Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Serwis nikona - akcja serwisowa D750
Autor Wiadomość
JS 
Nowy


Posty: 2
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2018   Serwis nikona - akcja serwisowa D750

Po dłuższym czasie oczekiwania wysłałem swojego nikona d750 na akcję serwisową. Powód: brak AF ze starymi obiektywami ( 28-70/2,8, 80-200/2,8- szkła działają na innych puchach D610/ fuji s5), częste wyskakiwanie błędu ERR. W rozmowie telefonicznej poinformowano mnie, że serwis aparatu będzie trwać 2-3 tygodnie. Do body dołączyłem af-s 80-200/2.8 z dodatkowym opisem usterki.
Po miesiącu otrzymałem w dwóch paczkach body i obiektyw. Body z opisem, że wymieniono migawkę i dokonano regulację zgodną ze specyfikacją producenta.
Sprawdzenie liczby zdjęć migawki shutter count - wskazała na liczniku to co było.. AF nadal nie nie działa...
Mieliście taki przypadek z serwisem nikona? Co w takim przypadku zrobić?




[ Dodano: Czw 12 Kwi, 2018 22:37 ]
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






kubasxxx 
Początkujący
hobbysta



Posty: 41
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2018   

Wysyłałem im raz d7100 (czy d7000 - nie pamiętam) z 50/1.4g. Ostrość ustawiana z aparatu mijała się o tyle że mikro korekta na max. ustawieniu na plus - nie wystarczała. Wysłałem im zdjęcia planszy testowej złapanej z różnymi poziomami mikrokorekty (min, max, zero) oraz foto gdy dopiero ręczne "przeostrzenie" umożliwia osiągnięcie optymalnego punktu ostrości. Obiektyw z body wrócił z inf. że u nich OK...
 
 
JS 
Nowy


Posty: 2
Wysłany: Pią 13 Kwi, 2018   

Wychodzi na to, że podobna sytuacja. Nie wiem jak traktować potwierdzenie wymiany migawki.
Takie: "przyjdzie kit i będzie git! "
 
 
Bartolini82 
Początkujący



Posty: 38
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: Sob 01 Wrz, 2018   Re: Serwis nikona - akcja serwisowa D750

JS napisał/a:
Mieliście taki przypadek z serwisem nikona? Co w takim przypadku zrobić?

Widzę, że post sprzed 4 miesięcy, ale może pomogę coś podpowiedzieć. Zgłoś sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
Ja kiedyś przepychałem się z serwisem Nikona bo mimo akcji wymiany matryc w moim modelu (jakiś bardziej zaawansowany coolpix) nie chcieli mi tego zrobić dlatego, że aparat miałem kupiony w USA, a nie w Polsce. Dziwne to było bo Nikon przyznał się wtedy do wady fabrycznej matryc w tym modelu i wymieniali to na całym świecie. Polski serwis zażądał ode mnie bodajże 1500zł za naprawę. Rzecznik wtedy coś pomógł. Skończyło się chyba na zapłacie przeze mnie 300zł (oficjalnie Nikon wpisał wtedy naprawę bodajże gniazda statywowego, które oczywiście było wtedy dobre, bez zarzutów).
Ostatnio czytałem opinie na forum nikoniarze i niestety widzę, że Nikon nadal olewa serwis i klientów.
A może by tak się skrzyknąć i zacząć wysyłać im pisma żeby zmienili firmę serwisującą?
Mam porównanie z serwisem CSI Sony. Totalna odwrotność tego co w Nikonie. Mega profesjonalne podejście do klienta i naprawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14