np. gazetą chociażby na początek za darmo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 16