Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sro 23 Cze, 2010 Wizyta na Żytniej 15 w W-wie
Wczoraj , będąc przejazdem w Warszawie , zawiozłem do serwisu Canona moje 50D (na gwarancji)
do kalibracji + 50/1,4. Miła i sympaztyczna obsługa . Jestem drugi w kolejce . Moje body zostanie zestrojone do Wzorca, i jeżeli będzie potrzeba , regulacja obiektywu będzie kosztowała 122 zł . Mam prośbę do Pana obsługującego , ze aparat jest mi potrzebny na sobotę . Oczywiście , nie ma sprawy . Serwis potrzebuje dwa dni robocze, na pewno w piątek aparat będzie w Gdyni .
Cała wizyta trwała pół godziny. O godz. dwudziestej jestem w domu , otwieram komputer i mam dwie wiadomości . Pierwsza , że obiektyw nie wymaga regulacji - 0 kosztów , a druga , że sprzęt po regulacji został wysłany kurierem DHL do Gdyni . Szczęka mi opadła.
Ale to nie koniec . Dzisiaj mam meila z DHL potwirdzającą wiadomość , o wysłaniu sprzętu .
I to jeszcze nie koniec . Dzisiaj , o dziewiątej rano dzwonii kurier , że ma dla mnie przesyłkę i czy może być za godzinę ?
Ąmeryka .
liczne problemy z przeszłości zaskutkowały zmianami w firmie
skargi licznych osób z poprzednich lat zmieniły wiele
to dobrze
ja np. odczułem różnicę pomiędzy 2 kalibracjami jakie przechodziło moje 450D
jedna zajęła 2 tygodnie w 2008 chyba, druga 2 dni i to w okresie świąt, ale w 2009
jest duża różnica w pracy serwisu, choć i tak zdarza się, że zdjęcie nie zadowala klienta a serwis mówi, że wszystko jest okej (byłem świadkiem takich scen jak pewien chyba profesjonalny fotograf ( sądząc ze sprzętu jaki miał oraz wyglądu poważnej 40-50 letniej osoby ) przychodził z problemem i przynosił im zdjęcia pokazujące pół bloku ostre, pół nie a zdjęcie było z dużej odległości i na wprost )
ja też miałem 2 dni zrobioną kalibrację miło w 2009... ale zrobili od 40 mm, a 15-40 NIE STROIŁO a oni mówili że jest okej, a ja miałem fronta a oni dalej, że wszystko jest okej... a ja miałem zdjęcia zrypane
więc było miło, szybko... tylko aparat dalej nie działał i w efekcie na jego niechęć współpracy z obiektywem musiałem sprzedać i zmieniać na inny
Ostatnio zmieniony przez revolta Sro 23 Cze, 2010, w całości zmieniany 4 razy
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Cze, 2010
lech pepliński,
ale ten post bardzie się nadaje do innej zakładki foruma. Jak to mówią niezadowolony klient powtórzy złą opinie o usłudze/towarze 5 razy, zadowolony klient raz, jak widać należysz do tej drugiej grupy
kozidron, ja bym zaczekał z opiniami aż sprzęt znajdzie się u właściciela i będzie przez niego sprawdzony
Poza tym, lech pepliński, jeśli na 50 był BF/FF, próbowałeś go podregulować przez mikrokalibrację AF w body? Masz jakieś inne obiektywy i z nimi też występował problem? Jeśli tylko z 50, to trochę dziwne, że grzebali w body a nie w obiektywie.
Mam trzy obiktywy : 50 /1,4 24 - 85 , 17-85 . Ostatni wymieniany trzy razy . Wszystkimi da się robić zdiecia , ale z zadnego nie jestem zadowolony , jeżeli chodzi o ostrość . Jeżeli robię zdięcie
ob. 50/1,4 na przysłonie 5,6-8 , to myłę , że GO jest tak duża , że nie ma mowy o FF/BF.
Chyba , że żle rozumuję .
Dodano: Sro 23 Cze, 2010 10:09
Piszą , że obiektyw jest okeyi nie wymaga regulacji. O jedenastej będzie wszystko jasne , w przesyłce ma być info , co robili przy korpusie .
To co w sumie serwis miał zrobić i co zrobił? Bo skoro napisali, że regulacja nie jest potrzebna to w jakim celu przywiozłeś im sprzęt?
mi też tak mówili ... a zdjęcia były zrypane
kilka dni temu szedłem tam coś kupić, spotkałem człowieka co sie z nimi wykłócał, że ma pół zdjecia źle (rozmazane), pół dobrze
drogi sprzęt, człowiek na oko 40-50 lat a nie głupi nastolatek, podpinał to szkło pod kilka korpusów, przywiózł im zdjęcia na pendrive pokazujące blok zrobiony z naprzeciwka
więc nie chodziło o GO , facet miał "darmowe tilt shift" w obiektywie :/
a oni, że "sprawdzili i wszystko okej" a on do nich znów z tym obiektywem przyszedł
mi też mówili,że regulacja nie potrzebna
aż musiałem sprzedać 450D bo za chiny ludowe z 15-85 do 30/40 mm nie stroiło
2 wizyty nie pomogły, 3-cia wizyta "ale jak wszystko dobrze, to co pan chce regulować" spowodowała, że sprzedałem 450tke bo był front poprostu i tyle
stąd te moje liczne teksty XXXD + 15-85 = be , bo wizyta w serwisie nie pomogła
może zmieniło się to, że zamiast trzymać 3 tygodnie, trzymają 2 dni ... a w tym czasie piszą "wszystko okej" ???
ja spotkałem takie sceny w serwisie jakie spotkałem - takie są moje doświadczenia
uśmiech - to nic, uśmiech to podstawa marketingu, sztuki oszustwa, gdzie z uśmiechem sie sprzedaje zepsuty jogurt jako świeży
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sro 23 Cze, 2010
komor napisał/a:
To co w sumie serwis miał zrobić i co zrobił? Bo skoro napisali, że regulacja nie jest potrzebna to w jakim celu przywiozłeś im sprzęt?
komor, dobrze prawi ja jeszcze kawy nie wypiłem
dr11 napisał/a:
kozidron, ja bym zaczekał z opiniami aż sprzęt znajdzie się u właściciela i będzie przez niego sprawdzony
dr11, to jest tak zwany smutny scenariusz .... i całkiem mozliwe że panowie z żytniej nawet nie zajrzeli do puchy - to moze nawet lepiej.
lech pepliński, a ty jesteś pewien że miałeś FF/BF i że test zrobiłeś dobrze ?
Aparat kupiłem w lipcu , więc zostal tylko miesiąc gwarancji , więc nie było na co czekać . Sprzęt potrzebuję zawsze na piątek i sobotę , achodzily słuchy , ze naprawa trwa dwa tygodnie i nie mogłem się zdecydować . Mam dwa zdięcia zrobione tą 50/1,4 , że przy prawie pełnym powiększeniu na monitorku w aparacienie i ma strat ostrości .Po kupnie aparatu , przez chyba trzy miesiące dalej robiłem analogiem . Ciężo zmienić stare nawyki w starszym wieku .
Też mogę potwierdzić że serwis na Żytniej się wyrabia...
We wtorek wysłałem puszkę i 100/2 do kalibracji (gigantyczny BF), a w czwartek miałem już z powrotem.
Co prawda zamiast BF mam teraz delikatny FF, ale z tym można żyć.
Jedno co mnie wkurzyło, to to że poddali ocenie stan sprzętu jaki do nich dotarł i w opisie 100/2 napisali:
Stan urządzenia: RYSKI, ZABRUDZENIA, ŚLADY UŻYTKOWANIA
Obiektyw nowiutki, zrobione 20 zdjęć... Pewnie piszą to dla wszystkich sprzętów jakie dostaną żeby "kryć d**ę" w razie uszkodzenia.
MasterB, FF/BF w obiektywie Canona? Przecież Canon to Canon i tylko kundle nie chcą działać.
Dla równowagi (psychicznej) napiszę, iż zaczynam podejrzewać, że przy używaniu zewn. lampy błyskowej (wspomaganie AF) moja Sigma 30 źle ostrzy jeśli nie używa się środkowego punktu AF. Ale muszę to jeszcze sprawdzić, czy jednak nie błąd operatora…
Przecież Canon to Canon i tylko kundle nie chcą działać.
Kto tak powiedział?
Żeby było śmieszniej, wcześniej zwróciłem do sklepu (innego sklepu) 100/2 z którym miałem FF... Rozrzut jakościowy tak żenujący, że gdyby nie brak wyboru to pewnie kupiłbym jakiegoś "kundla"
Jedno co mnie wkurzyło, to to że poddali ocenie stan sprzętu jaki do nich dotarł i w opisie 100/2 napisali:
Stan urządzenia: RYSKI, ZABRUDZENIA, ŚLADY UŻYTKOWANIA
Obiektyw nowiutki, zrobione 20 zdjęć... Pewnie piszą to dla wszystkich sprzętów jakie dostaną żeby "kryć d**ę" w razie uszkodzenia.
_________________
pięćDe
Dokładnie tak samo . nie chciałem się kłócić, w samochodzie czekała żona i Teściowa .
lech pepliński, standard. Podejrzewam, że przyjmując obiektyw w zamkniętym firmowo opakowaniu by napisali to samo.
Najważniejsze, aby sprzęt dobrze działał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11