Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Wto 03 Wrz, 2019 Dlaczego Panasonic Polska skutecznie zniechęca klienta do si
Rzecz, której nie spodziewałem się w dzisiejszych czasach: zepsuł mi się mój TV Samsung 37" i chcę go zastąpić nowym, najlepiej Panasem, bo mam pozostałe sprzęta video tej marki - kino domowe i nagrywarkę DVD. Tymczasem od 2 dni przeszukuję internet, żeby znaleźć interesujący mnie TV LED 40-43" i jak już znajdę w jakimś sklepie, to albo z adnotacją, ze "Brak możliwości dostawy" (to na stronie sklepu EURO) albo - co najbardziej niezwykłe, na stronie firmowej Panasonic Polska! - przy próbie złożenia zamówienia wyskakują dziwne komunikaty, takie jak na poniższych zrzutkach z ekranu. Nie ukrywam, że nasuwa mi się podejrzenie, że są to oznaki wycofywania się Panasonica z rynku polskiego, co skutecznie zniechęca mnie do produktów tej marki, również fotograficznych, bo nie chciałbym wydać pary tysiaków PLN i za chwilę zostać z ręką w nocniku, gdy chodzi o serwis. To by też tłumaczyło nieobecność przedstawicieli Panasa na zlotach czy festiwalach Optycznych: po co sobie zadawać trud, jeżeli i tak lada moment firma zwinie manatki i ucieknie z PL?
PanasonicTV_40FS400E_1000.jpg 1. Komunikat na stronie Panasonic Polska przy próbie zakupu modelu TX-40FS400E
Plik ściągnięto 3286 raz(y) 63,57 KB
PanasonicTV_40ES510E_1000.jpg 2. Komunikat na stronie Panasonic Polska, próba zakupu modelu PanasonicTV_TX-40ES510E
Nie dorabiałbym teorii spiskowych. To chyba po prostu wadliwa praca informatyków, którzy robili tę stronę. Ponad rok temu chciałem kupić przez nią aparat kompaktowy wykorzystując kupon rabatowy. Pomimo wielu prób nie udało się - tez co chwila wyskakiwały błędy, a rabat raz był naliczany, a raz nie był.
...Ponad rok temu chciałem kupić przez nią aparat kompaktowy wykorzystując kupon rabatowy. Pomimo wielu prób nie udało się - tez co chwila wyskakiwały błędy, a rabat raz był naliczany, a raz nie był.
Dziwne, że dla jednej osoby w ogóle zrobili możliwość zakupu aparatu kompaktowego. I jeszcze kupon rabatowy - to nie mogło działać.
to nie jest telewizor 8k. Nawet 4k nie jest. To jak chcesz oglądać zdjęcia?
Powiem więcej: to nawet nie jest telewizor 2/3K. Będę oglądał na nim jedynie co najwyżej POŁÓWKI zdjęć
Ps: właśnie dzisiaj mi go dowieźli. Wszystko poinstalowali. Teraz muszę się go nauczyć obsługiwać, tzn. mam na myśli funkcje sieciowe, przeglądarkę internetową itp. Póki co - obraz jest super!
Żem nie kupiłem Sony, bo już w 1990 roku żem-sem kupiłem pierwszy w życiu, kolorowy (!) telewizor, 21-calowy, w dodatku z pilotem (!!). Takie telewizory wtenczas można było kupić tylko za "dulary" (ogólniej: za każdą "twardą walutę", jak ktoś ją miał, rzecz jasna) w "Pewexie". Ten TV był marki Panasonic właśnie. Do tego żem dokupił odtwarzacz kaset video z możliwością nagrywania - też marki Panasonic i też z pilotem (!). Duuużo później, w zasadzie gdy już TV zaczął się sypać (dokładnie rzecz biorąc: pojawiły się problemy ze sterowaniem za pomocą pilota, bo sam TV nadal działał, a to miało miejsce po 18 latach nieprzerwanego funkcjonowania!) żem wymieniłem go na 37-calowego Samsunga LCD, po czem żem dokupił najpierw nagrywarkę DVD a później kino domowe - wszystko marki Panasonic. No więc żem wykorzystał teraz okazję i skoro TV się znowu sypnął (tym razem po 11 latach użytkowania) to żem postanowił kupić TV LED Panasonica - żeby było do kompletu i żeby wszystkie firmowe funkcje (Viera Link) działały na wszystkich tych urządzeniach.
I zrobiłem to, pomimo nieustannych trudności, czynionych mi przez Dział Sprzedaży (?) Panasonic Polska.
Ps: jeżeli Dział (Utrudniania) Sprzedaży Panasonic Polska będzie nadal "doskonalił" metody utrudniania zakupu swoich produktów potencjalnym klientom, to nie wykluczam, że jak ten sprzęt zacznie się sypać, to zdecyduję się w całości na Sony.
Prawie ćwierć wieku temu nabyłem odtwarzacz dvd Panasonica, który jako jeden z niewielu odtwarzał, oprócz standardowych dvd i cd, płyty dvd-audio! Działa do dzisiaj, tylko płyty dvd-a już dawno zapomniane...
A jednak udało się kupić! Zauważyłem, że produkty powiedzmy: "odstające technicznie i leciwe" można bez problemu kupić w sklepach stacjonarnych i problemy zaczynają się gdy chcemy je kupić w sklepie internetowym. Myślę, że jest to związane z "wietrzeniem" magazynów centralnych i magazynów w hurtowniach by zwolnić miejsce na nowe produkty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 19