Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Czw 22 Sie, 2019 Wysyłka SMS-ów do klientow
Jakie macie podejście do tej formy prezentacji usług. Oczywiście miałbym wszystkie zgody itd. Zastanawaim się tylko, czy efekt nie będzie odwrotny od zamierzone. Poza tym w jaki sposób można to efektywnie zorganizować, aby było to profesjonalne. Jakiś krótki komunikat z ofertą itd. Czy ktoś już to może wcześniej przerabiał - miał już jakieś doświadczenia z tym związane?
Powiem szczerze, że nie mam nic przeciwko, pod warunkiem, że przychodzące sms-y są dla mnie przydatne i wartościowe. W przeciwnym razie, łatwo można zrazić do siebie potencjalnego klienta.
Krótko mówiąc - tak, ale na wyraźną oraz świadomą prośbę klienta.
Co do samej usługi - to jest wiele serwisów dostarczających API SMS do wysyłki SMSów. Proponuję sprawdzić chociażby w Freshmail. Mają tam dobry stosunek ceny do jakości. Przydatną opcją jest możliwość personalizacji smsów. Czyli wysyłanie określonych treści dla określonego odbiorcy czy określonych grup odbiorców.
Z mojego punktu widzenia słaby pomysł.
O ile rozsyłanie 'ofert' mailami jest powszechne i akceptowalne, to SMSami nie. Ta forma komunikacji jest jednak używana głównie do kontaktów prywatnych i wszystko inne jest przeważnie traktowane jako spam lub (co gorsza) naciąganie.
Poza tym SMSy umierają wypierane przez messengera (głównie w młodszych pokoleniach, ale nie tylko) i podobne komunikatory, więc jest to co najmniej dziwne posunięcie (chyba, że usługi z założenia skierowane do osób starszych).
Lepszą strategią jest moim zdaniem skupienie się na portalach społecznościowych. Warto ogarnąć, który dominuje w danej dziedzinie - w wielu jest to Instagram, w innych FB, czasem Twitter lub nawet Youtube (tu nakłady pracy konieczne do stworzenia treści dużo większe, niż w pozostałych). O strategiach promowania na każdej z tych platform można by napisać niezłą monografię i zdecydowanie nie czuję się kompetentny, ale warto się tematem zainteresować.
Nie wyobrażam sobie wyrażenia zgody na rozsyłanie ofert SMS-em, jeżeli nie jest to informacja oczekująca natychmiastowej reakcji. To jednak jest „nagła i pilna” forma komunikacji. Wszelkie Polsaty i inne takie dodaję do ignorowanych. SMS z Biedronki z aktualną promocją, kiedy właśnie wchodzę do ich sklepu – owszem. SMS od firmy kurierskiej, że dziś mnie odwiedzi – jak najbardziej. Ale nie reklamy/oferty — na maila proszę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14